1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. a3aan77

    a3aan77 Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    42
    Speel je dan ook met dezelfde custom tactics, of gebruik je daarvoor andere?
     
  2. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Andere. Maar ben daar nog een beetje mee aan het experimenteren. Ik weet ongeveer wel wat voor CT ik wil voor 41212 (2) maar ben er nog niet helemaal uit. Gebruik daar momenteel het volgende voor: 80/50/Org, 55/45/60/FF, 75/65/30/Cover. Maar neig stiekem naar hetgeen ik vorig jaar gebruikte 75/55/Org, 60/40/63/FF als eerste twee.
     
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou is dit mn team

    Oblak
    Carvajal,Pepe,If Martinez Alba
    Modric,Rakitic
    James
    If Orellana Griezmann Carrasco

    Ben niet tevreden over de vleugels,met name If Orellana niet,wil met wl hem tijdens de wedstrijd wisselen voor If Shaqiri(lijkt me echt een beest) gaat dit ten koste van mijn chemistry?
     
    Bidle vindt dit leuk.
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je zou hem kunnen wisselen, gaat altijd iets ten koste van je chemistry. Wissels zijn altijd 5chem, maar vermoed dat het verschil qua chem niet veel uitmaakt. Zelf ook met Orellana gespeeld en vind hem niet slecht, maar wel gewisseld voor Castillejo. Laatste vind ik iets fijner spelen.

    Gisteren mijn tweede beker binnen in single player division 1 League 1. Was erg leuk en had er twee pogingen voor nodig. Je mag slechts 1 gelijkspel hebben. Nu begonnen aan Calcio A. Hieronder het winnende League 1 team.

    Wel erg slecht dat het pakketje dat je krijgt weer enkel 'niet verhandelbare' League 1 spelers bevat,.... heb je dus geen zak aan.

    [​IMG]

    Heb tot nu toe goed geboerd met BF (>1500 spelers), dus heb al voor elke competitie een team klaar staan. 8)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2016
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben een beetje ingesprongen in de volgende legend Sbc,veel spelers van Leeds United en veel Argentijnen en Mexicanen.Hoop dat ik een x flink winst maak.Verder maar mn team omgooien want wil Martial en Kante toevoegen want die zijn erg goed na wat ik heb gelezen.Dit weekend maar tijd voor 15potjes dus team moet goed zijn.Had nu uit goud2 Mandanda,al met al 70k erbij

    Butland
    Florenzi Barzagli Smalling Shaw
    Marchisio. Kante
    Arfa
    Sif Salah Griezmann Martial

    Zoiets wil ik maken maar twijfel of dat haalbaar is met 500,600k,linkerkant vind ik sterk twijfel alleen over de rechterkant en de cam
     
  6. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Mag hopen dat Solksjaer de volgende legend wordt met een sbc. Daar heb ik op ingekocht namelijk.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Tjonge jonge,koop je dik in voor volgende legend Sbc komen ze met zon nietszeggend tenuetje
     
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik wil de franse kant op met mijn team,kan Griezmann,Benzema,Lacazette ook als cam spelen?Ik neig naar Griezmann en Lacazette maar weet niet wie het beste als cam kan spelen.Mooi kut begin met wl trouwens,3 overwinningen uit 8potjes pffff
     
  10. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Je hebt toch arfa? Betere cam ga je niet vinden.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja klopt,speel 433(4) en lijkt me ook wel cool om na Griezmann met Benzema of Lacazette te spelen
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zou dan eerder 4231 spelen. Met arfa de meest centrale cam en dan griez en lacazette de buitenste twee.

    Matuidi en kante als cdm

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Matuidi en Lacazette zijn echt super!!

    Moet/mag vandaag de laatste wedstrijd in divisie 1 spelen met Calcio A. Mag een gelijkspel halen, dus moet goed komen. Tot nu toe bevalt me de single player echt erg goed. Met name omdat er toch wel verschil zit in hoe de verschillende tegenstanders spelen. Niveau van de AI had wel iets hoger gemogen, maar moet moeite genoeg doen. :)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2016
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik neig ook naar een team met Matuidi,Lacazette

    Cech
    Aurier,Silva,Koscielny,Clichy
    Movember Matuidi Arfa
    Griezmann
    Lucas Lacazette Martial

    Heeft movember Lacazette alleen plus 5 fysiek ter vergelijking van zijn nif?En vinden julie dat de extra coins waars?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb beide gespeeld en merkte niet veel verschil; eigenlijk gewoon niet. ;-) Heb dat met wel meer spelers. Denk dat het voornamleijk tussen de oren zit. Alhoewel ik het met Neymar dan wel weer duidelijk merk.


    Aan de andere kant scheelde het ook niet heel veel coins, dus wel gekocht. Was wel tijdens de BF periode.
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik heb ook gewoon Movember Matuidi en Lacazette gehaald.De Wl blijft een apart iets,eerste 11potjes maar 3 overwinningen en daarna 9winstpartijen op rij.Sta nu op 16 winst uit 29potjes,maar mik dit weekend op goud 3 vanwege tijdgebrek
     
    Bidle vindt dit leuk.
  17. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    29 potjes en dan tijdgebrek? Helaas niet veel tijd om te gamen vaak. Voor de 2e keer Weekend League gedaan. Sta nu 12-4. Twijfel nog steeds met wat de beste formatie is deze Fifa...4-3-3(4) of 4-3-2-1 speel ik. Mis ook nog veel teveel kansen met mijn spitsen.. Wil voor aguero sparen. Is aguero de 450000 waard. Wil eigenlijk wachten tot de prijzen weer dalen. Met Black Friday had ik te weinig coins.
     
  18. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is BF?
     
  19. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Welke sbc voor legend verwacht je dan?
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ze hebben Del Piero en Overmars gedaan dus heb gewoon van de nieuwe legends oude clubspelers gekocht.Soksjaer bv Molde,Ferdinand Leeds united en ga zo maar door
     
    donfatos vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina