1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Idd, coole redding!!
     
  2. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik hoorde vandaag iets.. is het zo dat als ik straks mijn hele team verkoop. Ik die coins kan meenemen naar fifa17? Leek me niet, maar die man was ervan overtuigd dat dit 1x kon
     
  3. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Dit is nog nooit zo geweest en lijkt me zeer sterk. Ik ben bijna zeker dat dit bullshit is.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  4. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, dan is dat ook zo.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou,... 3x is scheepsrecht!!
    Complete onzin natuurlijk, zou ik ook echt stom vinden. Hoef ik de volgende FUT niks meer te doen want heb achterlijk veel coins. Kan ik wachten op FIFA18. :+
     
  6. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Die man vertelde zeker, dat jij je coins eerst bij hem moet onderbrengen en dan met Fifa 17 zou je het weer van hem terug krijgen. :F:
     
    CrazY vindt dit leuk.
  7. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Lijkt me handig als jij het eerst probeert en het ons straks vertelt of het werkt. :p:p
     
  8. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik had al een 99% vermoeden dat dit bullshit was. Maar dacht toch ff vragen hier. Dus ik ga helemaal niks testen ;)
    Zeg wel tegen hem dat ik het ook heb gehoord, kan hij dat mooi zelf ondervinden :cool:
     
    Eetstokje vindt dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb er goed aan gedaan om TIF Higuain nog even te bewaren. Is 50% gestegen in waarde. Had eigenlijk wat Ghoulam's moeten kopen. Die is van 12k naar 26k gestegen. Was een leuke investering geweest. Ben er uit wie de plek van TIF Higuain gaat innemen. Davor Suker gaat het worden. Zat eerst nog te kijken of ik Higuain niet gewoon moest laten staan en Litmanen voor De Bruyne te wisselen maar dat is qua stats geen grote upgrade. Zit alleen wel te twijfelen of ik hem nu al ga wisselen. Er moeten nog upgrades komen en 84 Higuain zou daar best in aanmerking voor kunnen komen.

    Kan ook gelijk SIF Hamsik eruit, hoop dat ik genoeg coins overhoud om daar SIF Pjanic neer te zetten. Heb nu even geen zin om het uit te rekenen maar wil eigenlijk ook Aguero even upgraden ( 87>88 )
     
  10. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik zou hem in ieder geval verkopen voor de upgrades, als je zeker weet dat je hem weg doet. De enige reden dat de prijzen van de IFs zo zijn gestegen is omdat mensen ze nu opkopen/investeren met het oog op de upgrades. Echter, wat al die gekkerds niet weten, is dat hij als een gek gaat dalen na de eventuele upgrade, omdat alle investeerders ineens hun kaartje willen verkopen nu die upgrade gehypet wordt. Is de afgelopen paar jaar het geval geweest, net als afgelopen vrijdag. Ik zou zeggen: trap er niet in! Verkoop ze voor een eventuele upgrade.
     
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is ook wel zo inderdaad... Daarnaast speelt hij verschrikkelijk en kan ik maar beter van hem af zijn. Wacht nog wel even met het kopen van Suker totdat ik daadwerkelijk weer een potje ga spelen. Door de upgrades worden er toch iets meer packs geopend waardoor de prijs misschien nog wat gaat zakken.

    Team gaat er dan zo uit zien:

    [​IMG]
     
    CrazY vindt dit leuk.
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben voorlopig flink aan het opruimen. Mijn club is gewoon te groot,.... verdwaal er zowat als ik er binnen loop. ;)

    Speel de laatste tijd tegen vrienden enkel nog met mijn zilveren team. Toch ergens leuker omdat het voor iedereen wat makkelijker te behappen is. Daardoor zijn de teams wat beter in balans.
     
  13. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb nu de fut draft toernooi 2 x gewonnen online en 2 x finale verloren. Mijn beste speler uit de pakketjes was oscar. Is het wel mogelijk om een zeldzame speler te krijgen via het online toernooi?
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Voor echte toppers moet je veel geluk hebben. Het is heel normaal om alleen maar kut spelers te krijgen als je bijvoorbeeld 250k coins hebt en daar pakjes voor koopt.
     
  15. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb iets van 14x futdraft gewonnen en nog wel veel vaker aan mee gedaan en heb nog steeds geen speler boven de 10k gekregen. 2 of 3 x misschien een speler boven de 5k. Dus je geluk is zo slecht nog niet.
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Iemand nog Gfinity PLAL gekeken dit weekend?
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe komen ze aan het gemiddelde cijfer op die kaartjes? Deze komen noit overeen met de stats.
    Welke factoren zijn hier nog meer bij betrokken ?
    Neuer heeft bijvoorbeeld 90, maar als ik zijn gemiddelde pak kom ik op 83 als ik naar boven afrond.
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Welke upgrades verwachten jullie in Liga Bbva? Zat zelf te denken aan Griezmann,Konoplyanka,Suarez,Benzema,Kryochwiek ofzo
     
  19. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb vandaag weer online draft gedaan na de 2de potje uitgeschakeld en heb ik boateng gekregen. Als ik het toernooi win krijg ik niemand en als ik snel word uitgeschakeld krijg ik boateng. Hmmmm
     
  20. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Het is geen gemiddelde. Het is een algemeen. Elk kaartje heeft weer in-game waarden. En met behulp van deze in game waarden wordt de rating op dat kaartje gegeven. Om het even makkelijk te maken: stel een speler heeft 80 pace op zijn kaartje, dan kan het zijn dat deze speler in-game waarde heeft van 78 acceleratie en 82 sprintsnelheid. Maar dat kan bijvoorbeeld ook 79 om 81, 80 om 80 of 75 om 85 zijn (ga zo maar door). Elk van dit soort in-game waarde heeft een bepaald invloed op het algemeen van zo'n kaartje en deze invloed verschilt per positie. Bijvoorbeeld een hoge staande tackle zou veel invloed hebben op het algemeen van een verdediger, maar maakt waarschijnlijk niets uit voor een aanvaller. Zo heeft EA voor elke in-game waarde bepaald welke nou goed is voor elke positie. Op internet zijn ook wel calculators te vinden om dit te bepalen. Hopelijk is dit antwoord een beetje duidelijk.
     
    CrazY vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina