1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

1. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Yeahh Sturridge in mijn Season ticket pack :D

2. mutantemile

mutantemile The Pub's Barman

Leuk Bevonden:
    44
    Dat is winnen, ik had "slechts" een hunter kaartje

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wil nu dit team gaan bouwen, heb nu dit team maar ik vind het niet lekker spelen.
    Wat vinden jullie er van?

4. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je blij met Walcott? Ik heb zelf op die positie Lamela staan (linkspoot), erg over te spreken.

5. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48

Ik zeg doen Doumbia is echt een top speler op FUT en Musa natuurlijk ook

Voor zoveel Coins heb je echt geen beter team (Bijna)

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ben alleen bang dat Musa slechte passing heeft maar hij is niet zo heel duur, ik kan ook Eremenko of Dzagoev op CAM zetten en Musa is een mooie supersub.
    Gelukkig inderdaad niet zo duur, kan nog wat spelers m'n andere team verkopen (Quaresma, Danny en Martinez zijn aardig wat waard).

7. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Je speelt Sturridge dan ook als rechterspits, en wat ik nu ga zeggen klinkt gek maar dan moet je altijd een soort van loopactie naar binnen maken om op doel te kunnen schieten, daarvoor lijkt sturridge mij (op Fifa) niet echt ideaal eerlijk gezegd.

Ik speelde hem in een 433(4) als enige spits dus en toen merkte je dat ie altijd de grens van de buitenspel ging opzoeken en was het alleen kwestie van kijken wanneer ie de loopactie maakte en een steekpass geven, aangezien er geen een verdediger is die hem snel kan wegbeuken ( laat staan bijhouden ) liep ik 26 uit 11 met hem. Ik denk dat je hem nog een kans moet geven, zou hem nog is als LST proberen en als dat ook niet werkt er later weer is op terug komen en als enige spits gebruiken.

EDIT: Als je hem dan nog niks vind zal ik Balotelli proberen op LST, vind ik na sturridge de beste spits in Engeland, Aguero staat bij mij op 3, werd altijd veeeeelste weggebeukt, was voor het doel natuurlijk wel dodelijk, maar dat zijn Balo en Sturridge ook.

Volgens mij wel het beste team dat ik hier heb gezien tot nu toe.

-Droomaanval.
    -Goed gebalanceerd middenveld met 3 toppers.
    -En een op het oog niet te passeren verdediging, maar goed op deze Fifa zou ik daar niet al te zeker van zijn.
    -En dan nog Neuer op doel, tjaa wat wil je nog meer, met die 93 kicking van hem zou ik hem gewoon als 12 man gebruiken.

I'd Build this one for sureeeeeee! :D

Laatst bewerkt: 13 okt 2014
  8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom precies? Op de 360-versie zijn finesses in de lange hoek echt onhoudbaar en is de korte hoek bijna een onmogelijke hoek om in te scoren. Ik heb gemerkt dat op de next-gen dat finesses een stuk minder OP zijn.

Balotelli dacht ik ook aan, maar hij is wel erg lui. Ik vind Sturridge al flink lui eigenlijk. ;)

9. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb Lamela ook geprobeerd ja, en beviel me ook zeker, alleen merk ik (niet alleen denk ik) dat pace iets belangrijker is dan een goed schot voor de buitenspelers. Heb echt al meerder keren walcot met een hele simpele diepe bal 1op1 gekregen voor de keeper, puur door zijn snelheid voorbij de verdediging rennen en dan is het RbB doelpunt of een breedte pass op messi die altijd meeloopt doelpunt. Met lamela, die de snelheid mist, heb ik wel een paar rake schoten gehad maar toch minder rendement dan met de snelheid van walcot. Daarnaast is het schot van walcot ook verbeterd ten opzichte van vorig jaar en RbB OP dus zeer fijn spelen. Zeker met een Catalyst chem zijn zijn assists ook weergaloos, vanaf de achterlijn terugleggen op messi of de inkomende di maria of ramires werkt perfect. De enige voor wie ik hem zou vervangen is denk ik sanchez, al is die ook een stuk langzamer en duurder

Laatst bewerkt: 13 okt 2014
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat?

11. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    RB natuurlijk... finesse schot ;)

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Agüero kopen, ideaal!!

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Sturridge heeft 62 Curve, dus veel plezier met je Finesse shots ;)

Wat ik probeer te zeggen is;

Sturridge moet gewoon in het midden staan, recht op het doel aflopen, en gewoon schieten. Geen finesse, geen lobjes, gewoon knallen! :D

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als ik de coins had.. Ik heb nu 100k en als ik Sturridge erbij verkoop heb ik 160k. Dan moet ik nog 100k erbij zien te verdienen en ik speel en handel amper. Dat duurt nog weken :+.

Wordt gecompenseerd met zijn Finesse Shot trait + finesses die over het algemeen al OP zijn. :+

15. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Damn Sergio Ramos is echt ongelofelijk duuuur dit jaar man. Weet nog dat ie 50k koste en ik een tijdje terug op de EA Forums of het verstandig is om in hem te investeren, iedereen riep gelijk dat je echt nooit in verdedigers moet investeren, nou ik merk het:'-(

@Siemenn Die trait heb ik dus effe over het hoofd gezien:+

16. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
  17. mutantemile

Leuk Bevonden:
    44
    Ik denk dat je met dat middenveld wel snel wordt overlopen, je mist kracht van khedira bijvoorbeeld... Zal er dan op aan komen dat je zelf vaker scoort als de tegenstander.. Om te beginnen kan je beter rakitic dan op CAM zetten en modric CM.

18. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ohja, dat is wel handig inderdaad. Ik ga nog wat puzzelen, misschien maak ik dit keer wel maar eens een hybrid.

19. Kevacez

Kevacez PS5 GT: Kevacez

Leuk Bevonden:
    48
    Misschien vind je dit wat ?? 433(2) met een CDM vind ik een stuk beter spelen

http://www.futhead.com/15/squads/4217130/

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja aan zoiets zat ik inderdaad ook te denken. Vanavond maar eens wat nieuws maken :)

Deel Deze Pagina