1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb veel gehandeld en nu bijna 500k te besteden. Alleen de prijzen zijn echt op hun max nu. Tevez ging weg voor 22k afgelopen zaterdag en nu is hij 32k. Ook weer zonde om nu een team samen te stellen om vervolgens 70k te verliezen na één weekje.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Welke formaties vinden jullie het fijnst?

    Ik heb nu dit:

    [​IMG]

    Maar met deze opstelling krijg ik het erg lastig tegen teams die veel druk zetten, merk ik al. Ik kan bijvoorbeeld naar 4-1-2-1-2(2) switchen, maar die beviel me niet echt op H2H. Daarnaast hou ik van flankspelers, puur omdat deze zo goed kunnen dribbelen en snel en beweeglijk zijn. En tja.. Walcott is echt een überbaas in FUT. Iemand tips?
     
  3. Fantastic

    Fantastic Guest

    4-2-3-1/4-5-1 een optie?
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Komt ook omdat hij zondag 2x heeft gescoord, mogelijk krijgt hij een IF.
     
  5. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Dit jaar zijn formaties met flankspelers en 1 spits jammer genoeg veel minder effectief.

    Buitenom gaan en voorzetten is nutteloos dit jaar, zeker met Jovetic in de spits.
    Naar binnen kappen kan je alleen met Jarvis, en als ie dan is paar man langs is moet je maar is zien te scoren, wat dit jaar veel lastiger is en het feit dat ie maar 66 finishing heeft werkt ook niet echt mee:+

    Als ik jou was zou ik voor Varela-Jovetic-Ben Arfa gaan

    Dan gebruik je Jovetic ook meer voor de combinatie dan als Targetman, waar ie mij persoonlijk niet geschikt voor lijkt.

    Varela is een monster btw, erg goeie stats en ook nog is 4 Star Skills + 5 Star WF
    Ben Arfa ken je vast nog wel ;), die heeft nog steeds z'n 5 star skills en geniale dribbel, je kan btw ook voor Lamela gaan, die ziet er kwa cardstats nog iets beter uit maar ik ben er persoonlijk geen fan van. Ondanks z'n 86 dribbling is een mannetje passeren erg lastig omdat z'n physical stats zo slecht zijn.
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Vargas had ik toevallig al gekocht, leek me wel een leuke speler voor weinig geld. Heb voor Welbeck ernaast gekozen.

    Remy weer zo enorm goed dit jaar? Balotelli rond de 40K geen betere optie?

    Momenteel heb ik dit team + nog een eredivisie team.

    [​IMG]
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoppa net mn laatse 20euro opgemaakt en 60k aan packs,waardevolle spelers die ik kreeg zijn Falcao,Schweinsteiger,Chiellini,Mangala
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat is het meer dan waard geweest zo te zien!

    Heeft iemand misschien nog wat tips voor mijn BPL team?

    https://www.easports.com/uk/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=dyWlSV9SnLnNY:ps3

    Ik wil eigenlijk geen spelers kopen duurder dan 5k, met misschien 1 uitzondering. Het liefste fysieke/grote spelers met 'redelijke' pace en liever geen kleine/grillige spelers. Ik vind passen en verdedigen belangrijker dan een mannetje uitspelen. Ook ben ik nog een beetje zoekende naar een goede formatie. Ik wil graag met 2 spitsen spelen, maar 4-1-2-1-2 vond ik ook niet zo fijn spelen (veel te grote gaten op het middenveld). Speel nu 4-3-1-2 en dat gaat al een stuk beter. Ben verder nog niet zo thuis in het 'lagere segment' spelers van de BPL, dus alle tips zijn welkom!
     
  9. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Komt die transfer market ooit nog tot leven op de webapp?
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja die ligt er nu indd al vanaf vrijdag of zaterdag ofzo uit :confused:

    Maar hoe verdienen jullie eigenlijk zo veel geld met handelen? Kopen jullie dan van een speler heel veel en verkopen jullie ze dan voor hogere prijzen?

