Nu misschien nog een domme vraag maar krijg af en toe vriendschapsverzoekjes van tegenstanders kan het zijn omdat ik zon goed team heb dat ze dan mijn account willen hacken ofzo?Of zou het puur zijn omdat ze vrienden zoeken?
Arno stel even wat minder domme vragen. Je hebt het constant over je winst uit handel.. Maar weet niet hoe je een RW zoekt op de transfer markt. Dat terwijl je wel al honderd verschillende teams hebt gehad met een RW er in.
Iemand moet dit forum toch leven geven?Ik geef toch ook vaak zat antwoorden op vragen,puur om mn medemens te helpen ipv te klagen over dubbelpost of domme vragen
Daar is niks mis mee haha.. Maar wat verwacht je als reactie dan op deze inhoud? http://www.futhead.com/15/squads/33189832/ Dit teampie zou ik nu kunnen maken maar ik wacht lekker nog even tot de ranges wat verder dalen. Straks nog oranje neymar er bij, toty iniesta, toty kroos... Gaat de goede kant op zo
Zo dat is een nice teampje dan ik wacht met verkopen van Tots Aguero en Sanchez als ze echt meer gaan stijgen Aguero in 1dag al 600k meer waard.En dan is het wachten op de Tots van Depay,Wijnaldum,Sneijder,vind btw Tots Aguero helemaal niet fijn haha word elke x aan de kant gebeukt geef mij dan maar liever onze vriend van Persie
Het laatste toernooi eindigde in drama, ik denk dat een full scale toernooi er niet meer in zal zitten dit jaar.
De WeFUT Android App staat nu in de Play Store! https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wefut.wefut Een download en een positieve beoordeling wordt op prijs gesteld! Overigens niet van mij hoor maar van een Nederlandse kerel op een ander forum.
Was er wel klaar mee dus gisteren voor.3,2mil aan packs.geopend,sif Kagawa if Walcott Tots Clyne Tots Henderson Tots Cazorla en 2x Tots Terry waren mn blikvangers,als ik alles verkoop voor minimum prijs dan levert me dat 1,2mil op dus dik verlies.Ga tochh alleen spelen met mijn Nederlands team dat maakt het spelen toch wel leuker,verwachten jullie een Tots Depay,Wijnaldum,Sneijder en misschien Tots Promes? En wanneer kan ik die verwachten?
Vorig jaar was het wel zo dat tijdens de grotere TOTS er in het weekend kleinere leagues in pakjes kwamen. Zou dus kunnen dat het sneller komt.
Ach jochie het is nu wel heel makkelijk om zoiets te zeggen ja,waar was jij toen ik Toty Robben in een pack had dan?En trouwens ik vind het ook gewoon leuk om packs te openen
Dat team heb ik al niet meer Cillesen Van de Wiel Tots van Dijk Tots de Vrij Tots Willems If Affelay Hero Wijnaldum Sif Sneijder If Promes Robben Hero.Depay heb ik nu.Vinden jullie dit te aanvallend?anders kan ik ook.Tots Clasie erin.zetten.voor.If.Affelay