1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 sep 2014.

1. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Okee ik heb nu vijf potjes ongeveer gespeeld. De sfeer die de game uitstraalt is echt super! ook de kleine dingen zoals het doel wat omhoog spat bij sommige doelpunten en het veld dat (redelijk snel) minder wordt door slidings etc.

Ik vind hem erg mooi, ook het schieten voelt stukken beter aan. Ik heb tot nu toe twee minpunten:

- In vijf potjes heeft mijn keeper nu al 3x een blunder gemaakt. Gewoon als een standbeeld blijven staan en niet bewegen was echt het toppunt.
    - Na opnieuw opstarten van mijn Xbox one was de mooie motionblur in de herhalingen verdwenen. Ook bij herhalingen van doelpunten was het weg.
    Dit was ook soms het geval bij fifa14. Hebben meer mensen hier last van?

2. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    Speelde met Barcelona en het is gewoon onrealistisch hoe snel Messi is.

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het sowieso irritant dat die Messi weer op de hoes staat en op het beginscherm.
    (Waar je je allemaal om kan drukmaken ;)...)

Maar het speelt wel lekkerder als het vorige deel. Nog weinig ergermomentjes gehad.

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Na Fifa 14 was ik er even helemaal klaar mee. Nu toch even de demo gedownload en het speelt toch wel weer lekker. Het gaat misschien iets te snel, maar die slome animaties bij balaannames lijkt er op het eerste oog uit te zijn. Ook vind ik het grafisch toch wel een hele verbetering, met name in het schaduw gedeelte op het veld. Als laatste hebben het publiek en veld eindelijk eens de broodnodige updates gekregen. Het sfeertje zit er lekker in, al zal dit waarschijnlijk alleen wel weer bij de Premier League zijn. Ik wacht de full version nog even af maar ga hem misschien toch wel weer kopen (mijn huisgenoot heeft hem al voor zijn PS4 besteld, dus ik kan even testen tegen die tijd).

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb ongeveer 4 potjes gespeeld (PS4).

+ sfeer
    + graphics en details (vooral het veld!)
    + geluid
    + commentaar

De snelheid is wat hoog, maar ik heb er minder last van als ik als camera de co-op camera kies. Sowieso zijn dit over het algemeen topploegen. Ik denk dat het spel beter tot zijn recht komt met subtoppers.

Ik heb btw alles op manual gezet, behalve schieten. Dat maakt het nog net even toffer om te spelen, omdat je echt geduldig moet zijn. Ik vind het verdedigen ook lastig, maar ik ben dan ook PES gewend.

Al met al een beetje wennen, maar ik begin er best lekker in te komen. Vooral als je scoort en het stadion dan gaat trillen ziet er vet uit. Jammer alleen van die celebrations, dat is enorm irritant.

Keepers vind ik tot nu toe meevallen. Vind ze niet slecht, maar ook niet onpasseerbaar.

Wat ik wel nog steeds jammer vind is het dribbelen (kappen/draaien). Dat is te lastig om te verdedigen, zit geen natuurlijke flow in ofzo.

Laatst bewerkt: 10 sep 2014
  6. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Net op PS4 gespeeld en moet zeggen ik vind het tot nu toe echt geweldig. Ik had Fifa 14 ook al op PS4 maar het is toch wel een grote vooruitgang, zowel grafisch als hoe het speelt. Veld is erg vet gedaan en spelers als Suarez, Messi, Hazard, Zlatan zijn erg vet om mee te spelen!

Je ziet verdedigers nu ook veel meer hun best doen om schoten te blokken, shirtje trekken, armen langs het lichaam houden om geen hands te maken en ook keepers gooien er idd prachtige reddingen uit.

Ik kan niet meer wachten tot de 23e!

7. Barbabravo

Barbabravo Active Member

Leuk Bevonden:
    411
    Viel mij ook al op. Volgens mij is het wel in te stellen dat dat langzamer gaat. Zal zo eens kijken.

