Het horen van de tussenstanden zat ook al in FIFA 14. Er is zeker wat nieuws te horen in het nieuwe deel, dat zeker. Ach ja misschien ligt het aan mij
Wellicht is het wel een keer gevraagd hier, maar kunnen we met FIFA15 weer 2 vs 2 doen online. Dus samen met vriend op de bank online tegen 2 andere (on)bekende gasten?
Co-op seasons bedoel je? Dat zit er in! Wordt tijd dat het spel hier ook uitkomt want een tegenstander vinden is echt lastig nog.
Het schieten is wel te eenvoudig, inmiddels sinds gisteravond 10uur al 3x van halverwege de speelhelft gescoord.
Co-op seasons is toch dat ik samen met een vriend op twee losse consoles speel tegen twee anderen? Ik denk dat hij de guest-functie bedoeld die er vroeger in zat, die ontiegelijk episch was en waar EA echt mee gefaald heeft het eruit te halen. Dat je samen op de bank, op dezelfde console, met z'n tweeën online kan spelen tegen anderen.
Dat zit er wel in hoor! http://www.xboxachievements.com/game/fifa-15/achievement/91111-Couch-Buddy.html HOE DAN? Ik kan echt niet scoren. 1 op 1 tegen de cpu faal ik nooit maar online faal ik zo hard.
Gewoon zodra je ruimte hebt rammen, ik zal zometeen eens proberen of ik paar van die gameclips hier online kan plaatsen.
Dat is geen UT, maar PES 2015 heeft wel voor het eerst MyClub, en dat is dus wel gewoon UT maar dan met extra opties uit de oude Master League. Dus UT 2.0.
Dat is juist dramatisch. Ik heb een hekel aan micro-transacties. Maar MLO was juist tof met een gezond competitie systeem. Als je won kon je een beter team samenstellen. Nu kan ik 50 euro in UT stoppen en een zieke bazenteam hebben. Daarom prefereer ik vooralsnog MLO boven UT.
Scoorde wel een leuk goaltje: http://1drv.ms/1mQxwaM Maar verder, jezus wat een kut spel so far.. elke speler kan dribbelen en rennen alsof ze die skill allemaal op 99 hebben, speelsnelheid ligt echt belachelijk hoog, een paas lijkt wel 100 km per uur te gaan en ik krijg er 1 op 1 helemaal niks in terwijl de tegenstander ze er juist allemaal inschiet.
Vooral diepte passes zijn debiel. 1 klein tikje op Y en hij gaat al te hard in de meeste gevallen. Corners krijg ik ook niet goed Klein tikje op X gaat ie te kort en hou je hem iets langer in gaat de bal over alles en iedereen heen. Verdedigen tegen dat dribbelen is niet te doen voor mij. Ben continu te laat en daardoor verlies ik bijna alle potjes En als ik zelf probeer te dribbelen lijkt het wel of ik een elftal met dafjes en scanias heb staan