1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Spelers als Robben horen bij de buitencategorie. De cardweight is zo laag dat die vaak wel hun waarde behouden. Het zijn vooral spelers als Marchisio (84), Pjanic (84) en Manolas (82) die waarde gaan verliezen, om er maar even een paar uit de Serie A te pakken. Tenzij er natuurlijk weer een lek gevonden wordt en FUT16 weer vroeg naar de klote gaat.
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok bedankt,wil Robben zowieso wel een paar weken houden.Heb er nog geen wedstrijd mee gespeeld omdat ik draft te leuk vind
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik ben er nog niet helemaal uit met Draft. Het idee is leuk maar heb al een keer gehad dat ik begin met een paar kut formaties waar ik uit kan kiezen. De ene keer krijg je IF Ronaldo en de andere keer krijg je de spits van FC Emmen... Denk dat ik het toch leuker vind om met mijn eigen team te spelen met spelers die ik ken en weet waar ze toe in staat zijn.
     
  4. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het supertof heb meestal wel goeie formatie heb nu weer 433 pak gewoon de beste spelers en probeer daar wat van te maken en zorg wel dat ik minimaal 80chem heb,dit is mijn draftteam nu
    Moya
    Juanfran Laporte Abdennour Azpi
    Fernandinho Toure Erikssen
    Ibarbo Remy Reus.
    Reus nu 4 chem maar merk er niets van 29-9 is mijn status nu
     
  5. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Is Aubameyang zijn geld waard? (95k)
     
  6. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk het niet.
    Vind pace tot nu toe helemaal niet echt goed.

    Althans het is niet meer OP zoals voorgaande edities.
    Tuurlijk je hebt wat aan zijn snelheid maar het is maar net wat jij belangrijk vind bij een spits.

    Heb toch een redelijke manier gevonden om te handelen.
    Denk dat ik in 4 dagen toch zo een 200K winst heb gemaakt als het niet meer is.

    Speel nu met het volgende team:
    https://www.easports.com/fifa/ultimate-team/web-app/show-off?showoffId=eqlwBVHlnLXNW:FFA16PS4

    Scoor nog echt veelte weinig voor de hoeveelheid (goede) kansen die ik krijg.

    Nu maar sparen voor Neymar en Bale denk ik.. Heb momenteel 120K inclusief mijn trading pile.
    Hoop over twee weken Neymar te kunnen halen.
     
    mutantemile vindt dit leuk.
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een naaistreek,net voor de 6de x draftonline gewonnen en aangezien ik de vorige keer 100k pack kreeg was ik door het dolle.Krijg ik nu 7,5k pack en 2packs met 12zeldzame gouden items
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Volgens mij zijn die 100k packs het maximale wat je kan halen. De drie packs die je nu hebt voor 15k is nog steeds een erg goede deal.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja maar als je het in verband ziet slaat het nergens op,als je 5x wint krijg je 100k pack en als je 6x wint kutpacks
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Iemand die een leuk team voor me kan maken? Het liefst een team met zeg maar oud Ajacieden / bazen in mijn ogen zoals Vertonghen, Eriksen, Alderweireld, Sneijder, Pirlo, Gerrard etc. Mogen natuurlijk verschillende teams zijn aangezien niet iedereen samengaat in een team. Budget is 200K.
     
  11. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    RANDOM REWARDS, zoek het eens op voordat je begint te klagen.
     
  12. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Elke ronde draft is gewoon weer nieuw toch. Ze kijken niet hoe vaak je een draft daarvoor al hebt gewonnen. Een vriend van mij kreeg na zijn eerste keer winnen van draft al een 100k pack.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hmm had hier tog echt gelezen dat hoe vaker je wint des te groter de beloning.Bij 3x winst kreeg ik Megapakket,bij 4x winst 50k pack en bij 5x winst 100k pack daarom was ik zo gefrustreerd dat ik kutpacks kreeg na 6x winst.Denk dat ik maar gewoon teampie ga bouwen dan met 500k
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb mn 1ste team af

    Ter Stegen
    Juanfran Pepe Abdennour Filipe Luis
    Perez Kroos Kovacevic
    Vela Suarez Konoplyanka(zoiets)
     
  15. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik denk dat je gewoon veel geluk heb gehad dan met je rewards. Bij mij waren ze niet oplopend hoor. Echt gewoon random.

    Heb je 500k verdiend dmv Fut draft? Nice!
     
  16. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Drie matches in één video! Ik ben onderweg met mijn budget team en misschien wel op weg naar de titel! :D

     
    Robinxb360 vindt dit leuk.
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee meer met handelen,al met al heb ik niet veel winst gemaakt met draft dus ben daar wel even klaar mee
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind je middenveld érg aanvallend. Geen last van? Ik zou daar een type Iborra of Krychowiak bijzetten. Krychowiak is wat sneller, Iborra is erg lang. Verder redelijk vergelijkbare stats.
     
  19. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Busquets is ook echt een beest op de vmc, al doet Krychowiak het bij mij ook erg goed als back up.
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Het handelen lukt mij in dit stadium nog niet,op de ps3 staan maar 200.000 spelers te koop,dan kun je bijna niet op laagste bin zoeken
     

Deel Deze Pagina