1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Muller is prima! Ik gebruik hem in mijn fitness team 433(5). Scoort aan de lopende band
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Cheape team voor WL;

    Batshuayi
    Mirallas - Barkley - Berardi
    Can - De Rossi
    Aanholt - Sakho - Zouma - Abate
    Areola

    Prima team. Wilde per se Berardi want stats zijn gruwelijk voor 1.5k. Maar valt tegen tot nu toe. Dribbelt heel stug. Misschien Berardi op CAM en Deulofeu erin op rechts.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je zou candreva kunnen proberen? Iets minder pace maar lekkere dribbel en 4* skills.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bah bah, na 15 potjes m'n eerste verliespartij. En hoe. Tegen een team met Robben, Aubameyang, Reus, Gundogan, blauwe Payet etc. 3-1 verloren, maar was gehele partij minstens gelijkwaardig of bovenliggend. Hij scoort 1 kluts bal uit corner en 2 schoten van 20 meter in de kruising. Jammer als je zo verliest vanwege spelers met meer individuele kwaliteiten, terwijl je tegenstander helemaal niet goed is..
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    That's FUT
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Thats KUT.

    Maar klopt inderdaad, leek het vergeten door de goede reeks. De Weekend League zal alleen maar van zulke teams bevatten dus wordt kut ben ik bang.
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    En hebben de high rollers hier een beetje leuke monthly rewards gekregen?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Geen TOTS Eremenko dit jaar :lol:
     
  9. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb helaas niet de beste spelers gekregen, maar je hoort mij niet klagen. 44 IFs + een legend untradeable. Kan ik een mooi fitness team van maken. Neville is bijvoorbeeld geen basismateriaal, maar leuke rechtsback voor een fitness team. En dan spelers als IF Carrasco, IF Isco, IF Kante, IF Diego Costa, IF Walcott, SIF Donnaruma, IF Florenzi en een hoop meer. Leuke spelers maar geen van allen zou in mijn eerste team passen. Als ik iets meer geluk had met bijvoorbeeld IF Lewandowski, IF Ronaldo of IF Hazard had die kans een stuk groter geweest. Maar goed, leuk tweede teampje van gemaakt :p
     
  10. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Boom.. daar gaan de prijzen van de Belgische IF's.

    Nieuwe SBC's zijn online. Hazard Price Winner card te verdienen.
     
  11. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Jup heeft me ongeveer 200k opgeleverd door 3 weken geleden al in te kopen :thumbs:. Het is het niet waard om de SBC te doen want dan ben je zo 500 - 900K kwijt. Kan je beter de IF kopen want stats verschillen niet veel.
     
    CrazY vindt dit leuk.
  12. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Mensen geilen gewoon op zulke kaartjes. Mertens IF was gisteren 110 en net nadat de SBC uitkwam was hij 280k, belachelijk. Maar je hoort mij niet klagen, pak veel coins door de SBC.
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik heb de Hazard SBC kaart binnen en het heeft mij zelfs coins opgeleverd, kreeg Aguero, Miranda en Vardy uit de SBC pakjes en daarnaast had ik nog 2x Benteke IF (50K per stuk, verkocht voor 120K/stuk), 1x Carrasco IF (70K, verkocht voor 140K) en een zooi aan waardeloze Belgische kaartjes die iedereen maar opkocht zonder naar de criteria van de SBC te kijken. Ik had vooraf dus al de nodige IF's gekocht voor niet meer dan 13K per stuk en vorige week goedkope high rated BPL spelers gekocht (Xhanka, Terry, Fonte e.d.). Ben met de SBC challenge begonnen toen ik 1,7M op de bank had staan en nu heb ik 1,9M.

    Ik kijk uit naar de volgende SBC met goede rewards.
     
  14. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerste keer weekend league erop zitten 20-20 Gold 3 ben er tevreden mee had meer kunnen zijn helaas 4 penalty shoot outs verloren die onnodig waren.
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    20 wins = kwalificatie voor volgende week.

    Zelf 37-3 geeindigd, 2x penaltyreeks en allebei verloren haha. Zat dus misschien wel meer in, maar 37 prima. Ben tevreden, zeker met SIF Ronaldo op komst.
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb je zoveel coins dan?

    --

    Dit was mijn eerste en laatste Weekend League. Ik vind het uitdagend, ook frustrerend natuurlijk want heb bijna ieder potje gedomineerd (op 1 pot tegen team met Ronaldo/Neymar/Hazard na). Uiteindelijk Zilver 1 met 13-4. Dat met onderstaand team:

    Batshuayi
    Mirallas - Barkley - Berardi
    Can - De Rossi
    Van Aanholt - Sakho - Abate
    Areola

    Helaas niet vol weekend kunnen spelen + had geen back-up team dus moest om de 3 wedstrijden ff een offline game doen met m'n starter bronzen. Schoot niet echt op.

    Prima team, maar mist de echte extra kwaliteiten. Batshuayi is top en het team an sich fijn. Wel twijfelende over de juiste opstelling. Heb het gevoel dat je flankspeler meer mee doen met 4321 bijvoorbeeld, maar 4231 is wel lekker voor positie spel.

    De playstation gaat komend weekend weer terug naar zijn eigen eigenaar en kan niet meer spelen. Heb alles op de transferlijst gezet. Zal nog zo'n 10k opbrengen wat me in totaal 60k geeft. Mocht ik dit jaar nog een eigen playstation kopen, zet ik die 60k over naar m'n eigen account.
     
    nawa vindt dit leuk.
  17. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Knap inderdaad, ieder potje domineren met maar 10 spelers. :+
     
    Siemenn, Bidle, CrazY en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Je moet even op yt filmpje van ovvy zoeken die uitlegd wat de "tell" is in fifa17 penalties... veel mensen kennen het al, maar nog meer kennen het niet. Als je het ziet houd je ze 9/10
     
  19. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Team van 4.5 miljoen dankzij Weekend League. Maar krijg voor Top 100 dus elke week Ultimate TOTW pack: 11 gouden IFs van het TOTW. Dus als Ronaldo daar komende week inzit weet je het maar nooit. Maximum van 16 gouden IFs totaal. Plus dat er dan nog een kans is in maandelijkse top 100 om hem te krijgen. Die kan ik eigenlijk ook al niet meer ontlopen met nog een week te gaan. Die maandelijkse reward wordt ook wel heel gek. Bale, Neymar, waarschijnlijk Ronaldo. Kunnen dan allemaal gepackt worden bij het ontvangen van 44 IFs en een legend :)
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Wel chill dat die 44 if's not 4 sale zijn. Anders wordt het verschil tussen de top en de rest veeeeel te groot. (Als dat al niet is).


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina