1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoezo kan je niet spelen? Waar gaat het fout?

2. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Steeds de melding dat de andere speler het spel verlaten heeft

Heb die xbox nu via Wireless, en nu werkt het wel

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Offline krijg ik steeds de melding 'unable to process' na een wedstrijd, waardoor ik disconnect, DNF verlies en geen winst krijg. Dafuq, EA?!

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Rooney speelt echt 10x beter dan Costa. Voelt sneller, sterker en het belangrijkste hij dribbelt veel beter.

Sanchez is ook echt een baas. Vond het eerst nogal veel coins maar hij is stukken beter dan de andere rw's in de bpl.

Had gedacht dat Ozil misschien niet meer tot zijn recht zou komen op de cm maar die gaat vrolijk door met assists geven en scoren.

Team is nu:
    433(5)
    Schurrle - Rooney - Sanchez
    Ozil-Matic-Fernandinho
    Azp-Koscielny-Cahil-Sagna
    Begovic

Heb nog 10k, ga denk ik voor moreno en zabaleta als backs. Wil of m/m of h/h workrates deze fifa.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zit momenteel op het account van m'n broer even gebruik te maken van z'n coin boosts. Zit zelf te studeren, maar heb steeds wedstrijdjes FIFA aanstaan. Al verlies je met 10-0, dan krijg je alsnog 200 coins en dan nog de 1000 coin boost. Hehe, nice.

6. Robbdie

Robbdie Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Heb net twee potjes achter elkaar gewonnen op Ultimate Team, maar kreeg hier geen coins en punten voor [​IMG]. Iemand hier meer last van gehad? Had deze zes punten best hard nodig want had al weer een paar potjes verloren [​IMG]. De transfermarkt doet het overigens ook niet. Meer mensen hier last van of ligt het aan mij? speel overigens op de One.

7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Irritant dat je bijna geen xp meer krijgt op het moment. 1 potje online gedaan en daar wel xp voor gekregen. Maar al die singleplayer potjes heb ik niks gehad. Omdat ik ook nog eens van 360 naar ps4 ben geswitchst ben ik nog maar lvl 4 en blijf daar dus nu op steken. Hopelijk fixen ze het snel. Overigens heb ik dit in voorgaande jaren ook veel meegemaakt.

8. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Er is een maximum wat je per dag er bij kan krijgen, geloof 2k ofso

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Je kan je origin account toch gewoon overzetten?

Ik ben ook van de 360 gegaan naar de ps4 en ga gewoon door waar ik op de 360 gestopt ben.

10. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wat is die Gold upgrade pack? Wat zit daar in? Ding kost 75 fifa point en staat 11 gold players en een manager. Is dit het waart of beter gewoon die packs van 150 fifa points?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Daar zitten dan 11 non-rare gouden spelers in, om een begin te maken van je team. Vooral voor mensen die net beginnen en wat gouden spelers willen. Ik zou ze niet kopen, want daar zitten zo goed als nooit goede spelers in die je goed kan verkopen ;)

12. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ohh dan doe ik dat niet haha. En wat is beter Jumbo Pack of de normale van 7500? Zit te twijfelen of ik moet wachten tot die Jumbo's er weer zijn of dat ik gewone packs ga openen. Het lijkt geen verschil te maken. Jumbo is dubbele van een normale maar ook 2 keer zo duur.

13. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Jumbo Pack = Happy hour

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Hoi Captain. Jah i know haha. Laatste 2 weekenden geweest denk dit weekend weer. Maar is het beter erop te wachten of kan ik net zo goed gewone packs halen?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Iemand die Van Persie heeft gebruikt (als CAM)? Ik heb nu zo'n 70k en nog 50k in de tradepile. Aangezien in de 4-1-2-1-2(2) de CAM veel aanvalt, is een top speler daar ook best handig. Ik twijfel dus over Van Persie of Sturridge.

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Daniel Sturridge natuurlijk! Ga je zeker geen spijt van krijgen ;)

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Top. Denk dat ik Jovetic ga vervangen voor Sturridge dan, want vind hem (ondanks zijn dribbel en schot) best veel kansen missen en soms wat stroef. Zarate is een baas. Cabella doet het als CAM ook prima, maar ik zou daar graag eens een klasse speler neerzetten, want hij mist wel wat kracht en zijn schot is ook niet om over naar huis te spreken. Zonde dat de BPL zo weinig top CAM's heeft. Di Maria is onbetaalbaar voor mij en Özil en Mata meer dribbelaars dan doelgerichte CAM's. Rooney zou nog kunnen later, maar zijn H/H houdt me tegen.

EDIT: Yess, eindelijk m'n logo binnen. Hij gaat normaal voor 1.000+, maar nu op weten te pikken voor 400 coins. Dus nu heb ik mooi m'n club af. Bernabeu, top shirts en top logo. Baas. :D

(Ja, ik hecht daar waarde aan)

Laatst bewerkt: 9 okt 2014
  18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik las anders wel heel veel positieve dingen over Ozil, voornamelijk over het feit dat zijn doelgerichtheid nu juist veel beter is en zijn fenomenale passing natuurlijk. Heb hem zelf ook een paar wedstrijden gehad en vond hem eerlijk gezegd niet denderend, maar dat was zeg maar in de tijd dat ik nog op m'n 'fifa 14 style' speelde, nu speel ik veel rustiger en merk ik dat ik zo veel meer uit bepaalde spelers kan halen, Ozil moet ik ook nog is een 2e kans geven.

Maargoed, met Cabella heb je wel een goudmijntje in handen en ik betwijfel of je momenteel een betere kan vinden. Wellicht alleen Di Maria, maar die is met z'n H/H en 2* WF ook niet ideaal vind ik.

19. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    _O_ Die leones negros is gruwlijk

20. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Tja, Jumbo Packs zijn twee keer zo duur. Maar je hebt een grotere kans op zeldzame spelers (zeggen ze). Het is allemaal geldklopperij dus het is niet te zeggen wat je beter kan doen.:+

Overigens kun je op deze website zien wanneer de volgende Happy Hour is: http://www.ultimateteam.co.uk/ Staan nog meer leuke dingen over FUT op trouwens...

Deel Deze Pagina