1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Mocht dit berichtje als spam gezien worden, dan moet een MOD hem maar editen..

    We organiseren op FIFAHolland op korte termijn voor FUT een baby toernooi.
    D.w.z., een toernooi met FUT teams waarbij de spelers max 21 jaar oud mogen zijn.
    Een leuke uitdaging voor de teambuilders onder ons.

    Lijkt je dit wat of wil je mee doen, check deze link dan even:
    KLIK
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Nice! Lijkt op mijn team. Sterling speelt té chill, net als Schürrle. Remy ga ik nog halen (ik had daar eerst Sturridge maar toen werd m'n team gehacked..). Ook vind ik zelf Vlaar echt een beest achterin. Al wil ik daar op den duur Koscielny en Mangala hebben staan.
     
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Waar haal je die maten vandaan.. Ik krijg m'n broertje niet eens zo ver om z'n dubbele Koscielny voor een vriendenprijsje te verkopen :'-(
     
    Niema94 en Pride vinden dit leuk.
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Whaha da's een fijne broer dan. Maar wel tip, nooit wat voor weinig op de transfermarkt zetten, ook niet voor 3 dagen. Heb ik met een andere maat geprobeerd en die worden instant opgekocht. Gewoon een noob kaart voor een x bedrag op transfer zetten. Inloggen bij je broertje en die speler via hem kopen en discarde. Dan gewoon zeggen dat je nergens vanaf weet :p? Hahaha
     
    Saaslijer vindt dit leuk.
  5. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Bahbah had wel iets meer verwacht van ea...kocht ik vorige week een jumbo gold pack, viel de verbinding weg met t open van de pack. ..en toen ik verbinding had waren me coins weg en me pack en of spelers nergens te bekennen. ..Dus mailde ik dr dag erna de klacht na ea. ..werd ik vandaag gebeld Door ze of ik probeerde fraude te plegen. ..omdat ze zagen tot de pack wel was geopend...maarja nu word t na Canada gestuurd de klacht...en als ze vermoede daar tot ik fraude pleeg. .word me account geband....
     
  6. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Jeetje wat een gedoe om 1 jumbo pack, van de ene kant snap ik dat jij gewoon je pack wil hebben, maar van de andere kant; tis 1 pack, om daar nou een heel drama van te maken is zonde van je tijd IMO. Erger nog, je heb nu ook nog is kans om gebanned te worden, slaat natuurlijk nergens op... maar met EA weet je het maar nooit.
     
  7. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar om er zo'n drama van te maken was niet eens me insteek erachter. ..
    mijn bedoeling was tot ik gewoon opheldering kreeg van waar t was gebleven
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Naja ik vind dat hij gewoon gelijk heeft. Is wel 15K coins gewoon weg.
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Snap ik man, blijft zuur natuurlijk.

    Speel je toevallig op de PC? Zo ja, dan heb ik die 15k coins wel voor je over;)

    Maar eerst is het wel effe handig dat je t voor elkaar krijgt om niet gebanned te worden|:-
     
  10. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Daaaamn wat is EA soms ongelofelijk kut :')
     
  11. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee speel op de xbox.
    Maar toch bedankt voor t aanbod:thumbs:

    Ja in inderdaad hoop niet tot ze me bannen. ..enige idiee voor hoelang dat zou kunnen zijn in ergste geval?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    De snelheid op je RCM en LCM is wel érg laag met Totti en Pirlo. Ik heb zelf ervaren bij de 4-1-2-1-2(2) dat snelheid daar wel erg handig is.
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Ergste geval = Permanent|:-

    Maar dat kunnen ze je niet maken IMO.
     
  14. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
     
  15. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad maar nu is t Door gestuurd naar Canada die moeten onderzoeken of mijn verhaal klopt of niet. .best erg eigenlijk
     
  16. frglenn

    frglenn Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu effe hele andere vraag. .weer iemand toevallig hoe je schiet achter standbeen?
    Zag laatst filmpje van Tot er zo een vrije trap werd genomen. .en een voor zet zo werd gegeven en gewoon op goal werd geschoten. ..maar heb geen idiee Hoe dat moet op de xbox
     
  17. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    dat is en rabona shot dat kan alleen met c.ronaldo en ronaldinho hoe het precies meot weet ik niet
     
  18. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij advies geven over bepaalde opstellingen? Speel nu 4-1-2-1-2 maar neig naar een 4-3-3 opstelling.
    Volgens mij is Pace het belangrijkste in FIFA 15, kan het namelijk nooit winnen met alleen maar passen, is dat zo?
     
  19. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja Pace is het belangrijkste zowat ja. Eigenlijk veel te belangrijk maargoed.

    Ik speel ook 4-3-3 maar dan de 4-3-3(2) versie, daarbij is je centrale middenvelder een CDM waardoor je niet meteen zo overlopen wordt bij een aanval van de tegenstander. Vind het zelf heel fijn spelen. Volgens mij spelen ook veel mensen 4-1-2-1-2 maar daar heb ik zelf weinig ervaring mee.
     
  20. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44

Deel Deze Pagina