Ik had 49 informs op mn transferlijst en ik dacht dat ik ze aan de straatstenen niet kwijt zou raken maar het verbaast me hoe makkelijk ze gaan voor max bin! Dit is het resultaat van 3 cycles, allemaal voor max bin: Dit geeft me toch wel hoop dat traden nog mogelijk is, je moet gewoon de juiste spelers kiezen.
Ja daar verkocht ik ze ook voor maar allemaal ook gekocht tussen de 20 en 30k dus draai gewoon quitte en daar mag ik denk ik blij mee zijn als ik andere verhalen hoor
Snap sowieso het nut niet echt van de minimum price range? Waarom halen ze die niet weg? Krijg je in iedergeval nog wisselvallige prijzen en mensen die wat willen handelen kunnen dat ook.
Nu weet ik zeker dat ik straz mijn if Ribery weg ga doen,ga ik mooi Motm Boateng en Motm de Bruyne halen
Dat wordt leuk. Want IF Ribery verkoopt niet met de huidige range en die 2 MOTM zijn niet op de markt. Happy days.
Ik hoop dat je ze kan vinden, zijn verdomd moeilijk te pakken die 2, als je ribery niet verkoopt zou ik er een hunter chem style op gooien en 99 contract/fitness. Dan heb je nog de meeste kans.
Hoezo dan?wat is er aan zijn prijs veranderd?En die Motm zijn zeker wel te vinden gewoon vaak relisten
Naar bloed zweet en tranen dit team gemaakt Neuer Pisczek if Benatia Motm Boateng Alaba Sif Muller Schweini Motm de Bruyne Robben sif Auba Reus Nu nog ,2miljoen over iemand tips?Wellicht een Hybrid?Wil Sowieso de oranje kaartjes houden en Robben
Heb zojuist ook MOTM De Bruyne toegevoegd aan de collectie, alleen wie gaat er voor hem uit? Speel 433 (4): Neuer Pisczceck-Boateng MOTM-Benatia-Alaba Schweini-Muller SIF-Lahm Robben-Lewa-Ribery IF
Ik dacht ga voorn1,9miljoen aan packs halen in de hoop op if Suarez,toen had ik 1miljoen uitgegeven en kreeg ik Robben,verder nog Di Maria,if Gibbs en tal van die groene kaartjes waar van ik er een paar gelijk verkocht coor 20k.Denk dat ik nu maar stop dan maak ik nog winst ook
Iemand nog aanmerkingen op dit team?heb nog 1,5mil over Courtois Walker Kompany if Kouyate if Gibbs Toure Di maria Sif Rooney Cuadadro Motm Wellbeck sif Sanchez Was Bundesliga wel zat haha vandaag mooi verlies geleden met teamverkoop en 1,9mil aan packs
Ja best zonde,toch uur bezig geweest met zoeken naar dat team maarja wou wat anders,Motm Welbeck is wel fijn trouwens
Iemand een oplossing?Elke x als ik een potje fifa wil doen loopt die bij mn opstelling vast,kan wel gewoon handelen enzovoort,heb cd al paar x uirgehaald en schoongemaakt
Het spel instaleren op je harde schijf De xbox goed afsluiten (knop ingedrukt houden voor 5 seconde) Wachten tot EA zijn servers fixed
Speel op ps3,heb systeemherstel gedaan en nu doet die het weer,thanx un ieder geval.En wat zijn de prijzen trouwens gezakt zeg Robben vrijdag nog voor 1,1miljoen en nu verkoop je hem niet meer voor 750k