Dan zou EA wel minstens € 30,- kunnen vragen voor 100k coins als je het vergelijkt met wat je gemiddeld voor € 30,- uit premium gold pack haald.. Geen mens die dat zou kopen. (op een paar rich bastards na misschien) Het hopen op een gelukje uit een gold pack is dan veel leuker om met je geld te doen. Die Ramos is wel OP in de lucht zeg! Kwam hem gister tegen online en die dude won alles in de lucht terwijl ik ook geen Veltmannetjes achterin heb.. Maar niet zo gek met een lengte van 1.86, 92 jumping en 89 heading accuracy zag ik net.. Mijn team speelt ook wel erg fijn en heeft alles wat je nodig hebt in deze fifa. (kracht, snelheid, lengte) Ik geef ze een Beast Rating van 95.
Een vraag. Irmand toevallig. Interesse zijn ps4 coins voor mijn 360 te ruilen. Ben overgestapt vorig jaar maar had via webapp nog wat geopend. Gaat maar om 34k. Maar voor 25k aan ps4 coins zijn ze voor jou
Mede naar aan de hand van jullie tips tot het volgende elftal gekomen. Qua chemistry is het nog niet ideaal. Ook moet ik eigenlijk nog een vervanging voor de rechtsback positie en de rechter spits. Ideen? Ik heb nog +/- 100k te besteden http://www.futhead.com/15/squads/3916020/
Thanks! Ik heb de drie spelers aangepast, en mijn team is nu in principe af. http://www.futhead.com/15/squads/3916020/ . Dank, nu eens kijken of het ook op het veld bevalt
Bij mij komt hij ook in me uiteindelijke team al heb ik momenteel de coins er niet voor. Aan het sparen voor benzema (nog 20k short maar heb net een tweede account aangemaakt met me oude xbox origin account en zit daar lekker met twee bronze teams me coin boost te gebruiken.) Maar hoorde dat Boatang met shadow chem niet normaal is! Wil het volgende team bouwen (iedereen 10 chem) 433(2) Reus - Benzema- Bale Gungodan------Modric ---------------Khedira---------------- Alaba-Boatang-Ramos-Carvajal -----------------Neuer------------------ Momenteel echter alleen nog maar Carvajal, Khedira, Gungodan, Reus en Bale in me bezit. Benzema bijna dus en dan even wat tijdelijke goede.spelers kopen gezien sparen voor.ramos, neuer, modric en boatang wel even duurt
Heerlijk team lijk me dat. Zit zelf momenteel in twijfel. Heb nu eindelijk de 100k die ik graag wilde, maar weet eigenlijk niet wat ik nu wil. Heb: Zarate - Sturridge Cabella Ramires - Ramsey Matic Enrique - Koscielny - Kaboul - Walker Begovic Ik ben nog niet overtuigd van Sturridge, jammer genoeg. Hij is snel, maar Zarate speelt veel lekkerder. Wat een held is dat. Echt een goedkope mini-Messi. Ik twijfelde lang over Rooney en RvP echter zijn ze te traag als snelle spits en ben ik ook wel tevreden over Cabella. Wellicht zou Rooney daar wel kunnen spelen. Maar of dat nodig is denk ik niet. Wellicht Ramsey vervangen voor bijvoorbeeld Fabregas. Ramires en Matic blijven 200% zeker. Over de verdediging heb ik ook niks te klagen. En nee, ik hou niet van sparen, want ik speel sowieso amper en wil dus gewoon lekker spelen met toffe spelers als ik eindelijk eens kan.
Ik heb nu dit team: http://www.futhead.com/15/squads/4189560/. Ga ook echt niet meer zonder matic en ramires spelen.. Ben nog aan het doorsparen voor toure/courtois/kompany/koscielny. Vraag me af of toure één van de twee CM's uit de basis zou krijgen. Heb nu aguero/persie/lewa/ibra/torres/sturridge/diego costa/rooney/remy allemaal in de spits gehad, maar niet een van die spelers haalt het bij messi. Messi die overigens ook meer ballen er in weet te koppen dan elke van mijn voorgaande spitsen.. Maar de rushes die je met hem kan maken voelen een beetje als ibra in 14 met de snelheid van messi
Heb mijn team toch omgegooid. Iemand tips over wat nog te verbeteren: http://www.futhead.com/15/squads/4189638/ Heb ook nog een 3-4-3 opstelling heb mijn RW en LW en CM's nog niet verkocht. Maar dit speelt ook erg fijn, je hebt overal spelers staan.
En ik zou de Jong of eventueel Strootman in plaats van M'Vila doen als vervanger van De Rossi. Vooral de Jong is echt een heerser op cdm!
Ja enige klote is dan moet ik echt tussen mijn opstellingen gaan kiezen. Ik heb namelijk Gervinho al in mijn club als een LW. Hmm... Mertens is inderdaad een goed idee. En Chielini ook, maar vind Chielini wat prijzig nog. Ik zou ook zo'n positie wijziging kunnen doen op Gevinho toch? van LW naar LM? Werkt dat gewoon goed en is dat blijvend?
Werkt prima, en hij blijft dan inderdaad gewoon een LM. Mocht je hem weer een LW maken dan zet je er een LM-LW kaartje op!
Ik merk ook weinig verschil als ik een LM op LW laat spelen of omgekeerd, als zijn chem maar 9/10 is dan is het prima