Zo net weer kampioen geworden in div 4 maar ben eigenlijk toe aan een nieuw teampje.Speel 41212(2) en houd wel van btje allround spelers en wil mn meeste coins in de 2 spitsen steken.Iemand aanraders?Heb trouwens 300k,liefst geen Bpl
Ik zou lekker een cheap teampje maken, met oog op BF crash, die al redelijk in gang is... Alle dure spelers gaan met %% per dag in prijs omlaag
Wat @mutantemile al aangeeft, wacht even met de te dure spelers. Binnen 2-3 weken zullen de meeste spelers wel 30-50% goedkoper zijn, zonde om je spits voor 150K te kopen en realiseren dat ie 2 weken later voor <100K te koop is. Met Higuain en Dybala zit je goed, de rest van het team kan je makkelijk opvullen met goede en goedkope serie A spelers. Dan zou je wel moeten wachten op de crash, met de huidige markt ben je 250K kwijt voor beide spelers.
Zijn er hier mensen die met 3 of 5 verdedigers spelen? Kom ze online eigenlijk ook maar zelden tegen.
Heb toch een team gemaakt omdat ik richting div 1wil. Alves Marcos Pepe Varane Tremoulinas Inform Nzonzi Modric. James Inform Isco Benzema Pato Houd de prijzeb wel in de gaten,als ze echt snel dalen doe ik het team weg
Hieronder de teaser van vorig jaar, dit jaar zal hetzelfde zijn. Elk uur bijzondere pakketten, soms 5 voor iedereen en andere keren een totaal aantal (op is op). Kortom dan wordt er een hoop gedumpt en zakt de prijs dus in elkaar!
Black Friday zorgt inderdaad elk jaar voor een enorme daling in prijzen. Speel toch weinig aankomende twee weken dus heb alles verkocht en handel een beetje. Maar net zoals vele zal iedereen toeslaan tijdens Black Friday. Enige wat ik hoop is dat Vieira onder de miljoen te halen is.
Ik wil graag nog Roberto Carlos toevoegen. Heb 2x met hem gespeeld (draft) en enkel alleen al de beginopstelling bij de vrije trappen..... echt super gaaf!! Ondertussen van mijn B-team een Hybrid gemaakt.
Hoe erg is die daling? Ik heb momenteel Griez en Rodriquez als duurste spelers in mijn team. Speel erg weinig door BF1, is het slim om nu te verkopen? Gaat me dit echt duizenden munten opleveren?
Opleveren niet, maar wel besparen. Zou ze dit weekend dan idd weg doen of je moet ze langer vasthouden, want daarna gaan de prijzen weer stijgen. Zoals al aangegeven kan het soms wel een 1/3 schelen.
Ik heb mn team toch weer verkocht haha ga maar 2 cheap Bpl teams maken van 50k per team.Dan houd ik 220k over voor traden en na Black Friday paar goeie aankopen doen.Griezmann is al van 240 naar 195k gegaan.Auba van 265 naar 240