Kunnen jullie wel wedstrijden spelen? Bij mij geeft die de hele dag al aan(kan geen tegenstander vinden) heel irritant
https://downtoday.co.uk/problems-with-fifa/ Check deze site, ik gebruik hem al jaren en zie gelijk aan de berichten onderaan of het klopt of de servers eruit liggen.
Volgens mij hebben ze bij jou ingesteld, dat je alleen maar met non rare spelers mag spelen Oh ja en irritante zuid koreaantjes.
Ik speel zelden met non-rare spelers hoor. Ik heb gewoon giga weinig pack luck... Maar heb toevallig ergens deze of vorige week een Zuid-Koreaans teampje gemaakt en tegen Nick gespeeld. Is nog steeds een puik teampje
Had deze week weer eens 75euro aan points gehaald,kreeg alleen Lewa,Boateng en Di maria als meest waardevolle,helaas dus geen toty.Maar aangezien totg bijna voorbij is zal de markt ook weer aantrekken en welke spelers kun je nu het beste aantrekken die in prijs misschien wel verdubbeld gaan worden?
Zonet dit potje gewonnen. Laatste minuut maak ik met een counter de 2-1. Als ik hem was had ik heel hard m'n controller door de tv gegooid :')
Lekker teams hoor. Zit zelf nog te twijfelen wat ik ga bouwen. Waarschijnlijk dan met NIF Maicon en Boateng ipv Benatia. Of Wel vet om een legend in mijn team te hebben maar om daar nou 2/3e van mijn budget aan uit te geven...
Kunnen jullie ook al 3 dagen geen wedstrijden meer doen? Word er met gemak wel zat van dat ze de boel niet fixen
Lekker teampje hoor naja een legend is leuk als die uit een pakje komt maar ze zijn behoorlijk prijzig indd. Ik hou niet zo van rode linkjes teamgeest gaat toch iets omlaag of blijft die op 10 staan bij jou? Arno ik denk dat jou nat settings op strict staan of moderate dan kan het zo zijn dat je moeilijk of juist geen tegenstanders kanvinden.
Denk echt dat je dat bij jezelf moet zoeken Arno... Ik speel gewoon de hele week al wedstrijden.. Op woensdagavond na dan. Toen lag Xbox Live eruit..
Rode linkjes maken, zolang er genoeg groene links zijn, niet uit. In beide formaties hebben alle spelers max. chem.
Met mn verbinding is niets mis want kan verder alles,alleen vanaf woensdag geen wedstrijden meer en weet dat ik de enige niet ben.Vriend van me heeft het ook maar waar kun je die settings vinden en waar moeten ze opstaan dan?
instellingen, netwerk en dan zie je daar staan of die op open-moderate-strict staat. Voor optimaal gaming is Open wel het beste moderate kan ook nog wel.