Als het handelen je makkelijk af gaat en je vermaakt je met je huidige team dan zou ik lekker door blijven gaan...
Ik zou de 86 neymar kopen voor ik dacht rond de 200k, deze gebruiken en buiten het spelen om hem verkopen voor de 87 neymar(voor maximale confusion verkocht ik hem voor 387000/388000bin. Maar als de prijs anders ligt bijvoorbeeld 337000/338000bin) Het heeft uiteraard wat risico maar ik geef je 80% kans dat je hem binnen 5 keer relisten verkoopt(lukte mij de vorige week de 1e keer) en tevens is Neymar natuurlijk ook een prachtige speler als vervanger voor Jese
Door coins te kopen Kan iedereen winnen met zulke spelers Achja je zal wel niet veel voorstellen. Anders zou je het wel op de normale manier spelen.
Je zou kunnen gaan handelen met informs, Motm Atsu verkoopt zeer goed bij mij, Ik koop hem in voor rond de 30-32k en verkoop ze door voor 75-90k. Heb er in 2 dagen al 5 verkocht en ik kan niet eens zo vaak relisten.
Met al je statements was ik het eens maar dit is wel klets. *Kan iedereen winnen met zulke spelers* Toen ik net begon en ik na lang sparen Tevez had en IF Hamsik ( Seria A team ) van onder de 100K. Maakte ik ook teams in van 4/5 miljoen en hoger. Skill moet er altijd zijn. TOTY Ronaldo speelt niet zelf mocht je hem hebben.
Dit is nu mijn team Neuer Pisczek Boateng up Alaba Bernat Sif Muller Schweini Gotze Robben Sif auba Reus Nu nog 2miljoen over iemand tips? Zat zelf te twijfelen aan Gotze if maar vraag me af of dat de coins waard is,verder staat de achterhoede als een huis dus if Naldo of if Benatia begin ik niet aan
Nog altijd hoop ik stiekem op deze kaart Maar als Diego en Loïc zo goed door blijven gaan vrees ik dat dat niet meer gaat gebeuren dit jaar
ik heb nu dit team: http://www.futhead.com/15/squads/26372573/ Ik ben enkel nog op zoek naar een betere achterhoede. ik heb een budget van 300k op de ps4. wat raden jullie mij aan? Ik dacht zelf aan: alaba - boateng - kompany - zabaleta courtois en schweinsteiger/lahm op cvm of: clichy - kompany - boateng - piszczek courtois en weer lahm/schweinsteiger op cvm
Uhm vraagje. Logde net in op de FUT app op mijn telefoon. Krijg ik dat er een inlogverificatie code naar mijn mail is gestuurd? Nog nooit gehad en niks aan mijn account gedaan. Wat betekend dit? Iemand heeft me geprobeerd te hacken of?
Ik heb inmiddels 278k aan coins. Dit team bezig: De Gea Zabaleta - Skrtel - Sakho - Shaw Ramires - Eriksen - Diaby Atsu MOTM - Aguero - Bolasie up Iemand nog suggesties? Zat te denken aan Di Maria. Of sparen voor bijv. Lukaku MOTM?
Dit vind ik zelf een erg fijne verdediging: Alaba - Boateng - Silva - SIF Aurier Dan moet je of Sirigu op goal zetten of Matuidi op cdm ( met Matuidi op cdm kan je eventueel nog een if Griezemann op cam zetten )
Ik zal zeker even je defence aanpakken De Gea Zabaleta / Walker - Kompany - Koscienly -Clichy / Felipe Luiz Middenveld kan je bijvoorbeeld ook een Dembele op de plek van Diaby zetten, erg complete speler en 4* skills. Aanval kan je altijd nog Sanchez op RW en ik zou voor IF Bolasie gaan als LW
"Furthermore, there will be a maintenance period this evening as we prepare for an important change coming to FIFA Ultimate Team. We’ll provide further details on maintenance timing on Twitter and Facebook" Kan niet veel goeds betekenen EA kennende
http://www.futhead.com/15/squads/26728814/ Met dit team kan het toch bijna niet misgaan? En ik ga niet voor sanchez of felipe luis ofzo want met wat ik nu heb speel ik beter. Of http://www.futhead.com/15/squads/26730914/ Probeer iets te vinden met Ibra en vond dit wel mooi als iemand iets beter weet hoor ik het