1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    serieus

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, CSKA versie gekocht voor weinig en voor AS Roma prijs te koop gezet :) (tip van iemand anders op dit forum :thumbs:)

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Heb vanmiddag dit team gekocht voor 1.35 mil: http://www.futhead.com/15/squads/20920184/

Zie nu dat het volledige team ongeveer 1.5 mil kost. Als het zo doorgaat maak ik misschien nog een lekkere winst op dit team :+ .

Heb nu 3 wedstrijden gespeeld met dit team en alle 3 gewonnen. Wil het helemaal niet verkopen, maar als het met winst kan... Het zij zo :p

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vraagje, waarom Di Maria als CAM en Santi Cazorla als CM? Mij lijkt het beter als je die omdraait. Di Maria is verdedigend helemaal niet zo slecht en met zijn H/H is het een prima centrale middenvelder. Hij is ook niet klein, dus is hij fijner voor de hoge ballen. Cazorla is daarentegen erg klein, erg slap en verdedigend erg matig en zal hem dus niet op zo'n cruciale positie zetten als het gaat om counters tegen krijgen. Aanvallend is hij juist zo geweldig aan de bal en met z'n passes en schoten. Misschien iets om uit te proberen? :)

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja dat kan ik inderdaad wel eens proberen. Had vanmiddag al het idee dat Cazorla een beetje onzichtbaar was op CM. Dus ga het straks even uitproberen! Thanks voor de tip :)

Siemenn vindt dit leuk.
  6. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Crash schijnt een beetje voorbij te zijn. Panic sellen is gestopt, want dat was de oorzaak denk ik. Niet de 35k packs. Zal nu wel weer verder stijgen.

Robinxb360 vindt dit leuk.
  7. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Pfff gelukkig. Godin alweer op 350 nu isco nog. Robben vanmiddag gekocht voor 630 nu alweer 750. En Had zlatan vanmiddag erop gezet voor 710 buynow Gelukkig kocht niemand die want hij staat alweer op 830.
    Maar waar komt die crash van vanmiddag toch vandaan? Ik kneep hem wel f Haha

8. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Youtubers die hun investeringen gingen verkopen omdat de upgrades eraan zitten te komen + alle mensen die het klakkeloos overnemen. Dik aanbodoverschot. Betekent wel dat als de echte upgrades er zijn, dit nog een keer gaat gebeuren, maar dan erger..

9. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Haha blijkbaar is dat team wat ik voor 1.3 mil heb gekocht vanmiddag alweer 2 mil waard. Ik vind helemaal mooi! :D

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wat is futunited wat dit weekend is? En komt er dan weer een crash?

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  12. Jasonfct

Jasonfct New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou dit forum al tijdje in de gaten staan echt handige tips op dus heb toch ma ff een accountje gemaakt haha, ik heb n vraag jullie hebben hier altijd heel veel goeie opstellingen, ik heb n redelijk tean zit ook in div 1 maar
    Ineens voetbald het heel raar ballen die niet aankomen etc, miss ligt het aan deopstelling ofs, weet iemand hier toevallig een goeie opstelling? Zou m echt dankbaar zijn haha, mijn spelers :
    Neuer , sokratis,boateng,alaba,piszczek, lahm,schweinie,reus,blaszykowski,aubameyang, lewandowski,ramos, mkhitaryan, shaqiri, benatia, kagawa,gotze en nog paar wisselspelers , en ik heb nog 1 milj te besteden...
    Heb niet echt een voorkeur ofso maar liefst niet met 3 verdedigers :p
    Speel btw op ps3
    thx alvast

Laatst bewerkt: 5 feb 2015
  13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Nieuw teampje gemaakt net

Neuer
    Carvajal Ramos Boateng Alaba
    Modric Schweinsteiger
    Gotze
    Bale Robben Ribery

Heb nu wel Robben op 3chem even kijken of dat wel fijn speel,had nog 1,4miljoen over dus maar paar Sif Sneijder gehaald voor 95k proberen te verkopen voor 150

14. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    @Siemenn
    Thanks! Teams zien er echt super uit. Ga denk ik voor team 1 of team 2, waarbij mijn voorkeur lichtelijk naar team 1 uitgaat i.v.m. de CB's.

Heb zelf dit ook even gemaakt: http://www.futhead.com/15/squads/21034439/

Vond Cabella en De Bruyne NIF heerlijk spelen namelijk. Wat vind je ervan?

15. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    gisteren voor 750k packs geopend :+

Op het einde nog quitte gespeeld ook.

Beste/duurste spelers waren:

Ibarbo (as roma)
    Cuadrado (Chelsea)
    iniesta
    alaba
    lewandowski
    neymar
    tevez

Maar geen enkele inform=(, wel een shitload aan consumables dus ben opzich tevreden.

16. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Begin je toch weer overnieuw ;)

17. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Geen coins meer :+

2 miljoen geinvesteerd in 15x if Diego alves en 10x sif Sneijder

18. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    In Diego Alves heb ik ook geinvesteerd, sta daar nu echter op 40K verlies per kaart..
    Te hoog gekocht en na de panic sell is die gedaald.

Heb verder ook een hoop IF Parejo's, die kan zomaar een upgrade krijgen aangezien die 81 is in H2H en zijn IF is ook 81.
    Gaat nu voor discard prijs ongeveer.

19. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vanmiddag 1.000.000 aan packs uit gegeven in de hoop op een mtom toure maar helaas. spelers die ik kreef met een beetje waarde.
    SIF de bruine
    IF doelman
    IF cabella
    Rooney

En nu open ik een paar packs en daar zit SIF Benzema in (1.200.0000) zal die gaan stijgen wat denken julie?

WTF!!!!!!! 10 packs later krijg ik weer SIF BENZEMA :lol:

Laatst bewerkt: 5 feb 2015
  20. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Degene hier die zei dat IF Sow echt niks is, moet eens aan zijn voorhoofd gaan voelen. Wat een heerlijke speler is dat zeg.

Deel Deze Pagina