Fun teampje gebouwd voor onderlinge friendlies. Je raad nooit welke club ik support. Sent from my iPhone using Tapatalk
Zeker! NIF Eriksen is echt een baas! Samen met Hamsik zijn het de meest efficiƫnte budget spelers. Ben wel laatst van formatie geswitchet, ze staan nu allebei CF in 4411 en dat speelt ook erg lekker.
Grappig, dacht juist PSV. Aangezien die mooie kleurtjes. Ook heeft hij daar moeite voor moeten doen om die te krijgen.
Ow is dat Ziyech, ik dat even dat het @nawa zelf was. Dat hij zijn nagemaakte speler van PROF Clubs in de opstelling had gezet.
Haha tof teampje man. Moet ik misschien binnenkort ook ff maken. Eredivisie/NL teamjes blijven altijd leuk om mee te spelen.
Is lachen man ik geniet alleen van FUT in onderlinge potjes met homies en dit team is ideaal. spannende potjes zonder super OP spelers. luuk de jong trouwens vervangen voor Bertrand traore van AJAX. Die man is super fraude.
Had voor december alle teams al kunnen op kopen voor onder de 30k. Hoopte op een Kuyt of Ziyech SBC maar helaas zwaar teleurgesteld met "lucky luuk". De packs waren wel lekker en ik kreeg iets van 15-20k terug ofzo. Best oke. @shiznl mijn speler in proclubs is een superzwarte afrikaan met een blonde streep op het hoofd en een blonde baard. Nicknamed de Zaag van Zimbabwe Sent from my iPhone using Tapatalk
Inderdaad leuk om met goedkopere teams te spelen. Speel met vrienden het meeste met een zilveren en bronze team. Op die manier heeft iedereen ook min of meer gelijkwaardige teams. Sommige die minder goed zijn kunnen dan wel los met alle superhelden van het veld. Hier mijn zilveren team, speelt heerlijk.
Dit maakt dan een hoop goed. Enne die Mario voor cheap wil ik wel hebben. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk