Die eerste is herkenbaar. Mis die zelf ook wel eens omdat je schrikt dat je die bal alsnog krijgt en met een reflex druk ik dan altijd op LB, waardoor het een soort lobje wordt. Die tweede is gewoon hilarisch.
Heerlijk om dit soort balletjes te scoren met Pro Clubs! Vrije trap snel nemen terwijl hij een speler op de lijn probeert te zetten... Helaas had het weinig invloed op de uitslag van de wedstrijd.
Ik doe dan altijd heel rustig aan en zodra zijn mannetje op de lijn staat wissel ik van trapnemer, dan snel nemen, of weer wachten tot zijn mannetje op de lijn staat en weer switchen haha...
Typisch. Gisteren weer eens zo'n 10 potjes gespeeld tegen m'n broer op manual. 80% van de goals waren rebounds, goals volledig uit de kluts, door zwaar slechte verdediging, etc. Bah bah.
Dit jaar ook verrassend snel klaar met dit deel van Fifa. Enige wat nog wel leuk is om wat 'skill' goals proberen te scoren. Ook al is dit door het fysieke element van de game een stuk lastiger geworden, waardoor het eigenlijk alleen tegen zwakkere tegenstanders mogelijk is. Heb er dan ook met moeite twee compilaties weten uit te persen dit jaar:X.