Hoop voor jullie dat je niet gebanned wordt. Veel plezier in ieder geval! Ik moet nog ff wachten voor playstation.
Heb je iets van een bron over die tijdblokkades? Als dat echt zo is neem ik de gok wel en koop ik een dlc code
Zo n dlc voucher is niet xbox gebonden toch? Ik zou hem gewoon op mijn xb kunnen doenloaden en spelen?
Nou hen die voucher opgehaald kreeg van die kerel ook nog die voucher van early acces en heb met hem afgesproken als ie het niet doet dat ik hem terug kon brengen. Nu hopen dat ie het doet maar dat zal wel niet haha. Heb het ff geprobeerd maar de code werkt alleen op de console van de bundel. Heb contact met xbox gehad en die konden mij vertellen dat het een geldige code is en het niet uitmaakt op welke console je hem gebruikt. Hij geeft een foutmelding omdat hij nog niet gereleasd is. Dus mensen die via de voucher kunnen spelen hebben mazzel.
Gebanned voor wat? Hun fout, ja dat gebeurt dus echt niet @hierboven, lijkt me sterk dat het op een specifieke console werkt, hij werkt vast alleen op een console die nog geen EA access heeft gebruikt of iets dergelijks.
Heeft denk niks met ea acces te maken het is gewoon het hele spel. er staat onder de voucher ook; Not packaged for individual resale. Hij vind de code niet als ik hem invoer.
Hoe download je de app zelf dan?Heb je link geopend en aan de linkerkant op Nederlands gezet en me aangemeld en beveiligingscode ingevoerd maar verder gebeurt er weinig,wat moet ik precies doen?
Mijn beste speler was Adler Gierige start pakjes dit jaar pffff. 12 spelers, 4 goud en 1 zeldzaam. Had in alle 3 pakjes een zeldzame bronzen speler. Als ik nu via fifa 15 fifa points koop, kan ik dan via de webapp pakjes kopen in fifa 16?
Mijn beste speler is Musa, niet verkeerd, altijd wel een chille speler om in je team te hebben.. Maar verder geen enkele speler om met hem een chemistry te krijgen.. Ach, eerst even offline seasons en cups winnen, daar heb je geen chemistry voor nodig