Precies. En die potjes zijn zo makkelijk dat je gewoon 3x scoort in de eerste 20 minuten en dan de rest van de wedstrijd wat anders gaat doen. Voor de posities van LM en RM zou ik flankspelers gebruiken met workrates van High / High. Oftewel: die veel mee aanvallen én veel mee verdedigen. Dan wordt je achterin niet snel overlopen, omdat je LM en RM ook achterin mee helpen.
Ok en waaraan kun je zien hoe hun workrates zijn? Dus hoe zie ik of ze zowel flink aanvalle en verdedigen? Ik ga dit weekend even wat packs kopen even kijken wat ik eruit haal voor ik nu nog nieuwe spelers ga kopen.
Ik denk dat het inderdaad voor 95% komt door auto-buyers. Nu de WebApp en vooral ook de Mobile App terug zijn, zijn de autobuyers ook weer terug. Als die mensen erachter komen dat er zoiets gaande is als Attributes voor 250 BIN, zetten ze meteen hun autobuyer erop om alles op te kopen. Dan maak je geen kans meer als normale speler. En btw, duplication glitch bestaat niet. Er bestaan heel veel glitches, maar geen duplication.
Op FutHead zie je het op de kaartjes zelf, zoals H/M bij Nagatomo. Maar als je er op staat met je muis, zie je het ook, namelijk High / Medum. En als je op Nagatomo klikt, kom je op zijn pagina en daar zie je rechtsonder de Workrates. Attacking is High en Defensive is Medium. Dit betekent dat hij meer aanvallend is dan verdedigend. Bij aanvallers heb je dat het liefst, bij verdedigers het liefst andersom. Bij je middenvelders heb je het liefst een goede balans. Aangezien je met slechts 3 verdedigers speelt, zou ik aanraden om zeker je op LM en/of RM een flankspelers te hebben die ook veel meeverdedigt. Asamoah en Lichtsteiner zijn ideaal.
@Siemenn, nooit op gelet. Thanks voor de uitleg!! Helpt zeker. Ik kom van 4-4-2 af, zo heb ik eigenlijk vanaf het begin gespeeld. Maar wou toch eens wat anders proberen. Toen kreeg ik mijn RW in een pack dus ben ik voor dit gegaan. Ik ga zeker mijn RM en LM vervangen door H/H spelers. Betekend denk ik wel dat ze ook sneller moe zijn? En mijn CM zijn bijvoorbeeld beide M/M moet dit dan ook dit H/H zijn? Albiol doe ik er ook uit, heeft medium defense i.p.v high.
Dat betekent inderdaad dat ze sneller moe zijn. Máár H/H spelers hebben vaak ook een hogere stamina (uithoudingsvermogen). Dus die kúnnen ook meer afstanden overbruggen en zullen dus ook minder snel moe zijn. Het een compenseert het ander dus.
Ik heb pas zo'n 30 potjes gespeeld en nog niet veel gehandeld, dus het stelt allemaal niet veel voor. Volgende aankoop moet Sturridge worden.
@Siemenn Zarate speelt fijn? En ik zie dat je, je spelers van die kaartjes hebt gegeven. Bijvoorbeeld bij Zarate Sniper. Wat doen die kaartjes? Hoeveel kosten ze en merk je echt verschil?
Heerlijk. Hij is snel, wendbaar, geweldig in dribbelen en een zeer goede afmaker. Komt ook door zijn 'Finesse Shot' trait, in combinatie met 85 Curve, 79 Finishing, 79 Long Shots en 79 Shot Power. Ik heb hem Sniper gegeven zodat al die cijfers nog eens boven de 80 komen. Heerlijk compleet dus.
Iemand een tip voor een goede fut speler om een team rond te bouwen? Heb 80k, en denk nu aan iets in de richting van Rooney, maar dan goedkoper. Cavani misschien? Edit: Denk dat ik een hybrid ga maken, wat denken jullie van KP Boateng mengen met shaqiri en deels Ligue 1?
Team ziet er toch wel netjes uit hoor. Speelt dat fijn zo zonder LM of LW? Want zeikanten ben je tot achter vrij open of niet? Of pakken je CM dit op? En die Kaartjes heb ik ook nog voor SNiper etc nog even keer gebruiken haha
Ik mis de flankspelers ook, maar doordat het zo 'centraal' is, win je bijna altijd de slag op het middenveld. Dat is érg handig. En ja, de LCM en RCM pakken dit deels op. Zeker aangezien Ramires en Ramsey véél toevoegen in aanvallend opzicht.
Ah ok. Heb nu weer 4700 net de rest verkocht van mijn transfer market. Stond er nog 1 op van 3000. Ga tot weekend sparen, dan packs kopen als die Jumbo packs er weer zijn. Heb nog 25 dollar gift card op mijn xbox staan. En dan ga ik mijn team compleet maken. Hopelijk met beest spelers. Wel zelfde League.
Ik ben aan het bouwen geslagen. Wat hybrids gemaakt. Laat maar weten wat je vindt. Ik ben uitgegaan van Cavani, Lavezzi en een doelgerichte RF.
Vooral deze spreekt me aan, maar heb je nog een tip om BPL en Cabaye hier te ontwijken? Vooral de roma side vind ik wel nice!