Boeid me niet
Er zijn maar een paar mogelijkheden flinke coins te verdienen:
1: Lucky met packs, top rated eruit halen en verkopen.
2: Ongelofelijk veel games spelen, ongeveer 100 games voor 50000 coins. Dit is exclusief wat je nog betaald voor contracten als je geen packs koopt en exclusief seizoens winsten.
3: hele dagen besteden in de transfer. Proberen goedkoop spelers te kopen en voor 1k meer verkopen tot je bijvoorbeeld geluk hebt met een Messi voor 500K en die verkoopt voor 2mil etc.
4. Heel veel fifa points kopen, packs openen en alles niet goud quick sellen etc tot je fatsoenlijk wat coins hebt.
Ofwel geen van deze is een optie voor mij. Ik heb FIfa niet om hele dag in de transfer te zoeken, is saai. Als je bijvoorbeeld ibrahimovic wilt zonder packs en puur van games moet je ongeveer 1500 games spelen. Ervanuitgaan dat je 500 per game krijgt zonder boosts, de seizoens winsten even niet telt en dat Ibrahimovic 750K kost.
Ofwel, ik heb nu een goed team in mijn ogen, 82 rated. Hier speel ik mee en blijf packs halen van elke 7500 die ik heb tot ik een keer geluk heb. Ik vind packs halen leuk maar naast dat is het ook de enige mogelijkheid iets epics te krijgen als je gewoon de game wilt spelen.
Klik om te vergroten...