1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Leg uit?

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mooie demo hoor! Speelt erg lekker.

3. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Al iets bekend over het tijdstip dat de PS4 demo uitkomt? Ben ook wel benieuwd nu!

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zal morgen wel met de PSN Store update komen. Is altijd rond 16:00 uur online

6. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Lekkere demo hoor! Leuk dat als je scoort dat het stadion op en neer gaat ( trilt ) , ook wel leuk detail is dat het gras kapot gaat, maak je een sliding dan zie je dat in het gras en blijft de hele wedstrijd zo. Ook de goal gaat compleet op en neer ( de hele standaard van de goal ). Verder speelt weer heerlijk!

7. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ben gewoon al 20 minuten op nog 3% download aan het wachten...

8. King_Wouter

King_Wouter Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Speelt erg lekker, alleen maken de keepers nog iets teveel foutjes.
    Hopelijk is dat gefixt in de full game. Ben wel gelijk gehyped.

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Zojuist even de pc demo gespeeld.
    Wat een verrassing zeg.
    De graphics zijn erg mooi.
    Maar de sfeer is erg goed gedaan zeg. Oke je gaat ze na een tijd vast skippen maar gewoon hoe een keeper een bal oppakt of als een bal uit gaat of als er een 2e bal in het veld ligt. Hoe spelers daar op reageren. Natuurlijk gaat het ook wel eens mis hoe spelers draaien en opstaan dat gaat soms nog wel wat houterig. Slidings zien er soms echt mooi uit.
    Ook de gameplay is prima. Speelt lekker soepel.
    Dit gaat nog lastig worden tussen dit of pro evo..

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb 'm binnen. Vanmiddag maar eens spelen. Ik had net 2 maanden gold gekocht, maar kreeg deze in de vorm van 8 losse codes van 7 dagen. Blijkbaar gelden die codes niet als 'gold'. Je kan dan wel online, maar je krijgt niet de 'gold status'. Die krijg je pas vanaf codes van 1 maand, niet bij 7 dagen. Ben dus een beetje opgelicht, want ik wilde gewoon 2 maanden kopen. Nja, nou maar 3 maanden gekocht op een officiële site..

12. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Waarom haal je geen One, Siemenn?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet iedereen heeft daar genoeg tijd en geld voor ;).

14. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Jammer! Je mist wel wat, vind ik.

15. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Klinkt goed. Van wat ik heb gezien ben ik ook erg positief. Wel vind ik het kappen en draaien soms té, maar dat is al jaren zo bij FIFA. Bij PES ziet het dribbelen er toch nog ff realistischer uit.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jup, ik mis het geld en de tijd. Echt veel gamen doe ik niet, dus erom wakker liggen zal ik ook zeker niet doen.

En in Eindhoven heeft m'n broer FIFA15 op z'n game PC ge-preordered. Dus dat is ook next-gen. Prima.

17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hij loopt trouwens prima op m'n laptop die m eigenlijk, volgens EA, niet aan zou kunnen.
    60-70 fps (op low zonder aa op 1080p) tijdens het spelen, alleen tijdens cutscenes kakt ie in naar 20-30 fps.

18. XLNC

XLNC Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Vroeger was ik voor elke game wel hyped, laatste jaren niet meer (zal wel door de leeftijd komen). Maar de demo maakte zo goede indruk dat ik daadwerkelijk sinds lange tijd uitkijk na de release :cool:

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    zowel de pc-demo als de x360 demo gespeeld.

Van de X360 demo was ik aangenaam verrast. Apart grafisch stijltje wat me wel bevalt en het speelt ook heerlijk.

Pc-versie speelde goed op High met 2 x AA. Toch had ik af en toe last van hele kleine haperingen die toch zeer storend zijn.
    bijna niet te zien, maar wel voelbaar. Net of het niet goed geoptimaliseerd is. Vanavond de PS4 versie maar proberen waar ik hem al voor heb besteld via die inruilactie van gamemania.

algemene indruk van de next-gen versie was goed. weer net wat levendiger allemaal. bepaalde shots zijn wel erg mooi met dat nieuwe gras etc.

appie21 vindt dit leuk.
  20. Lynn1997

Lynn1997 Active Member

Leuk Bevonden:
    4

Ik heb de demo ook gespeeld op de xbox maar vind het wel meevallen dat het er zo mooi uitziet toch?? Heb een wedstrijdje opgenomen.

Deel Deze Pagina