Voor de mensen met veel coins, er staat een paarse ronaldo met BIN 1450000 53 minuten. De bin ligt bij de rest boven de 3 miljoen. Goeie deal
Is het ook mogelijk om coins van de playstation naar de x box mee te nemen?Twijfel of ik een x box zal kopen vanwege de legends.Maar dan wil ik wel graag mijn 500k meenemen
Nee misschien niet maar vriend van me heeft Ronaldo en Messi en die gaat straks de boel verkopen en een paar legends kopen,dat lijkt mij ook gaaf
Is het nou zo dat wanneer een speler in het team van de week zit, zijn non-IF ook meer waard wordt, omdat die (tijdelijk) niet in packs zit?
Ja tot 10 minuten na de TOTW announcement. Anders ben je er nu al veel te laat bij om deze spelers in te kopen. Als je ze nu inkoopt en om 4 uur precies verkoopt als hij in TOTW komt, dan maak je er winst op. Wacht je een half uur langer of zit hij sowieso niet in TOTW, dan maak je verlies.
Hahah heb je de wedstrijd dit weekend niet gezien 4 keer gescoord en een assist op Suarez Maar zal wel gewoon een IF worden Anders had ik mooi een team gemaakt met Hero Neymar en Hero Aguero
Speelde gisteren tegen iemand met Gullit. Kan je vertellen dat die een hoop toevoegt aan het spel. Wat een beest is dat zeg.
Dat is dus geen hero kaart waard. Dat is enkel voor records. Ik vroeg me dus enkel af welk record hij zou hebben verbroken in die wedstrijd. Dat hij goed heeft gepresteerd wist ik wel.