1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Laatst bewerkt: 21 okt 2014
  2. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  3. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    Toch jammer dat een goed team niks uitmaakt in FUT. Gewoon Doumbia of en andere snelle speler en constant de sprint knop ingedrukt houden.

    Zit nu in divisie 1 en iedereen speelt met Remy, Doumbia, Sturridge etc. 1-0 voor en dan gaan ze snel park the bus doen met de counter tactiek, erg saai.
     
  4. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Als ik zo'n voorhoede tegenkom speel ik meteen al park the bus en possession. Hopen op een paar counters en tevreden zijn met een punt :p
     
  5. XLNC

    XLNC Active Member

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    14
    En dat ik vind ik dus niet leuk om te doen. Wil gewoon leuk FIFA spelen en niet de hele game wachten op een foutje.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Handelen is zeker niet simpel hoor had even Johnson opgezocht op ps3 en daar is laagste buy now 1300 en daar staan 40paginas vol van dan denk ik niet dat als ik er 30 van insla ze dan verkoop voor 1500 of 1600,vorig jaar met handel maakte ik ruum 100k winst per week en had ik ruim 3mil nu lukt het nog niet handel alleen in verdedigers met schaduwkaartje en dan buynow 3500 vorig jaar was bv Cahill met schaduw ruim3000 dan stond er nog 1tje op van 1600 met half uur te gaan dus dat tikte elke keer wel aan.Nu toevallig al wel paar koopjes gezien maar ze zijn met een halve minuut al weer weg en via de normale biedingen moet je ook geluk hebben dus ik vind zeker niet simpel.Of heeft er iemand echt goeie tip voor op ps3?
     
  7. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    De meesten die ik tegen kom kunnen nog geen 2 normale passes achterelkaar aan zetten. Zitten alleen maar wat met through passes te strooien :+
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Veel van dezelfde kopen en ze er allemaal tegelijk op knallen. Ik zit nu met een aantal Dzeko's op de markt en ik raak er per listing ongeveer 4/5 kwijt voor 2400 coins terwijl zijn laagste BIN op 1900 zit :+
     
  9. Fantastic

    Fantastic Guest

    Dan moet je gewoon lekker Seasons spelen met normale clubs, doe ik ook.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is wel gek dat jd ze dan voor 2400verkoopt haha ga 1st mn team versterken,had alles weer es opgemaakt vandaar nu team van 10k ofzo maar wel gewoon handhaven in 3 nu zon btje 20k nog.Morgen ook 5212 proberen misschien dat het dan geen gatenkaas bij mij achterin is.
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Dit team ziet er wel aweome uit maat. Kan ik die wel betalen als ik al mijn spelers verkoop? Denk rond 60K ongeveer.
    Liefst wil ik Tevez dan zou dit team echt wel awesome zijn die ik nu heb maar ik haal dat niet, en weet niet hoeveel man ik moet verkopen om hem te kunnen betalen.

    Serieus? Fcking netjes haha. Heb je je team nog veranderd?
     
  12. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Met welke opstelling spelen de meeste spelers in div 1?
     
  13. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48

    Ja dat team kun je makkelijk betalen heb je nog ongeveer 10.000 Coins over

    Ga me team nog iets aan passen maar daar blijft het bij (denk ik) alleen nog Robben erbij :p

    Team van die gast koste ongeveer 28.5 M hahah

    En ben je vanavond online??
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  14. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Ja hoor k.t telefoon foutje dubbelpost:mad:
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Denk het wel even weet nog niet zeker. Zal rond 8 bezoek krijgen maar kan misschien wel rond half 8 even potje komen doen.
    Misschien dat ik anders mijn wissels ga verkopen. zit dan denk ik rond de 20K ( hopelijk ) dan nog 16 / 17 nodig voor Tevez dan is mijn Ita 1 team wel af. Even kijken wat ze opleveren haha.

    Edit: nevermind lol als ik mijn wissels verkoop heb ik nog maar 13K ongeveer. blegh.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2014
  16. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lol ook al zo'n bazen team pff.
    Ik zou LW Gervinho pakken, kerel speelt lekker en heeft 91 Pace.
    LB vind ik Cole zelf fijner als Evra maar dit is per persoon.
    En RB zou ik Maicon pakken.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Konko (of Maicon) als rechtsback, Criscito als linksback en zelf zou ik niet voor een 4-3-3(4) gaan, maar dat is mijn persoonlijke keuze. Ik vind het wat kwetsbaar op de counter. :+
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Thanks! Denk dat ik Gervinho, Konko, Maicon en Criscito ga kopen en dan maar een beetje uit ga testen wie er het lekkerst speelt!
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    En Hamsik op de CAM?

    Verder gebruik ik Ghoulam als LB.. is snel, best sterk.. En heeft Giant Throw, vind ik heerlijk om net over de middenlijn de bal naar voren te gooien, kopduel te winnen en hopen op een kans..
     

Deel Deze Pagina