1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Crespo is ook een tank. Bij de minimale price ranges kan je dit team halen (3.013.450 coins). Zeker als je nog ff wacht tot TOTS, waarbij prijzen zullen kelderen.

Di Maria i.p.v. Aguero kan ook nog, is wat goedkoper.

2. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Weet iemand ook waarom de prijzen nu weer omhoog schieten?

3. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Crespo speelt heerlijk. Geen pagina terug gegaan dus weet niet waar het over gaat haha maar toch.

Mijn teams nu:

http://www.futhead.com/15/squads/27515981/

En als tweede team heb ik nu een full B. Dortmund team met IF Aubameyang in de spits en daarlangs Reus in een 4-3-2-1 opstelling.

4. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Gisteravond 700k verlies uit packs,hoopte op Motm Sanchez maar helaas.Vanochtend al wel gedeelte goed gemaakt met 2x Zlatan gehaald voor 450k en verkocht voor 560k en 1x Robben coor 351 gekocht en verkocht voor 490k en eindelijk ook een if Lewa gevonden en gekocht nu maar in de gaten houden wanneer die gaat stijgen

5. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Haha if Hazard zn pricerange op ps is min 110 max 160k dat word mijn nieuwe missie om die een aantal keer te bemachtigen.Denk trouwens wel dat ik if Lewa en mijn 3if Hulk ga verkopen ivm met naderende Tots volgende week.Ben bang dat ze nog gaan stijgen maar wil eigenlijk dat.risico ook weer niet nemen

Laatst bewerkt: 22 apr 2015
  6. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Niet eens 2 pagina's erbij in 3 weken...

Ik hoef niet eens in te loggen om er achter te komen dat FUT nog steeds zo goed als dood is.

:'-(

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jup, nog vroeger dan andere jaren, heb ik het gevoel. =(

8. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben nog volop bezig met Fut,alleen maar aan het handelen tot aan de Tots en dat gaat prima heb nu op ps 5,2miljoen

9. DD16

DD16 Member

Leuk Bevonden:
    1
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hybrid 2, want:
    - voorhoede is véél beter dan die van 1
    - middenveld is véél meer in balans dan die van 1
    - achterhoede doet níet veel onder voor die van 1

Om hem nog beter te maken: (SIF/IF/UP) Pogba en Konko i.p.v. Ramsey en Debuchy. _O_

Zo dus:

11. DD16

DD16 Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oja ziet er goed uit, bedankt voor je hulp
    Ziet er goed uit, bedankt voor je hulp :thumbs:

Siemenn vindt dit leuk.
  12. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Thanks voor de tips voor leuke teams. Crespo is sowieso een legend, maar ik speel helaas op de playstation.

Ik heb besloten om mijn oude team weer terug te kopen en sta dus weer zo op het virtuele veld: http://www.futhead.com/15/squads/30387698/

Speel FUT dit jaar voor het eerst en lees overal dat de markt ziek gaat crashen zodra TOTS komt.
    Nu vraag ik mijzelf of of het verstandig is om de spelers voor hoog te verkopen nu om vervolgens het geld op de bank te houden? Kom dan denk ik rond de 4mln coins uit.

Misschien is dat straks wel genoeg om een gek team met motm Neymar en IF Vela/motm Quaresma te maken.

Mijn IF Vidal, SIF Clichy, SIF Pogba zijn bijvoorbeeld niet meer op de markt te vinden, dus misschien kan ik die voor veel verkopen?

Laatst bewerkt: 26 apr 2015
  13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet ook niet wat verstandig is maar ik had 2weken geleden al mijn team verkocht en wel spijt van gehad omdat de prijzen nu weer veel hoger liggen.Je if Vidal Sif Clichy en Sif Pogba worden misschien meer waard maar zou het risico niet willen nemen en ze gewoon voor max pricerange aanbieden

14. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik laat mij toch graag door 1 van jullie informeren hoe het kan dat de markt weer verneukt is?Geen Messi en Ronaldo te vinden en een Suarez,Robben,Zlatan gaan allemaal voor max

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dit is de reden dat de markt 'verneukt' is, en dat komt door EA

16. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar ik bedoel eigenlijk dat 2weken geleden Robben wegging voor 330k en nu weer voor 500k,vraag me meer af waarom die prijzen weer zo hoog zijn

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zoals het altijd al werkte alleen nu zit er een max aan. Mensen met veel coins kopen veel van 1 speler zeg even Robben voor 330K. Knallen die er allemaal op voor 500K zeg stuk of 10. Die staan binnen 1 uur allemaal op de eerste 2 pagina's. Mensen die op dat moment gaan kijken zien hem voor 500K erop staan en zetten hun Robben ook voor 500K etc etc etc tot alles 500K is. Zo gebeurd dit met elke speler. Als jij ziet dat er meer voor 500K opstaan als 330K ga jij het ook proberen. Die 330K zijn er vaneigens allemaal uit.

18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik kan het niet goed vinden maar komen de Tots mc nu morgen of volgende week?Willems zn kaart ziet er trouwens beestachtig uit,verwachten jullie dat die priceranges voor Tots enorm hoog zullen zijn of dat het zal meevallen?

19. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Je voorspelling klopt niet echt he?gelukkig maar had er 3 gekocht voor 500k en zijn nu al.800k

20. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou als ik jou was zijn Xbox prijs nog maar eens kijken. En aangezien we hier op Xboxworld zitten, heb ik het uiteraard gewoon weer bij het rechte eind.

Deel Deze Pagina