Gefeliciteerd,het is mij niet gelukt.Dit weekend had ik alle tijd ervoor maar helaas niet gelukt.En als je zelf op zaterdag voetbalt en een kleine en een vrouw hebt dan zijn de weekenden dat je veel vrije tijd hebt op 1hand te tellen
Ik heb me wel gekwalificeerd, maar heb het hele weekend nachtdienst.. Dus weinig tijd om te voetballen. Wat zijn eigenlijk de exacte tijden van begin en stop van het toernooi?
Waarom ga je niet voor 100 chemistry en iedereen op 9 chem? Iniesta, Miranda en Rooney staan op 6. Vervang ten eerste Filipe Luis met Alex Sandro (Braziliaanse back van Juve). Dan kan je Iniesta vervangen met een speler van Juventus/Inter of een Braziliaanse middenvelder in de Premier League (Fernandinho bijvoorbeeld). Daarna kan je Cazorla vervangen met iedere middenvelder uit de Premier League. Ligt aan wat jij fijn vindt. Sterke spelers? Firminho, Pogba, De Bruyne(!). Lichtvoetige spelers? Silva, Ozil.
Nadat ik in de wedstrijd van formatie ben veranderd naar 4231 (1) is de opstelling als volgt: GK: De Gea RB: Walker RCB: Smalling LCB: Chiellini LB: Alex Sandro RCDM: Kanté LCDM: Matic RCAM: Griezmann CCAM: Dybala LCAM: Martial ST: Bale
Iemand die voor mij een team kan maken met een budget van 300 k formatie maakt niks uit want niks lijkt te werken ook al heb ik redelijke spelers in seasons lukt wel gewoon alles is fut altijd zo kut gescript?
Zo, Son POTM ook binnen. Qua stats ziet die kaart er goed uit, zo maar even uit proberen en besluiten of ie bruikbaar is voor de weekend league. Deze kaart heeft me maar 17K gekost omdat ik hierop heb geanticipeerd.
Dit is één team. Alleen weet ik nog niet zeker wat mijn tweede team gaat zijn. Misschien 4321 of alsnog 41212(2) In-game wissel ik er een spits in voor Germain btw.
Weet iemand hier ook of er ergens een overzicht bestaat van alle rangen in de Weekend League? Hoeveel wins je moet hebben en wat de rewards daarvan zijn? Ben net begonnen met de Weekend League, gaat me erg nog moeizaam af
Ik speel al de hele middag en sta nu 9 wins uit 18 wedstrijden. Mijn rank is zilver 3 en ben nu al blij met de rewards die er staan.
Wtf is dit voor onzin...Waarom die gare requirements voor de fut champions league?? Voor kwalificatiewedstrijden oke, maar niet voor de leageu Je mag maar max 6 spelers uit dezelfde divisie hebben :/
+1 doe er dus ook niet aan mee. Wil gewoon lekker spelen,.. snap wel dat ze de teams een beetje gelijk willen trekken, maar dan zijn er volgens mij genoeg makkelijker dingen te bedenken. Als ik wil puzzelen ga ik wel naar die Squad Builder Challenges.
Ja, al wel gedaan maar kon niet een overzicht vinden waar zowel de rewards als het aantal benodigde wins naast elkaar stonden. Niet dat het nou zo nodig is maar dacht misschien weet iemand waar het toevallig staat
Hoe verdedigen jullie eigenlijk?Ik doe niets anders dan de hele dag schelden omdat ik niet kan verdedigen.Staande tackles pakken ze bijna nooit de bal af en als ik probeer om gewoon voor me te houden dan komen er ergens anders grote ruimtes
Ikzelf probeer die staande tackles goed te timen, en anders gewoon meelopen tot het moment daar is om in te grijpen. Ook kan soms druk zetten met een cpu goed zijn. Maar vaak laat dit juist grote ruimtes over
Zette net mijn Xbox aan. Kreeg 3 Xbox melding: 5 gratis draft tokens, 1 loan player en een gratis shirtje. Start FUT op en krijg je helaas niets bij. Heb gewoon nog steeds 3 draft tokens.