Hier heb je wel gelijk in. Als ik 1 op 1 naar de Keeper ga en wil hem gewoon in de hoek plaatsen heeft hij hem vrij vaak. Al knal je gewoon recht op hem heeft hij hem vaker niet als wel.
Ik heb hem ge-preload via de UK store ( digital code ). Is het mogelijk mijn local te veranderen naar US ? ( dan kan ik er al 3 dagen vroeger mee aan de slag ). Zoja, moet ik hem dan terug downloaden en speel ik dan enkel op US servers of hoe werkt dit juist ?
Vandaag! "*EA SPORTS™ FIFA 15 Demo available on September 9th for Microsoft Xbox 360 Xbox Live Gold members and on September 16th for Microsoft Xbox 360 Xbox Live Silver members." (Bron: EA)
Pff die video. Beter ziet EA dit en fixen ze dit. Plus de keepers want 1 op 1 en dan een finesse shot is ook altijd een goal.
Die nummers kan ik over jaar weer allemaal dromen dus. Het zou eens tijd worden dat je zelf wat MP3'tjes toe kan voegen. Edit: Wat is de Nederlandse track dit keer? Ze kiezen toch 1 of 2 nummers uit per land ofzo?
Maar Ypuh, je kon in op de 360/PS3 gewoon al zelf wat MP3'tjes toevoegen bij FIFA14 hoor. Zie hier: How to put your own music in FIFA 14.
Meen je dat? Ik vind het juist super makkelijk nu om 1 op 1 de bal rustig langs de keeper te plaatsen.
Heb vandaag bij EA op Schiphol Rijk een nieuwere code gespeeld. Was één van de winnaars van VI. Het was nog niet de final game, maar heel dichtbij zeiden ze bij EA. Zag/voelde geen verschil met de demo. Het enige was dus dat je met alle landen en teams kon spelen en ook alle modes. Wij hebben een stuk of 6 friendlies gespeeld. Maar oude fifa irritaties (zoals ping pong passing, hoge steekbal en verdedgers die heel dom instappen) zitten er helaas nog steeds in. Ook zag en hoorde ik opvallend veel klachten over blunderende keepers. Nee, alles buiten het veld is zo mooi en realistisch in Fifa 15, maar op het veld is het gewoon niet realistisch genoeg vind ik. Kijken wat PES in huis heeft (...ben nu de demo aan het downloaden).
23ste is release in USA. NL release is 25ste. Maar gewoon uit de US Store downloaden, heb je 'm ook de 23ste.
Haha ik heb al een preorder staan, dus dat ga ik niet doen.. Maar dan kan ik hem dus vanaf de 20e spelen met ea access?
Maar wel Limited geloof ik? Geloof niet dat je al volledig de game 5 dagen eerder kan spelen. Of ik moet er naast zitten..
Dus op geen enkele manier kan ik FIFA15 vijf dagen eerder hebben met een soort ticket/pass (Xbox One). Als dit WEL het geval is haal ik hem wel even.
Jawel, met de EA Access.. Dan heb je de volledige game 5 dagen eerder, maar wel met maar 6 uur spelen..