1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Er zaten wel wat Fifa edities tussen waar de zogenaamde scriptie of momentum of hoe je het ook wilt noemen echt heel voelbaar was in Ultimate team, maar bij Fifa 16 niet hoor. Ik heb er in ieder geval niks van gemerkt en ik lees er op de Forums ook weinig tot niks over.
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Fifa 16 is niet veel anders dan Fifa 12. Het is niet zo dat het in de ene fifa wel zit en in de andere niet. Hoort volgens mij gewoon bij het bedrijfsplan. Aan de andere kant, als je alleen maar wint met grote uitslagen is het leuke er ook snel vanaf. Wil er ook niet teveel over bitchen, blijft gewoon een leuk spelletje.
     
  3. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik geloof hier ook heilig in; vaak genoeg meegemaakt dat ik ineens niet meer kan scoren en dat passes helemaal niet meer aankomen. En dan verlies ik ineens 3 potten achter elkaar, terwijl ik op het bot gemotiveerd ben om de wedstrijden te winnen.
     
    donfatos vindt dit leuk.
  4. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Merk het anders behoorlijk. Had 6 wedstrijden op rij niet verloren en gisteren zag ik het fout gaan. Je kunt het ook vaak herkennen of aan zien komen. Zonder dat ik iets aan mn tactiek doe staan ineens bij elke pass die je geeft je tegenstanders voor jou man en kom je niet aan goed aanvallen toe. Iedereen is loom en reageert traag of de passing is foutgevoeliger. Het is zo belachelijk dat ik het al geaccepteerd heb. Gisteren de eerste pot had ik het mee alleen kreeg ik een idiote penalty tegen. 1-1 gelijk en daarna had ik 3 wedstrijden waarbij de flow tegen was en ik continue afgejaagd werd en de tegenstander steeds het mannetje ervoor had (wat ik wedstrijden ervoor dus mee had). Gevolg: 3 maal verloren.
    Maar goed ook ik blijf gewoon spelen want het blijft verslavend maar zou liever hebben dat het iets meer skillbased is want dat gevoel heb ik nu niet. :D
     
    ExoSkeleton vindt dit leuk.
  5. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Goed verwoord. Ik merk dit ook steeds na een sterke reeks. Dan krijg je dat geen pass aankomt, verdedigers die elkaar van de sokken lopen. Gisteren heb ik gewoon 5 penals in 2 wedstrijd tegen gekregen waarvan, in mijn ogen, 1 terecht. Ineens zit werkelijk alles tegen lijkt het.
     
    ExoSkeleton en Eetstokje vinden dit leuk.
  6. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Volledig mee eens, in FUT zit gewoon teveel (vooraf bepaalde/gescripte) bullshit.
     
  7. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik begin me ook met de dag meer te irriteren aan fut en fifa. Die scheidsrechters met hun voordeel wat ze nooit geven, strafschoppen wat niks is. En dan idd het gene wat jullie beschrijven, het lijkt allemaal vooraf al bepaald. Speel je iemand de 1e helft helemaal zoek. Neem er dan maar vergif op in dat in de 2e helft niks meer lukt, en al zijn schoten binnen vliegen
     
  8. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Dit valt mij inderdaad ook heel erg op deze FIFA! Ik heb heel veel wedstrijden waarbij de helften worden afgewisseld inderdaad.
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Hero Wijnaldum, IF Gustafson :)

    [​IMG]
     
  10. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Die IF-spelers zijn bij Fifa 16 wel erg discutabel. Zo goed was Ibra nou ook weer niet deze week. En die Hero kaart van hem kwam ook uit de lucht vallen.
    Snap niet helemaal waar EA mee bezig is.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Las ergens dat hij die hero kaart had gekregen omdat hij Pauleta had ingehaald en nu all-Time topscorer van PSG is. Waarom ze hem dan geen record breaker kaartje gaven is mij ook een raadsel.
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  13. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja, dit is by far de slechtste en meest frustrerende FIFA ooit. Echt bijna niets klopt gewoon, maar dat is eigenlijk ook knap. Lijkt wel of ze een paar corkey's de game hebben laten maken.
    Het vervelende is dat ik deze aanfluiting wel blijf spelen, simpelweg door gebrek aan concurrentie. (PES heeft geen fut)
     
    donfatos vindt dit leuk.
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Record Breaker kaartjes bestaan niet meer in FIFA 16. Die horen nu bij de Hero kaartjes.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo heb nu wel mn beste aanval ooit gekregen met draft,Hero Ronaldo Suárez,Messi
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat verklaart een hoop.

    Ik las even over draft heen. Dat zou helemaal lekker zijn.
     
  17. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind deze Fifa juist vele malen beter dan voorgaande edities.

    In deze fifa zit een fatsoenlijke learning curve en is een stuk realistischer tov 15. In 15 kon bijna iedereen van elkaar winnen. Ook al speel je de game voor het eerst, gooi alles op assisted en je bied prima tegenstand en gaat er af en toe met winst vandoor tegen ervaren spelers.

    In 16 is dit gelukkig niet meer zo en merk je duidelijk wanneer een speler beter is, of slechter. Het momentum ben ik na 100+ wedstrijden echt nauwelijks tegen gekomen.

    Vind zelf 433 het fijnste spelen met 3 cm's. Heb sinds gister een nieuw team gemaakt en in 3 wedstrijden heeft cavani er al 8 in ziiten. Terwijl de laatste wedstrijd maar 30min duurde omdat de tegenstander weg ging. Is de eerste spits die meer goals dan wedstrijden heeft bij mij. Ben benieuwd of ik dit vol houd.
     
  18. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit is momenteel mijn team: http://www.futhead.com/16/squads/3295699/

    Ik wil eigenlijk Depay vervangen. Heb hem voor 60k gekocht, maar ik zie dat hij nog maar 30k waard is. Ben bang dat zijn prijs nog verder zal gaan dalen..

    Zat aan Sterling te denken als vervanger. Heeft iemand ervaring met hem? Zijn prijs zal nu trouwens wel hoger zijn nu hij in TOTW zit? Daarnaast wil ik Payet ooit een keer vervangen door Ozil. Mensen die al met Ozil hebben gespeeld?

    Andere tips zijn ook welkom!
     
  19. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @MennoO
    Ik vind Fifa 16 een prima FIFA alleen heb ik nou weer het idee dat toevalsfactor weer wat vaker aanwezig is dan in 15. (zeker in fut maar dat nu even terzijde)
    Speel altijd online vriendschappelijk tegen mn broer die niet heel veel tijd heeft, In fifa 14 was het 37-1-0 voor mij en in 15 zat het op 67-1-1 of zoiets. Nu in Fifa 16 is het wat vroeg maar na 1 pot is het 0-0-1…
     
  20. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Al verkoop je Depay voor 1K... Meer is die jongen echt niet waard hoor:+
     

Deel Deze Pagina