1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Is die op de.xbox goedkoper dan?Dat wist ik niet,voor hoeveel gaat die weg dan?

2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Prijsrange is 370-550k. Je houdt dus bijna niks over als je hem voor het maximum verkoopt. :) Allebei toch een juiste beslissing gemaakt in mijn ogen haha.

3. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb ze gisteren toch verkocht voor 800k per stuk ook if Lewa en if Quaresma verkocht zit nu op.7,6mil haha nice

4. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Is er al nieuws over de TOTS?

5. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoop dat TOTS snel komt. Mijn team heb ik verkocht. Alleen nog TOTY Lahm zien kwijt te raken. Echt bagger dat die webapp nog altijd down is. Heb dalijk 2.5mil. Toch wel klote kom van de 9mil af haha. Gelukkig is alles flink gezakt dus in principe kan ik nog altijd dezelfde halen.

Iemand ideeen voor een team? Zat te denken om Ronaldo keer te gebruiken. Ronaldo + Messi is 2.5mil dus helaas kan ik ze niet samen in een team zetten haha.

7. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    TOTS komt voorlopig nog niet. EA wil eerst nog wat veranderingen doorvoeren voordat TOTS komt.

8. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65

9. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Of wat voor console speel jij in vredesnaam?Messi+Ronaldo voor 2,5miljoen?Op de ps3 ben je voor hun samen 12miljoen kwijt:mad:

10. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Xbox? Zoals naam van het forum misschien doet vermoeden?

11. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Lekker bijdehand,dat dacht ik ook maar weet vanzelf niet de prijzen van alle consoles uit mn hoofd vandaar de vraag,had al gelezen op fifa weekly op futhead dat ps3 markt fucked is,ben ik mooi klaar mee hopen dat dat opgelost word

12. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Arno, dat is echt al meerdere keren gezegd..

Kijk hier om volgende keer al die verbazing te voorkomen anders: http://www.futhead.com/15/players/

13. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Oja dat is wel handig ja,ps markt word ook beter Ronaldo van 7,4 naar 6,9 waarom die prijs elke x schommelt mag Joost weten ook is Toty Di Maria weer te koop.Maar het enige waar ik en vele anderen op wachten zijn de Tots en ben het wachten wel beu,zit al weken te handelen om strax vet team te bouwen als de Tots er zijn en de prijzen dalen maar heb zo"n idee dat het nog wel 1a2weken gaat duren

14. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Die nerf is soms echt te erg. Ik speel met een standaard BPL team (alleen Aguero als high rated player) en versla met gemak een all-legend / TOTY team met oa. Ronaldo TOTY, Kroos TOTY, Pélé, Gullit, Mattheus, Neuer TOTY etc...

Ik heb overigens laatst wat wedstrijden met Hazard gespeeld. Die is echt OP. Ben nu aan het sparen voor legend Crespo.

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Xbox One inderdaad...

Dit is mijn team die ik gemaakt heb:

http://www.futhead.com/15/squads/31365893/

Nog 40K over. Had 2.6mil. 1 potje mee gespeeld. 4-0 winst. Wellicht dat ik nog een andere opstelling pak zodat Ronaldo ook wat meer doet haha.

16. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zeker nice team maar ik zou Ronaldo nooit aan de zijkant zetten maar gewoon als spits gebruiken en dan misschien Messi eruit halen

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Zit te denken aan iets met 2 spitsen. Maar beide zijn awesome. Messi is ook een beest.

18. Arno24

Arno24 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ja dat kan ook maar ben zelf geen fan van 2spitsen systeem,je kan ook Ronaldo als sp doen en Messi erachter als cam,vind zelf dat je beste en duurste spelers in de as moeten staan

19. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
  20. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Klopt inderdaad. In een 4-4-1-1 opstelling of? Alleen is het dan jammer dat Ronaldo maar 6 chem krijgt door positie volgensmij.

Deel Deze Pagina