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Keepers verbeterd zie ik héél soms. Over het algemeen heb ik genoeg blunders gezien, zal ze morgen wel posten.

9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. WhiteIce

WhiteIce Member

Leuk Bevonden:
    9
    Weet iemand uit welke talen je kan kiezen in fifa 15 als je hem koopt uit de US store? Alleen Engels of krijg je gewoon een multi-language versie waardoor je nog steeds kan kiezen uit die vlaggetjes bij het opstarten? Normaal geef ik er niet zoveel om of m'n games in het Nederlands zijn maar bij fifa vind ik het wel beter met carrieremode enzo. Commentaar vind ik dan weer wel afschuwelijk met evert en yuri.

12. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Ik gok dat je dan alleen de keuze uit Engels en Spaans hebt. Mijn FIFA 14, gewoon in de winkel gekocht heeft alleen Engels en Spaans namelijk..

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Rennen ziet er niet uit. Verder speelt het wel oke, snelheid mag nog wel wat omlaag.

14. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Er vallen me nu steeds meer kleine details op, ik wisselde Xavi voor Rakitic en toen ging de aanvoerdersband naar Messi. Ook de digitale reclameborden en gelaatsuitdrukkingen plus bijbehorende opstootjes als er een wordt neergemaaid zien er vet uit.

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Sfeer is absoluut aanwezig! Nu een stuk of 10 wedstrijden gespeeld op de PS4 en ben het eens met eerder genoemde commentaren.
    Hij staat ook al in de Pre-order maar kijk er vooral naar uit om tegen een persoon te spelen. Dan komen vaak de echte ergernissen en eventueel niet functionerende zaken naar voren. Echter ben ik het meest blij met de keuzes die je nu kan maken bij standaard situaties. Ik geloof dat het in Winning Eleven (jaren geleden) zat, waarbij je de ontvanger kan kiezen en je zo vrij kan lopen. Dat zal zeker online voor veel meer variatie en minder ergernis zorgen voor mij.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Paar dingen vallen op:
    - Ziet er allemaal veel te 'plastic' uit, alles is veel te glad. Zal wel komen door de recorder?
    - De animaties bij Xavi (0:0:cool: na de pass van Piqué zien er weer vloeiend uit, waar hij de bal per ongeluk terug kaatst. Vorig jaar ook poep.
    - Keeper ziet er niet echt goed uit!
    - Juichen is echt 10x mooier dan op 360, zo ingezoomd. Bruut!

Klopt, speel je ps4/one? Ik hoor mensen daar amper erover klagen, maar op 360 is het echt ergerlijk.

Ja, zag het inderdaad.

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Paar potjes gespeeld in de demo. (PS4)
    Op de verbeterde atmosfeer na vind ik m maar niks eigenlijk…

Nog steeds dribbelt de AI vanaf eigen helft makkelijk langs je verdedigers, spelen ze ALTIJD via de flanken en spelen ze NOOIT de bal achteruit.
    Je eigen teamgenoten staan nog steeds vaak verkeerd te verdedigen, gaan ze uit positie lopen terwijl ze dat op zo’n moment niet moeten doen.

Keepers doen hele rare dingen…

En wat me altijd het meeste stoort, zelfs de lompste speler kan in 1 flits omdraaien en keihard uithalen…

Zal komend weekend nog wat meer potjes spelen maar ik ben bang dat ik echt klaar ben met de huidige Fifa gameplay.

18. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    speel 'm ps4, en jeeee wat een stap voorwaarts... gaaf zeg!

19. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    helemaal eens. vooral tegen anderen gaat het zijn ware aard laten zien, maar eerste indrukken zijn echt goed hoor. (ouwe verstokte pes-fan ik)

20. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Speelt echt heerlijk, lekker soepel. Het positiespel lijkt verbetert, 1x raken is mogelijk. Verder zag het er erg mooi uit (ps4) Kan echt niet wachten tot ie uit komt!!

Tot die tijd maar met de webapp bezig (als die komt) en natuurlijk DESTINY

Deel Deze Pagina