Ja dat denk ik ook maar is al bijna 2weken uit pack en nog niet echt veel gestegen en met aankomende crash van vrijdag kan die zomaar weer zakken
Jezelf aub toevoegen aan de lijst en dan posten. Jou versie is btw niet de laatste. Ik zal voor de duidelijkheid nogmaals de lijst posten. Doen we het makkelijker. Als je nog wilt meedoen heb je tot vrijdag. kopieer de lijst, zet je forum naam - game naam erbij en post het dan. De lijst tot nu toe: 1. Jwoeloe - XcilPersion 2. Dagger - Roidz NL 3. Barbabravo - Barbabravo 4. Gizmo007 5. Mutantemile 6. TobiasBB - XplodedAppendix 7. Kevacez - SuperKevacez 8. Piedero 9. Distoration - Distoration 10. Tan United 11. Reson 12. Xerofox 13. Dn Dave - IndoMasterDave
Heb me er maar eens aan gewaagd om een serie A squad te maken. Heb nu dit: http://www.futhead.com/15/squads/22298588/ Hebben jullie nog tips? Dingen die beter kunnen? Heb nog ongeveer 40k over.
1. Jwoeloe - XcilPersion 2. Dagger - Roidz NL 3. Barbabravo - Barbabravo 4. Gizmo007 5. Mutantemile 6. TobiasBB - XplodedAppendix 7. Kevacez - SuperKevacez 8. Piedero 9. Distoration - Distoration 10. Tan United 11. Reson 12. Xerofox 13. Dn Dave - IndoMasterDave 14. thetiktak92 - thetiktak92
Kan iemand mij vertellen of die IF's die NU in de packs zitten morgen als de nieuwe TOTW uit komt ook gaan stijgen in prijs of juist niet? 1. Jwoeloe - XcilPersion 2. Dagger - Roidz NL 3. Barbabravo - Barbabravo 4. Gizmo007 5. Mutantemile 6. TobiasBB - XplodedAppendix 7. Kevacez - SuperKevacez 8. Piedero 9. Distoration - Distoration 10. Tan United 11. Reson 12. Xerofox 13. Dn Dave - IndoMasterDave 14. thetiktak92 - thetiktak92 15. Edjuuuuuh - Edjuuuuuh[/QUOTE]
http://www.futhead.com/15/squads/22301783/ Ogbonna eruit je hebt snelheid nodig achterin met deze opstelling, en Pogba is een must have als CAM
1. Jwoeloe - XcilPersion 2. Dagger - Roidz NL 3. Barbabravo - Barbabravo 4. Gizmo007 5. Mutantemile 6. TobiasBB - XplodedAppendix 7. Kevacez - SuperKevacez 8. Piedero 9. Distoration - Distoration 10. Tan United 11. Reson 12. Xerofox 13. Dn Dave - IndoMasterDave 14. thetiktak92 - thetiktak92 15. Edjuuuuuh - Edjuuuuuh 16. Tripmode - TripMode YT
€20 euro Xbox Live kaart en 1 miljoen coins. En er zijn verschillende awards van 50 tot 100k voor mooiste doelpunt, beste redding, grootste blunder enz.
Thanks voor je tip. Mertens heb ik al geprobeerd, was mijn eerste keuze, maar vind hem veel te licht. Hernanes was mijn tweede keuze, maar na de stats van IF Totti te zien toch voor deze gegaan. In 2 wedstrijden 3 assists en 1 goal plus steeds dikke voldoendes. Voordeel van de twijfel voor nu. Vidal heb ik wel in mijn team gezet. De rol van pirlo wordt nu ingenomen door totti en Vidal zal verdedigend beter zijn. Thanks!
Enige waar we niet aan gedacht hebben is console erachter te zetten. Zal ik anders een topic maken hiervoor?
Thanks, Caceres ga ik zeker halen. Pogba ga ik later zeker halen, hoewel Totti wel heel erg fijn speelt. Het slimme vrij lopen maakt een hoop van zijn gebrek aan snelheid goed.
Altijd mooi, ik probeer al de hele week IF Benzema te verkopen voor net onder de Sif prijs maar na 2 volstreffers dit weekend is het niet meer gelukt helaas... Wanneer worden de upgrades precies bekend gemaakt? Wat gebeurt er volgens jullie met de prijzen van spelers die geen upgrade krijgen? Waarom zou iedereen na bekendmaking van de upgrades als een malle gaan uitverkopen wat enkelen van jullie verwachten? Opzich lijkt het me wel wat om alle dure spelers vandaag/vanavond te verkopen maar ik vraag me echt af of er wel een panicsell gaat komen, is er iemand hier die mij kan overtuigen?