1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Je moet EA Access en die code los van elkaar zien.De code is gewoon de hele game die je vanaf de release ongelimiteerd kunt spelen. Omdat jij ook een abbonnement van EA Access er bij krijgt kun je al voor de release een aantal uur spelen, dit heeft er verder niets mee te maken of je Fifa16 koopt of niet
     
  2. 777

    777 New Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    oww oke dankjewel
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.434
    Leuk Bevonden:
    4.971
    Omdat dat gewoon een extraatje is.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gisteren even de demo gespeeld en het voelt op zich wel lekker. Er is natuurlijk niet heel veel veranderd maar de eerste indruk is wel goed. Trillende triggers als je iemand een trap geeft was niet nodig maar op zich wel geinig. Draft is denk ik wel een leuk concept alleen spelen tegen de computer is wel echt verschrikkelijk. Dat vind ik echt veel te saai, computer blijft eeuwig achterin rond tikken. Na 90 minuten heeft de CPU 70% balbezit en win ik met 5-0... Begrijp nu weer waarom ik de afgelopen jaren nooit single player heb gespeeld.
     
  5. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Je kan nog steeds een skill-pass doen met LT+A of L2+X ;)
     
  6. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap niet dat spelers al benatia en depay bijvoorbeeld geen facescan hebben. Zeer amateuristisch
     
  7. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.763
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Weet ik, en was ook in FIFA15, maar dat is doorgaans toch een iets andere variant. In FIFA15 was dat tenminste een 'zekere' pass, of 'veilige pass', dus die was wat minder hard maar had meer kans om aan te komen ofzo. Nu hebben ze dat dus blijkbaar een beetje gemengd met elkaar. Geen idee hoe ze het nou bedoeld hebben, maar R1 met pass is in ieder geval vrij nutteloos geworden, dus dan begrijp ik sowieso niet waarom ze dat veranderd hebben terwijl dat bij voorgaande delen gewoon GOED was.

    FIFA wil blijkbaar graag dingen veranderen puur om het veranderen.

    Dat je ook bij deze FIFA wéér een shitload aan screens en menu's voor je kiezen krijgt, daar wordt ik ook niet blij van. Maar dat is dan ook al jaren een terugkerende ergernis.

    JA, IK WIL DE GAME IN 'ENGLISH' SPELEN! NET ALS DE &*^%%$ VORIGE 87965 KEREN DAT JE HET ME VROEG!!!! :mad::mad::mad:

    Je zou denken dat zo'n game zoiets gewoon zou kunnen onthouden, maar blijkbaar zijn ze bij EA nog niet zo ver, of ze willen perse hun menu-personeel flink aan het werk houden ofzo...
     
    Daz vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.763
    Leuk Bevonden:
    2.016
    Ik vind de gezichten sowieso weer flink teleurstellen. Een enkeling ziet er prima uit, maar over het algemeen scoort PES toch echt veel beter wat dit betreft, en bij PES kun je ook verwachten dat ze straks na de release nog wat honderden spelers weer aanpassen, net als bij 2014 en 2015. Bij FIFA doen ze er na release eigenlijk vrijwel geen flikker meer aan.

    Het ziet er bij FIFA, sowieso bij de vrouwen, ook een beetje 'cartoony'/plastic uit. Iets dat ik in principe helemaal niet erg zou vinden als het een bewuste stijl-keuze zou zijn geweest (integendeel zelfs), maar in dit geval lijkt het erop dat ze wel voor realistisch probeerden te gaan maar dat ze dat gewoon niet goed aankunnen. Je hebt af en toe het gevoel alsof je naar The Sims zit te kijken, bij die vrouwen.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik speel zelf ook alleen maar Fut en waarschijnlijk Futdraft,als ik tegen de CPU val ik in slaap joh daarom heb ik ook niets met de demo
     
  10. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32

    Klopt ga maar kijken op youtube pes vs fifa van bayern München. Fifa lijkt dan gwn echt op Barbie poppen, de gameplay van fifa is wel weer veel beter
     
  11. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Paar potjes gespeeld. Heb de laatste twee delen niet gehad, maar zat het passen met R1 + X (of RB + A) er al in? Elke bal die je op die manier snoeihard inspeelt, lijkt aan te komen. Lijkt me een gigantische exploit als ze dit zo erin houden. Ook heb ik het idee dat de keepers minder ballen tegenhouden. Enige referentiepunt is de demo van FIFA 15, waar ik volgens mij meer moeite moest doen om te scoren.
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Aangezien het Fut topic dood is stel ik me vraag hier even.Heb op de ps3 nog 4miljoen coins is er een manier om hier nog wat cash voor te krijgen of kun je er niets meer mee?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Aan coinhandel doen we niet op XBW.
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @Siemenn ga je nu wel Fifa 16 halen (X1?) of ga je nog steeds alleen FUT teams voor ons maken hehe :9.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk het tweede. Ik hou me graag bezig met FUT/squads, maar zelf heb ik gewoon niet de tijd ervoor om echt FIFA te kunnen spelen. Ik woon samen, werk momenteel 30+ uur per week, zit momenteel in m'n master en ga vanaf januari full-time stagelopen. En als je dan ook nog soms sociaal wilt leven of wilt sporten, dan blijft er geen tijd over voor gamen. Dan is het het de prijs voor een nieuwe console + FIFA16 + HD TV niet waard. :'-(
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hier een post vanuit het forum van EA waarbij tig posts van anderen worden samengevat qua goede punten en slechte punten van de demo:



