1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Gefeliciteerd,het is mij niet gelukt.Dit weekend had ik alle tijd ervoor maar helaas niet gelukt.En als je zelf op zaterdag voetbalt en een kleine en een vrouw hebt dan zijn de weekenden dat je veel vrije tijd hebt op 1hand te tellen
     
  2. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb me wel gekwalificeerd, maar heb het hele weekend nachtdienst.. Dus weinig tijd om te voetballen. Wat zijn eigenlijk de exacte tijden van begin en stop van het toernooi?
     
  3. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Begin iets van 2-3 uur vannacht, stop weet ik niet.

    Heb me gister ook gekwalificeerd :)
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waarom ga je niet voor 100 chemistry en iedereen op 9 chem? Iniesta, Miranda en Rooney staan op 6.

    Vervang ten eerste Filipe Luis met Alex Sandro (Braziliaanse back van Juve). Dan kan je Iniesta vervangen met een speler van Juventus/Inter of een Braziliaanse middenvelder in de Premier League (Fernandinho bijvoorbeeld). Daarna kan je Cazorla vervangen met iedere middenvelder uit de Premier League. Ligt aan wat jij fijn vindt. Sterke spelers? Firminho, Pogba, De Bruyne(!). Lichtvoetige spelers? Silva, Ozil.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2016
  5. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nadat ik in de wedstrijd van formatie ben veranderd naar 4231 (1) is de opstelling als volgt:
    GK: De Gea
    RB: Walker
    RCB: Smalling
    LCB: Chiellini
    LB: Alex Sandro
    RCDM: Kanté
    LCDM: Matic
    RCAM: Griezmann
    CCAM: Dybala
    LCAM: Martial
    ST: Bale
     
    Siemenn en Hardshock vinden dit leuk.
  6. Sjiengs92

    Sjiengs92 New Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die voor mij een team kan maken met een budget van 300 k formatie maakt niks uit want niks lijkt te werken ook al heb ik redelijke spelers in seasons lukt wel gewoon alles is fut altijd zo kut gescript?
     
  7. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Zo, Son POTM ook binnen. Qua stats ziet die kaart er goed uit, zo maar even uit proberen en besluiten of ie bruikbaar is voor de weekend league. Deze kaart heeft me maar 17K gekost omdat ik hierop heb geanticipeerd.
     
  8. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    [​IMG]


    Dit is één team. Alleen weet ik nog niet zeker wat mijn tweede team gaat zijn. Misschien 4321 of alsnog 41212(2)

    In-game wissel ik er een spits in voor Germain btw.
     
  9. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Weet iemand hier ook of er ergens een overzicht bestaat van alle rangen in de Weekend League? Hoeveel wins je moet hebben en wat de rewards daarvan zijn?

    Ben net begonnen met de Weekend League, gaat me erg nog moeizaam af |:-
     
  10. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik speel al de hele middag en sta nu 9 wins uit 18 wedstrijden. Mijn rank is zilver 3 en ben nu al blij met de rewards die er staan.
     
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Google gewoon even! Zijn zeker van die overzichten te vinden!
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wtf is dit voor onzin...Waarom die gare requirements voor de fut champions league?? Voor kwalificatiewedstrijden oke, maar niet voor de leageu :confused: Je mag maar max 6 spelers uit dezelfde divisie hebben :/
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    +1 doe er dus ook niet aan mee. Wil gewoon lekker spelen,.. snap wel dat ze de teams een beetje gelijk willen trekken, maar dan zijn er volgens mij genoeg makkelijker dingen te bedenken. Als ik wil puzzelen ga ik wel naar die Squad Builder Challenges. :)
     
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja, al wel gedaan maar kon niet een overzicht vinden waar zowel de rewards als het aantal benodigde wins naast elkaar stonden. Niet dat het nou zo nodig is maar dacht misschien weet iemand waar het toevallig staat :)
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2016
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bij schedule en dan details. Zie je rewards per rank
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jammer dat die dingen altijd doordeweeks zijn, dan heb ik namelijk wel wat beters te doen dan fut...
     
  18. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe verdedigen jullie eigenlijk?Ik doe niets anders dan de hele dag schelden omdat ik niet kan verdedigen.Staande tackles pakken ze bijna nooit de bal af en als ik probeer om gewoon voor me te houden dan komen er ergens anders grote ruimtes
     
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ikzelf probeer die staande tackles goed te timen, en anders gewoon meelopen tot het moment daar is om in te grijpen. Ook kan soms druk zetten met een cpu goed zijn. Maar vaak laat dit juist grote ruimtes over
     
  20. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zette net mijn Xbox aan. Kreeg 3 Xbox melding: 5 gratis draft tokens, 1 loan player en een gratis shirtje. Start FUT op en krijg je helaas niets bij. Heb gewoon nog steeds 3 draft tokens.
     

Deel Deze Pagina