Ik heb een vraag en hopelijk kunnen de veel spelende FUT’ers hier een antwoord op geven
?
Ik speel FIFA al jaren en in seasons win ik normaliter een stuk vaker dan dat ik punten verspeel, bovendien ben ik vrijwel altijd de dominante partij (gevoelsmatig). Hoe anders is de wereld in FUT. Nu zo’n 10 potten gespeeld en ik heb 4 selecties gebouwd die best redelijk zijn.
Voorbeeld mijn voornamelijk Belgische BPL team: Mignolet - vermaelen, alderweireld, Rose, Darmian – Herrera, Fellaini, Lalana, Chadli – Lukaku en Benteke
Over het elftal hoe het speelt ben ik wel tevreden, chemistry is keurig 100 en elftal is 80. Nu komt het: In elke pot die ik speel lijkt de verdediging van mijn tegenstander totaaaaal geen moeite te hebben om mijn aanvallen te stoppen. Het voelt nogal gek (ook met andere squads).
De verdediging van mijn tegenstander blijft helemaal op eigen helft en de aanvallers blijven toch gewoon druk zetten bij mij. Als ik eruit wil komen loop ik toch standaard in een fuik en is het overvol achterin. Dit heb ik nu iedere pot meegemaakt. Daar komt nog eens bij dat wanneer zij aanvallen ik de grootste moeite heb dribbelaars af te stoppen. Ze komen er altijd wel eens doorheen maar mijn dribbels lopen dus in die fuik terecht. Het lijkt of ze met een bepaalde instelling spelen en ik heb geen idee wat het is. Bij online seasons heb ik het probleem niet.
Ik dacht eerst nog dat het aan spelersinstructies lag maar die staan bij mij ook op altijd achterin blijven voor achterhoede en niet terugkomen voor de voorste 4 mensen. En bij mij hollen de verdedigers toch gewoon uit positie.
Iemand een idee?
Klik om te vergroten...