    To summarize most of what I have read so far in opinions of people here & to help EA focus on what the majority nearly believe, here's a short list:

    1- Tempo of the game: the majority likes it, so the speed of the gameplay is excellent.

    2- Dribbling: Needs tweaking as it's deeply nerfed, in comparison even to FIFA 14 which had poor dribbling, this year it's even poorer & top dribblers in real life can't show that totally in game.

    3- Agility: Agile players are not agile in game, seems agility stats do not reflect on the field & it needs to reflect better coz. it's also affecting dribbling ability & making it extra hard to pass by midfield/defense this year, turning is too sluggish. Slight tweaking would be great.

    4- Shooting: Ball has no lift while shooting in many cases, while at the same time full bar shots from the middle of the field goes in easily as the keepers come out strangely.

    5- Passing: was improved but still needs tweaking as the ball physics somewhat goes wrong where the ball either come too strong or too slow, sometimes it goes random against the direction of the pass to another player.

    6- Interceptions: A great mechanism.

    7- Defense: Simply amazing, but too assisted.

    8- Keepers: far better than last year but still they don't close their narrow angles of the goal same like 15, this needs fixing.

    9- Players Individuality: Needs better work as you can hardly notice the difference between top rated players/low rated ones or between attackers/defenders in most of the situations, it's clearly due to nerfed dribbling/agility.

    10- Players Pace: it's great to kill the OP pace of 15, but there must be even a little felt difference between skilled dribblers with high pace like "Messi/CR7/Neymar" & slow defenders who are able to catch them easily even if they were in front of them by miles on the road to goal.

    11- Crosses/Headers: it's 50/50 between people here, some think they are OP while others think they are fine. Online will determine later.

    12- Skills: Some skillers on the forum are annoyed of nerfing the ability to do some skills, it seems that the new no touch dribbling is the only skill people can do easily this year, I am not a skiller so I can't tell more but that's how many think here.

    13- Referees: no big issue.

    14- Finesse Shots: 50/50 between people here too, no big issue.


    FIFA 16 has great potential to be the best football game ever if some issues are handled with caution & balance.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Potential best football game ever, laat me niet lachen.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  18. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga denk ik voor de Deluxe edition. Echter, kan iemand mij vertellen wat bij de omschrijving van het product het dikgedrukte inhoudt?

    • Volledig spel FIFA 16
    • 40 FIFA Ultimate Team™ Premium Goud-pakketten*
    • ontvang 20 weken lang 2 pakketten per week
    • Voor maximaal €60 aan FUT Premium Goud-pakketten*
    • 1 FIFA Ultimate Team-leenspeler
    • Lionel Messi voor 5 wedstrijden
    • 2 gloednieuwe EA SPORTS Football Club-vreugdedansen
    • Vreugdedans "KO"
    • Vreugdedans "Bailandorobot"

    edit: Oh er schiet me ineens te binnen dat die premium pakken eens in de zoveel tijd beschikbaar zijn. Dit houdt dus in dat je voor zestig euro die pakketjes kan kopen lijkt me. Ze weten wel hoe ze aan je geld moeten komen bij EA zeg:confused:.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2015
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kan mij hier wel in vinden. Veel punten komen overeen met mijn minpunten. Maar ehh... potentieel beste voetbalgame ooit? Daarvoor speelt het m.i. nog niet intuitief genoeg. Ik heb vanmorgen weer een paar potjes gedaan en het speelt gewoon een beetje stroef. En dan heb ik het niet over het kappen en het draaien, maar de passing is gewoon niet lekker (manual & assisted). Ik voel toch op één of andere manier dat ik gedwongen word om een bepaalde keuze te maken, terwijl ik juist vrijheid wil.

    Ik zit er gewoon nog steeds niet lekker in, terwijl ik na drie potjes PES al hooked was. Ik heb nog niet het gevoel dat ik de volledige controle heb.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Houdt dus gewoon die 2 pakketten per week in. Maar dit zijn ruk pakketten vaak, dus succes als je hier 60 euro uit kunt halen. :9
     

Deel Deze Pagina