1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ah ok dus niet 1 league. Maar gewoon beste spelers van meerdere. Uhm heb ik zelf nog niet gedaan. Ik heb een Serie A team:

    ST: Rossi - Higuain
    CAM: Hamsick
    LM: Gervinho RM: Candreva ( biabiany wissel voor pace)
    CDM: De Rossi
    LB: Cole CB: Chilini CB: Castan ( Wissel Caceras als de tegenstander snelle voorhoede heeft ) RB: Maicon
    GK: Buffon
     
  2. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik weet het ook pas een paar weken :+..
    Hoe gebruik jij heb dan DonFatos? In een Hybrid ook?

    Ik wil eigenlijk 2 spitsen, en dan op de RM/LM 2 spelers die naar binnen komen en dan met hun goeie been kunnen schieten.. Dus een Schurrle, Reus etc..
     
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Klopt, maar dan moet het ook wel zo in elkaar passen dat de chemistry 100 is.. dat is nog wel eens een dingetje
     
  4. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Te aanvallend? Nee joh:+ misschien zelfs te verdedigend. Je speelt met 3 middenvelders die erg goed kunnen verdedigen en bovendien speel je ook nog in de variant met 2 CDM's en 1 CM.

    Maar het kan wel heerlijk werken hoor, heb vaak gemerkt dat ik met verdedigende teams meer succes had dan met aanvallende.


    Needs more Palacio:cool:

    Zou hem echt effe de kans geven, gezien je team zal die 2/3k denk ik geen probleem zijn, maar dan heb je wel gelijk een Wereldspits in huis.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2014
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Kevacez lekker team heb je nu maatje. Ben benieuwd naar onze vervolg wedstrijden haha.
     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat zijn jullie ervaringen met 5 verdedigers?Merk dat ik op deze fifa het verdedigen niet onder de knie krijg ze slalommen er doorheen en als ik van poppetje verwissel vaak de verkeerde of duurt te lang,iemand ook tips kwa tacktiek?druk zetten enz enz?
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ja anticiperen en terug houden. Niet te snel inhaken gewoon even voor de speler mee lopen dan op het juiste moment afpakken. Ook helpt het RB te gebruiken zodat je met 2 mensen pushed. Echter blijft verdedigen erg lastig...
     
  9. forzav

    forzav Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet juist geen druk en loop met een andere speler de gaten dicht achterin, werkt prima.
    Zodra je druk zet is het 1 kap beweging en je hebt een gat in je verdediging.
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Vraagje, ik heb nu 9K coins. Ik wil echter mijn team toch echt versterken met Tevez voorin. Ik heb ongeveer 35k nodig. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik ben er bijna Dagger, heb nu 25k..

    Ik speel nu online Divisie 4, als ik mezelf handhaaf krijg ik 5000 coins, plus de wedstrijden die je speelt in die divisie, ongeveer 500 per wedstrijd.. Dan heb je na zo'n competitie toch al gauw 9000 coins verzameld..
    Verder speel ik ook wel de offline seasons, vreselijk saai, maar wel een garantie voor coins.. Gisteravond kampioen van divisie 7 geworden, leverde toch 3600 coins op..
    En die boosts kan je gebruiken he, of heb je die al gebruikt?
     
  12. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit is het eerste jaar dat ik FUT doe. Wel had ik al wat meer XP omdat ik andere Fifa's wel speelde maar geen FUT. Boosts etc had ik allemaal gebruikt in het begin, paar bagger teams gemaakt, niks gespaard etc gewoon kijken hoe en wat alles was. Ik speel niet gek veel in een week tijd en vaak ook tegen vrienden i.p.v seasons. Ik doe zeker dik 1 week over 1 season dus dat gaat hem denk ik niet worden.
     
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Hm, dan moet je echt gaan handelen denk ik, en er veel tijd in steken in dat handelen.. Maar die tijd heb je er ook niet voor over denk ik? Ik vind handelen vrij saai in ieder geval..
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee klopt. Ik kan wel wat doen online vanuit werk maar dat is minimaal. Ik zit eigenlijk tussendoor op XBW en dat was het haha. En dat handelen gaat me niet goed af :D
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wil nu even al die manager tasks halen voor een goud pakje, maar hoe share ik mijn team? (PS4)

    edit: nevermind, al gelukt.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zit eraan te denken nieuw teampje te maken en deze te verkopen. Vind het beetje jammer dat je zo moeilijk aan coins komt dit maakt het het FUT imo wel minder leuk.
    Ik denk als ik al mijn spelers verkoop ik ongeveer 70K zal hebben. Iemand ideeen?
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  18. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
  19. Watertanden

    Watertanden Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment heb ik dit ;
    Casillias
    De marcos - pique - miranda - alba
    Fabregas '- busquets - xavi
    Navas - costa - david silva

    Ik wil nog iniesta , alves & ramos halen maar ik weet niet wie ik als eerste zal halen?

    Graag hoor ik van jullie, wie jullie als eerst zouden halen?
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
  20. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Handelen is best simpel hoor. Vanochtend toen ik uit de nachtdienst kwam heb ik een stuk of 30 Johnson kaartjes gekocht voor 900 coins en raak ze nu kwijt voor 1200.
    Ben nu een aantal Dzeko kaartjes aan het binnen hengelen. Ben benieuwd of die goed speelt dat dan z'n prijs omhoog zal gaan?
    [​IMG]

    Edit: Er zijn ook weer jumbo packs te krijgen de komende 24 uur.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014

Deel Deze Pagina