1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat onzinnig zeg. Jammer. :mad:
     
  2. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha, mee eens.. Maar anders krijgen de mensen met EA Access alweer een dikke voorsprong met Ultimate Team, denk dat ze dat eerlijk willen houden..
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar je krijgt de game 3 of 5 dagen eerder dus voor €5 via Early Access maar wel met een limiet van zes uur?
     
  4. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja, 5 dagen.. En dat kost inderdaad iets van 5 euro per maand, maar voor die 5 euro speel ik ook Battlefield 4 en Peggle ;)
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zou je misschien even stap voor stap kunnen uitleggen hoe jij de EA Access hebt gekocht? Ik ben inmiddels zo ver dat ik inmiddels de EA App heb gedownload.
     
  6. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Hm, volgens mij heb ik hem via de store gedownload.. Weet eigenlijk niet meet precies hoe.. En dan moet je een abonnement aanschaffen dmv paypal of een credit card..
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Dus met EA acces heb je 6 uur toegang tot fifa voor 5 dagen.... wtf. Dat is nog geen uur per dag. Op dag 1 zou ik denk ik al zeker 3 uur spelen :)
     
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik vind het wel prima.. Ben met de demo ook nog niet aan 6 uur gekomen.. Dit is dan wel de volledige game, maar met het weekend erbij heb ik niet eens 5 dagen volle bak de tijd
     
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Zou er gelijk een update komen met de laatste transfers? Neem dat Blind dalijk niet bij ajax nog rondhuppelt
     
  10. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Neem aan van wel, vorig jaar kwam Kishna ook ineens tevoorschijn na een download latest squads update ergens bij edit.
     
  11. King_Wouter

    King_Wouter Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    3
    Spel nu aan het installeren via EA acces ben benieuwd vergeleken met de demo!
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben vooral benieuwd of de AI wat realistischer:

    D.w.z. niet continu in de aanval, de bal als het moet rondspelen en niet te lang aan de bal blijven. Zal helaas wel niet.... :mad:
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De A.I in de demo was droevig ja, dat klopt. Als je tegen Legendarisch of Wereldklasse speelt gaat het vaak heel anders. Toch ben ik heel benieuwd of de demo weer zo'n gigantisch verschil is t.o.v de uiteindelijke versie. Demo vond ik prima spelen, soepel. Jammer van die verbeterde keepers, man man man :+
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hoe bedoel je? Uiteindelijke versie minder of juist beter?
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Nou, wat zijn de bevindingen van mensen die al toegang hebben tot de full version?:)
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    De uiteindelijke versie speelde altijd weer net wat anders als de demo. Daar doelde ik op. Dus hopelijk zet FIFA15 weer een stap in de juiste richting.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.833
    Gister voor het eerst de demo gecheckt. Qua presentatie kan PES hier sowieso niet tegen op. Ga altijd spelen in regen, zo awesome.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Daar verkijk je je vaak ook wel weer op door de teams waarmee je speelt in de demo en uiteindelijke versie. Ultimate Team speelt bijvoorbeeld totaal anders dan een wedstrijd in Kick-Off en een wedstrijd met Everton is niet te vergelijken met een wedstrijd met Chelsea. De tempo verschillen etc. zijn zo groot dat het heel anders aanvoelt.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat klopt. Ultimate Team is vaak veel-en-veel sneller. Dat is tot nu toe wel bij elke editie zo, zal bij deze niet anders zijn helaas.

    FIFA 14 was leuk, heb hem echter gratis gekregen bij de XBOX One :+ Jammer genoeg werden bepaalde dingen in de game niet op tijd gepatched. Bal vanaf de aftrap, voorzetjes vanaf de zijkant, verdedigers die als een achterlijke instappen e.d. Je zou denken dat EA daar genoeg mensen op kan zetten om de gameplay mechanics tijdig te "fixen". Gebeurd zelden, helaas. Meestal houd EA zich bezig met FUT. Daar is immers ook geld in te verdienen :emo:
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Even een vraagje tussendoor, ik ben nu net begonnen met die 6 uur trial, maar hoe kan ik het spel snel uitzetten? Want als ik op de Xbox Home knop druk, gaat het spel natuurlijk gewoon door.. is daar een speciale optie voor?
     

Deel Deze Pagina