Ja, CSKA versie gekocht voor weinig en voor AS Roma prijs te koop gezet (tip van iemand anders op dit forum )
Heb vanmiddag dit team gekocht voor 1.35 mil: http://www.futhead.com/15/squads/20920184/ Zie nu dat het volledige team ongeveer 1.5 mil kost. Als het zo doorgaat maak ik misschien nog een lekkere winst op dit team . Spoiler Heb nu 3 wedstrijden gespeeld met dit team en alle 3 gewonnen. Wil het helemaal niet verkopen, maar als het met winst kan... Het zij zo
Vraagje, waarom Di Maria als CAM en Santi Cazorla als CM? Mij lijkt het beter als je die omdraait. Di Maria is verdedigend helemaal niet zo slecht en met zijn H/H is het een prima centrale middenvelder. Hij is ook niet klein, dus is hij fijner voor de hoge ballen. Cazorla is daarentegen erg klein, erg slap en verdedigend erg matig en zal hem dus niet op zo'n cruciale positie zetten als het gaat om counters tegen krijgen. Aanvallend is hij juist zo geweldig aan de bal en met z'n passes en schoten. Misschien iets om uit te proberen?
Ja dat kan ik inderdaad wel eens proberen. Had vanmiddag al het idee dat Cazorla een beetje onzichtbaar was op CM. Dus ga het straks even uitproberen! Thanks voor de tip
Crash schijnt een beetje voorbij te zijn. Panic sellen is gestopt, want dat was de oorzaak denk ik. Niet de 35k packs. Zal nu wel weer verder stijgen.
Pfff gelukkig. Godin alweer op 350 nu isco nog. Robben vanmiddag gekocht voor 630 nu alweer 750. En Had zlatan vanmiddag erop gezet voor 710 buynow Gelukkig kocht niemand die want hij staat alweer op 830. Maar waar komt die crash van vanmiddag toch vandaan? Ik kneep hem wel f Haha
Youtubers die hun investeringen gingen verkopen omdat de upgrades eraan zitten te komen + alle mensen die het klakkeloos overnemen. Dik aanbodoverschot. Betekent wel dat als de echte upgrades er zijn, dit nog een keer gaat gebeuren, maar dan erger..
Haha blijkbaar is dat team wat ik voor 1.3 mil heb gekocht vanmiddag alweer 2 mil waard. Ik vind helemaal mooi!
Ik hou dit forum al tijdje in de gaten staan echt handige tips op dus heb toch ma ff een accountje gemaakt haha, ik heb n vraag jullie hebben hier altijd heel veel goeie opstellingen, ik heb n redelijk tean zit ook in div 1 maar Ineens voetbald het heel raar ballen die niet aankomen etc, miss ligt het aan deopstelling ofs, weet iemand hier toevallig een goeie opstelling? Zou m echt dankbaar zijn haha, mijn spelers : Neuer , sokratis,boateng,alaba,piszczek, lahm,schweinie,reus,blaszykowski,aubameyang, lewandowski,ramos, mkhitaryan, shaqiri, benatia, kagawa,gotze en nog paar wisselspelers , en ik heb nog 1 milj te besteden... Heb niet echt een voorkeur ofso maar liefst niet met 3 verdedigers Speel btw op ps3 thx alvast
Nieuw teampje gemaakt net Neuer Carvajal Ramos Boateng Alaba Modric Schweinsteiger Gotze Bale Robben Ribery Heb nu wel Robben op 3chem even kijken of dat wel fijn speel,had nog 1,4miljoen over dus maar paar Sif Sneijder gehaald voor 95k proberen te verkopen voor 150
@Siemenn Thanks! Teams zien er echt super uit. Ga denk ik voor team 1 of team 2, waarbij mijn voorkeur lichtelijk naar team 1 uitgaat i.v.m. de CB's. Heb zelf dit ook even gemaakt: http://www.futhead.com/15/squads/21034439/ Vond Cabella en De Bruyne NIF heerlijk spelen namelijk. Wat vind je ervan?
gisteren voor 750k packs geopend Op het einde nog quitte gespeeld ook. Beste/duurste spelers waren: Ibarbo (as roma) Cuadrado (Chelsea) iniesta alaba lewandowski neymar tevez Maar geen enkele inform, wel een shitload aan consumables dus ben opzich tevreden.
In Diego Alves heb ik ook geinvesteerd, sta daar nu echter op 40K verlies per kaart.. Te hoog gekocht en na de panic sell is die gedaald. Heb verder ook een hoop IF Parejo's, die kan zomaar een upgrade krijgen aangezien die 81 is in H2H en zijn IF is ook 81. Gaat nu voor discard prijs ongeveer.
Vanmiddag 1.000.000 aan packs uit gegeven in de hoop op een mtom toure maar helaas. spelers die ik kreef met een beetje waarde. SIF de bruine IF doelman IF cabella Rooney En nu open ik een paar packs en daar zit SIF Benzema in (1.200.0000) zal die gaan stijgen wat denken julie? WTF!!!!!!! 10 packs later krijg ik weer SIF BENZEMA
Degene hier die zei dat IF Sow echt niks is, moet eens aan zijn voorhoofd gaan voelen. Wat een heerlijke speler is dat zeg.