1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ze zorgen er gewoon voor dat je niet meer of niet minder op die speler kunt bieden dan hun aangegeven bandbreedte. Die worden inderdaad een stuk minder waard.

    Hoor nu iedereen zeggen dat ze naar PES gaan overstappen. Dat terwijl PES gewoon een heel ander spel is, zonder FUT. Denk dat het allemaal weer wel over waait.
     
  2. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    PES heeft ook FUT en doet precies hetzelfde wat EA nu ook doet voor FUT, alleen had PES geen microtransacties wat FUT wel heeft.
    Mijn laatste PES die ik speelde was 14, weet niet of het ondertussen al veranderd is.
     
  3. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Tering dit is even zuur joh. Had voor miljoenen aan transfers staan met de prijzen die ik hanteerde. Nu dus helaas ook miljoenen verlies door deze actie. Volgens mij ook nog maar iets van 300k cash dus baal nu flink.

    Zo zonde want dat handelen vond ik echt het leukste en begon er echt goed in te worden.
    Nu maar even afwachten hoe de prijzen precies gaan uitvallen en dan hopelijk nog wat spelers kunnen vinden met redelijke winstmarges. Helaas zullen de 300 tot 800 procent winst per speler niet meer voor gaan komen.

    Voor de geïnteresseerden, futwiz heeft alle priceranges al.
    2 miljoen verlies op mijn Oscars sowieso al.:'-(
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ook dik verlies op Robben al 1miljoen en ook veel op Sif Muller en Sif Auba,mijn geluk is wel dat ik nog ruim 2miljoen cash heb,maar het handelen lijkt me nu moeilijker
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Nice, motm toure gisteren voor voor 1,85m gekocht en hij is nu 1,9 -2.9m waard, ga ervan uit dat ik nu wel een winstje kan meepakken...

    Ik ga me morgen maar eens verdiepen in hoe alles gaat werken en wat de prijzen zijn van alle spelers, fut gaat nu echt wel anders worden.

    Coins kopen/verkopen wordt ook echt lastig als ik het zo bedenk dus dat is wel positief :)
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Daar maak je dan wel winst op ga ervanuit dat iedereen hem dan buy now 2,9mil doet
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dit is inderdaad wel even slikken haha, ik had gelukkig nog 2,3 miljoen aan coins staan, zoals ik het nu zie zijn de hele dure spelers vooral duur gebleven. Alleen toty Robben vind ik in verhouding te laag.
     
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kun je nog wel steeds buy now doen dan?zoals Robben is min 750k en max 1,1 miljoen,dus dan heb je wel kans dat mensen hem er voor 750k buy now oppleuren?
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nee 750k buy now kan niet. 751k wel.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Lekker scherp,dan kun je nog steeds dus goed opzoek gaan naar de laagste bins
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ben benieuwd wat mijn team nu nog waart is. Straks is even kijken haha. Robben 750K minimum? Waar kun je het allemaal zien? Ik heb Robben nog voor 450 haha.
     
  12. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hier : http://www.futhead.com/15/players/ :thumbs:

    [​IMG]
     
    Pride vindt dit leuk.
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    top thanks man.

    Edit: bij mij pakt het 90% goed uit. behalve Aguero en Neymar. Want Bale is minimaal 700K, Lahm is minimaal 2.1mil ( 1.3 gekocht ) Silva IF 450K gekocht is minimaal 500K. Robben minimaal 750K ook voor 450 gekocht haha. Epic dit.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2015
  14. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Dit deel was toch al verziekt door de complete markt, in fifa 16 zal de price bands een welkome aanvulling zijn.
    Ondanks dat je nu verlies lijdt op sommige spelers, kun je ook weer andere spelers kopen die ook gecapped zijn.
    En tussen de ranges kun je nog uitstekend handelen, iig de meeste coinsellers haken nu af door dit systeem.

    Overall gezien is dit een juiste stap van EA!
     
  15. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik begrepen heb zijn alle prijzen pc, xbox, playstation nu gelijk getrokken? worden mensen op ps toch hard genaaid alle spelers waren veel duurder. Had robben zelf voor 1.3 gekocht maar hij ging laatste weken gewoon voor 1.8-.1.9 weg ...
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    FUT in PES heeft inderdaad geen marktplaats, wat het gelijk totaal anders maakt. Je koopt een soort van packs waar steeds 1 speler in zit. Totaal random dus en je kan niet targetten op een bepaalde speler.
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha 1ste klapper al gemaakt net Neymar up gekocht voor 500k,verkocht voor 650k
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nu gewoon in 2uur tijd 700k winst gemaakt,of het is puur geluk of zijn de autobuyers ook gebanned?
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Gebanned niet. Maar coin sellers maken geen winst meer nu. Niemand koopt 1 miljoen als ze daarvoor Robben op de transfer moeten zetten. De rest komt niet hoog genoeg meer om dat bedrag aan coins te halen snap je.
     
  20. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    That's nice. In 1 speler of gewoon random, heb nog niet op de markt kunnen kijken.
     

Deel Deze Pagina