http://www.futhead.com/15/squads/1991618/ Leuk teampje om mee te spelen voor rond de 20/25k Staat verdedigend ook dikke prima
Ik zou een 3atb opstelling afraden. Die worden compleet uit elkaar gespleten tegen de snelle arcade FUT-spelers. Daarnaast: één van de drie heeft H/M workrates (Vertonghen).
Fut is echt onspeelbaar man op de transfer markt. Bied je supersnel op een contract kaartje krijg je contineu veiling afgelopen. Duidelijk te zien dat het bots zijn zo staat er niet een gouden contract kaart van 200 en zo ineens staan er 10 achter elkaar. Jammer echt jammer dat het weer zo moet haalt voor mij de lol eraf om fut te spelen
Toch wel een pijnlijk om een waardeloos 75 rated kaartje te zien bij Essien, in z'n prime was die gozer echt een monster.
Hoe speelt 433?Speel nu 41212 maar aangezien de crosspass minder goed werkt komen de rm en lm bij mij nauwelijks voor de goal en word vaak weggecounterd bem zelf wel fan van 2 spitsensysteem maar wil miss tpg een x 433 proberen
Wauw, ben al sinds het eerste jaar fanatiek fut speler maar zulke prijzen als dit heb ik volgens mij nog niet eerder meegemaakt. Had ik net uit een van mijn pakjes Diego Costa, ik denk nou wel aardig zal wel 10k ofzo zijn... verkoopt ie gewoon voor 100k. Wtf. Maar beter, heb nu dus 120k ofzo om mee te beginnen. Lijkt me prima.
De gestegen prijzen komt vooral ook door de WebApp die er uit ligt, oftewel: veel minder kaarten op de markt en minder kopers. Mensen kunnen vragen wat ze willen.
Ja dat dacht ik ook al, heb nu snel al mijn BPL spelers verkocht met dikke winst, was toch van plan om een Serie A teampje te bouwen en die ga ik kopen als de web app het weer doet.
Ja verdorie, heb nog 30-40 kaarten van 5-6k op mn tradepile staan die ik nu niet kan verhandelen door de WebApp. Heb Fifa alleen op de PS4 maar ben dus op de Xbox aan het handelen . En het spel is ook nog weer eens down op de PS4, zucht.
Ik ben voor dit team aan het sparen: https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=gD9GXI6qbC2b:360 Tevez schijnt echt heerlijk te spelen in deze FUT.
Ik ga hem vroeg of laat wel weer op mijn Xbox spelen. Mijn huisgenoot heeft hem nu eerst gekocht voor zijn PS4, maar we hebben nogal een verschillende opvatting van hoe voetbal gespeeld moet worden en met welke spelers. Hij wil bijvoorbeeld alleen maar spelers met 70+ pace en chemistry boeit hem weinig nu we nog slechte spelers hebben, dus speel ik liever op mijn eigen account . Het handelen en teams bouwen vind ik overigens net zo leuk als het Fifa spelen zelf, dus dat kan/kon ook gewoon via de webapp. Nu kan ik eerst even wat coins verdienen en dan koop ik hem later voor de X1.
Ik heb nooit eerder Ultimate Team gedaan, maar vind het best cool zo op de Xbox One. Ik heb alleen ontzettend last van geblesseerde spelers. Iedere wedstrijd is er minimaal 1 speler die 'pulles a muscle'. En die blessure kaarten zijn vet duur op de transfermarkt. Heb aardig wat bronzen boosters geopend maar daar vind ik ze ook nooit in. Hoe kan ik voorkomen dat spelers zo vaak blesseren? Ik gooi wel eens fitness items op spelers, maar meestal hebben ze wel aardig wat fitness nog. Ohja en hoe belangrijk is chemistry nou echt? Ik heb best goede spelers, maar een chemistry van rond de 70. Toch win ik soms dik van teams met 100 chemistry. Maakt het echt veel uit?
Ik heb met dit team mijn eerste Online Toernooi gewonnen http://www.futhead.com/15/squads/2040959/ Won in de finale met 4-0 van een gozer die Ibra in de spits had.
Gaat lekker dan Net een wedstrijd gehad 20 keer op doel geschoten maar er geen een in gekregen en die gast schiet een keer en ja hoor doelpunt
man man man wat een klote server van EA hij is nu echt aan het spacen. Had james als leen speler en zn contract was afgelopen zet ik xavi erin en zie ik opeens james voorbij huppelen. ga ik met mn liverpool spelers spelen gaan er contracten af van me andere squad. man man man nu na dat ik een wedstrijd ga zoeken word ik eruit gezet, log ik opnieuw in krijg ik meling dat me laatste wedstrijd heb verbroken en dat nu al 10x achter elkaar.