Je krijgt elke nieuwe maandag van de week 1 pakketje om te openen. En je kan ze niet allemaal tegelijk openen helaas. Dus dat wordt 15 weken lang elke maandag fut spelen. Ps haal je pakketje wel op anders vervalt die.
Ik heb hem al gepreload op de PS4, wel de US versie maar dat maaktnjet uit denk ik. Ook al de eerste patch gedownload
Kreeg Luke Shaw en Valencia in mijn starter pack. Heb nu 7k coins, later vandaag maar even dat draft uit proberen en hopen dat ik daar wat waardevols uit krijg. Heb dit jaar eigenlijk geen zin meer om te traden...
Ben al dagen aan het zoeken maar ik kom er niet uit,dus toch hier nog maar een poging wagen.Heb de blauwe fifa16 companion app gedownload op mijn telefoon,de 1ste keer met openen moest ik me aanmelden en dan heb ik gedaan,krijg ik linksboven ultimate team te zien en in het vakje staat aan de slag rechts ervan staat nieuws en daaronder team van de week.Ik druk het kopje Ultimate team in en krijg 3dingen te zien,play beautiful,speltype fut draft en blijf verbonden maar kan nergens op klikken enzovoort,baal er echt van dat ik niet verder kan wie weet wat ik kan doen???
En tijdens het zoeken kwam ik op ea hulp site en daar stond dat je eerst de webapp moet downloaden en dan de companion app,toen drukte ik op companion app en stond er install(terwijl ik die volgens mij allang geïnstalleerd heb)volgens mij toch een blauw icoontje? En toen gaf die aan your device is incompatibel ofzo,please help me
Thanx voor de hulp eindelijk werkt de app bij mij,had Sigurdsson en Montero van Swansea en verder nog Bertrand,Jones,Januzai en Keylor Navas
Vraag mezelf wel af hoe groot de markt zal zijn voor ps3 gebruikers,zag net Robben coor 1,3mil tekoop staan en 1tje buy now 115
De prijzen zijn absurd hoog! De normale Aguero was bij Fifa15 ong 80,000 nu kost die gewoon 600.000 belachelijk gewoon
Voor FUT-gerelateerde vragen kan je terecht in het Ultimate Team topic. Dit topic is voor algemene FIFA 16 vragen (carrière, seasons, etc).