1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

1. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Liever vrijdag dan, dan ben ik vroeg thuis. :lol:

2. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik werk vrijdagmiddag en avond.

3. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    aww, zaterdag??

4. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik kan 's middags.

5. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    mooi, je zal wel 30-0 winnen ofzo haha maja

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Gisteren de hele avond online gespeeld (ipv studeren), maar soms speelt het echt heerlijk. Soms kun je aanvallen op de mat leggen, heel bizar. Verdedigen is wel tricky geworden, maar vind het echt een vooruitgang ten opzicht van de 360 versie.

7. Suleyman

Suleyman Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    wil er iemand met mij online een potje doen op de playstation 4 voeg mij dan toe. mijn playstation naam is Takbier

8. Pollie

Pollie Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    helemaal mee eens, ik ben sinds 2 weken over naar de xbox one en ik moet ook toegeven dat fifa 15 op de one een totaal andere game is dan op de 360.
    en dat in positieve zin!

9. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    mee eens al zitten er nog altijd wat bugs in, dat hands nog altijd niet werkt en dat de spelers in de verdediging die bal zo de tribune in trappen terwijl er voor hun tig man staan waar hij naar kan spelen.. En weet nog niet of je nu wel met het Nationaal elftal kan spelen als er het EK of WK of de coinfed cup is...

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hands kan je aanzetten, maar dat is krom. Alsof je nóg meer onterechte penals wilt hebben...

11. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hands staat aan, het werkt gewoon niet, bij de 360 werkte dat ook al niet, je ziet heel vaak dat ze de bal als een volleyballer wegslaan haha.. Iedereen klaagde bij fifa14 over dat hands zo erg was maar vond dat buitenspel nog veel erger. 1mm buitenspel zagen ze wel terwijl een smash met de hand op de bal vaak niet gezien werd :D

12. donfatos

donfatos Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wat een wan product is FIFA ook. Nu weer hele tijd andere spelers in de wedstrijd als ik een wedstrijd speel met mijn club bij prof clubs. Zitten er elke keer gewoon andere lui bij in. Super irritant.

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik word meer naar van dat ik alléén maar tegen Man. United speel. Ik vind Borussia echt heerlijk spelen, maar ik ga maar op zoek naar een vier-sterren team. Dat is vast een stuk leuker. Alhoewel de verdediging van United niet opgebakken is tegen Reus en Immobile. 8)

14. Typisch

Typisch Evil is a point of view

Leuk Bevonden:
    26
    Ik speel met Feyenoord en kom inderdaad genoeg andere tegen. Wel vaak 4 sterren zoals Shaktar, maar goed daar kan ik tegenwoordig ook wel van winnen. Ik word steeds beter in deze FIFA gelukkig.

15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Probeer met Villarreal te spelen.

Zeepsop vindt dit leuk.
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vandaag voor het eerst wat online potjes gespeeld op de PC, next-gen dus. God, wat lekker. Positiespel is heerlijk nu. Paar lekkere goaltjes in eerste wedstrijd ook.

Iemand anders die ook op de PC speelt trouwens?

17. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    PC speelt vergeleken met Xbox One echt slecht. PC lijkt FIFA op een snelheid van x2 te staan, veel meer pace ipv voetbal.

18. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Ik vind Fifa op de Xbox ook slecht hoor ;) De stomste overtredingen tegen. Van de week ook.... Hoekschop tegen mij speler kopt hem weg tegenstander geeft me een doodschop en valt en krijg penalty mee... Ik bedoel wtf is er aan de hand met Fifa. Professioneel mode is soms gewoon niet te doen. Speel je wereld klasse wals je er met 4 5 6-0 overheen.... Nee vind fifa heel hard achteruit gaan... En vind Pes te duur om even gewoon te proberen..

19. Jwoeloe

Jwoeloe Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Vind FIFA op de Xbox One juist top. Weinig meer aan veranderen, behalve enkele kleine dingetjes. Beter ga je het niet krijgen dan dat je het nu hebt. Denk dat de reden dat zulke dingen gebeuren trouwens gewoon aan je eigen speelstijl ligt. Heb je in eigen hand.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind de next-gen ook geweldig, maar.. ook heel veel bugs hebben, de nieuwe animaties moeten nog veel verfijnd worden. Penalty's die nergens op slaan, rode kaarten om 'lekkere harde tackles' op de bal, etc. Daarnaast: enorm groot irritatiepunt blijft het selecteren van spelers. Automatisch is vervelend en manual en air balls werken slecht. Ik speel op manual, dat kan dit verklaren. Op automatisch zorgt de computer ervoor dat je steekpasses perfect in de loop van je speler komen. Echter, op manual selecteert hij spelers vaak totaal niet of te laat. Plus, keepers zijn nog best vaak ruk.

Maar ja, de next-gen FIFA speelt al veel beter en ik vermaak me er erg mee, maar bij verfijning van bestaande gameplay kan het weer top worden.

Deel Deze Pagina