    Heb nu zelf Sterling gekocht. Mijn eerste speler die een beetje goed is :')
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Van mij mag de webapp wegblijven. Heel makkelijk om winst te maken op spelers zo ^^
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Was zkr de moeite waard toen alles verkocht en had ik ruim 250k alles opgemaakt aan packs dit zat erin:wederem Falcao,James,Cuadadro,Dani Alves,Sneijder,Son,Shaqiri,Buffon,De Rossi,Rondon inf,Maher inf,Jackson,Valencia nu weer alles verkopen en misschien weer wat packs halen
     
  13. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Hebben jullie al een pre-order pack gekregen? Ik nog niet namelijk...
     
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja die krijg je elke Maandag
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, ik hoor dat vaker dat opstellingen met 1 spits en 2 flankspelers minder effectief zijn. Ik weet dat LM/RM's in formaties compleet onzichtbaar zijn, maar bij de 4-3-3 formaties vind ik dat een stuk minder. Wat is dan precies het minder effectieve eraan? Omdat voorzetten minder OP zijn? Dat weet ik inderdaad, maar ik doe dat ook nooit. Walcott kan met zijn snelheid makkelijk naar binnen komen en Jovetic is een genie aan de bal. Is die één-twee door het midden weer zo sterk dit jaar? Dat daarom al die 2striker-formaties zo gehypt worden?

    Walcott ga ik er niet uithalen, maar Varela zou ik zomaar kunnen doen. Al heeft Jarvis ook 5* skills én heeft hij H/L. Dat heeft Walcott ook en dat is echt ideaal. Ontzettend veel diepgaande loopacties van die twee. Varela heeft slechts M/M. Schürrle overigens ook, die ik waarschijnlijk wil halen áls ik blijf bij de 4-3-3 opstelling.

    Ik zou vooral 4-1-2-1-2(2) doen i.p.v. 4-3-1-2. Dat is exact dezelfde opstelling, maar dan met een extra CDM. Doet écht veel bij balverlies, vertrouw me. ;)

    Verder ken ik ook geen echt cheape spelers. Kaboul en Skrtel zijn een fenomenaal duo achterin voor het geld dat ze kosten. Dat weet ik wel. :)

    Ja? Hoe dan?

    Tering hè. Jij hebt wel lef om al je geld uit te geven aan packs. Waarom doe je het eigenlijk? Wil je niet ook spelen? :eek:
     
  16. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zowel een UT code (40 packs) als een 'normale code' (15 packs) tot mijn beschikking, kun je deze combineren op 1 account?
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Als het niet lukt, kom maar door ;). Ik denk (weet het niet zeker) dat je geen 2 pakjes krijgt de eerste 15 weken, maar dat het gewoon verlengd wordt naar 55 weken in totaal.

    Nice gedaan! Ik zou het eerlijk gezegd niet nog een keer doen. De kans dat je nog een keer zoveel geluk hebt is klein. In vorige Fifa's hebben veel mensen dit gedaan wanneer het TOTY of TOTS uitkwam en zelden heeft iemand er winst mee gemaakt (niemand van mijn vrienden of dit forum). Nu is het natuurlijk wel zo dat TOTY/TOTS pas in februari - juni gereleased worden en spelers zijn aan het begin van de nieuwe Fifa nog veel meer waard. Het blijft echter een groot risico.
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Omdat ik packs openen leuk vind en nu de prijzen aardig hoog zijn ben alleen van 350k naar 100k gegaan,jammer had gehoopt op een knaller heb wel meer dan 1000contracten en 100team fitnesskaartjes vanavond maar veel verkopen en kijken wat il overhoud
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Vooral in de Serie A werkt een 4312 heerlijk. Met Marchisio-Pogba-Vidal heb je een heerlijk allround middenveld en heb je in principe geen CDM nodig.

    EDIT: Nu ik dit typ heb ik er weer zin in gekregen, tijd voor me eerste Serie A team, 4312 it is :D
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2014
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Aaah, jammer man. Die squad fitness, chemistry dingen enzo zijn vaak ook nog meer waard dan je denkt (al snel 2k per stuk). Ook de contracten kan je nu nog wel duur verkopen. Ik zou er niet raar van opkijken dat je nog 100k aan consumables hebt dan.

    Klopt het overigens dat je maar maximaal 30 kaarten tegelijk te koop kan zetten, ook al heb je een trade pile van 80?
     

Deel Deze Pagina