1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat laatste zou fijn zijn, heb hem namelijk gepacked. Samen met Pjanic. ;)


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  2. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Haha ik heb otw pjanic dus hoop dat ie er morgen ff twee vrije trappen inschiet :+
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Gebruik je hem ook? Heb zelf een serie a team en heb Gomez op cam. Vind die echt geweldig spelen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ben bezig met een rondje Legends. Elke legend mag mee doen in mijn legend team. De beste mogen blijven en heb er doorgaans een stuk of 15 in mijn club. Gelukkig helpen de coins sowieso wel.

    Heb sinds afgelopen weekend Best toegevoegd en valt behoorlijk tegen. Zo erg dat ik hem eigenlijk wilde verkopen. Was net weer aan het klagen over Best tegen een tegenstander en gaf Best zijn laatste kans. Warempel de vent luistert en schiet prachtig binnen op een belangrijk moment in de wedstrijd. Kortom Best mag blijven.
    Blijven toch wel leuke momenten. :thumbs: mede mogelijk gemaakt door de fantastische voorzet van Toprak!





    Higuain is bij mede verantwoordelijk voor mijn achterlijke hoge transfer profit bedrag (bijna 28 miljoen). Had er meerdere, allemaal ook rond de 300k gekocht en een paar weken terug voor net 700k allemaal weg kunnen doen. Eentje bewaard voor mijn Argentijnse team.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2017
  5. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Hij is Best goed he?
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Was even niet Best en met name niet zichzelf, maar inderdaad momenteel is Best best weer op zijn best. :+;)
     
  7. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Dit is Best wel slecht jongens.
     
    Saaslijer en Bidle vinden dit leuk.
  8. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Bezig om alles te verkopen en kom op 1,2-1,4miljoen en nu zit ik met dilemma welk team te maken.Messi,Pogba,Neymar,87Lacazette zijn wel spelers die ik graag een x wil uittesten of 3,4 legends kopen.Iemand tips of aanraders?
     
  9. Hardshock

    Hardshock New Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    3
    Probeer OTW pogba bij elkaar te krijgen deze week. Hij gaat nu voor 1.7 miljoen dan kan je dikke winst maken! Voor de marktcrash was hij 2.9 miljoen
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Haha kom ik 400k tekort joh,en houd ik niks over voor rest van het team dus dat wordt hem niet
     
  11. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee eigenlijk niet nee. Had hem vrijdag opgepikt voor 101k. Meer als investering. Heb 3 potjes met hem gespeeld maar vond het niet veel eigenlijk. Maandje of twee terug ook even zijn IF gehad en moet zeggen dat ik hem toen best chill vond. Ik speel met twee teams waaronder een (deels hybride) serie a team. Heb daar twee plekken voor serie a middenvelders en geen van die plekken is voor Pjanic eigenlijk. Zeker niet na de 3 potjes van afgelopen weekend. Gomez heb ik nooit mee gespeeld. Neem aan dat je met zijn IF versie speelt. Goede stats wel maar beetje lage passing.

    Net eruit geschopt tijdens de kwalificatie WL. Vorig weekend geen Gold gehaald (speel het met mn broer en afgelopen weekend niet veel kunnen spelen). Was de tweede ronde maar het is wel echt hinderlijk. Mn internet doet het gewoon maar krijg toch een disconnect van EA.
     
    Don Juan vindt dit leuk.
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan houd ik hem gewoon lekker maagd, voor de verkoop straks. Hij krijgt als het goed is ook een up. Dan wordt z'n otw een 87.

    Ja if Gomez en na morgen hopelijk sif Gomez. Poor mans Mertens :).


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn account is permanent geblokt vanwege lastig vallen van andere Xbox live spelers,enige wat ik heb gezegd is dat iemand een pussy is omdat die continu ging tijdrekken afgelopen weekend.Kon er gisteravond nog gewoon op,is hier niks aan te doen?Zou mooi kut zijn want had net 1,5miljoen en heel onterecht
     
  14. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik heb eens een chat ban gekregen, nadat ik berichtjes begon te sturen naar die onsportieve sukkels . Zulke spelers kunnen me helemaal gek maken, omdat het vaak dik onterecht is wanneer ze van me winnen. Ik moet dus voorlopig ook maar ff inhouden, een stressbal kopen ofzo.
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ze maken mij ook helemaal gek met de no loss glitch en continu tijdrekken,enige wat ik dan stuur is fucking pussy.Ze kunnen het toch niet maken om mn account permanent te blokkeren,heb 1,5miljoen coins en er 200 euro inzitten ze kunnen beter hun aandacht aan de tijdrekkers schenken ofzo.Ik kan nog wel op de app maar is er een site of wattan ook die kan helpen dat ik mijn account terugkrijg?
     
  16. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Heb je een EA ban of een Microsoft (Xbox Live) ban?

    Gezien het feit dat je berichtjes stuurt, denk ik dat het om een Microsoft ban gaat.
    Het sturen van dergelijke berichtjes met de nodige scheldwoorden e.d. is tegen de regels van Xbox Live en kan je inderdaad een ban opleveren.
    In dat geval is het dus niet meer dan terecht dat je gebanned bent. Met het activeren van je Live Gold abo heb je tenslotte deze regels voor gelezen en akkoord gegeven.

    Je kan dit geloof ik bekijken op enforcement.xbox.com

    TL;DR
    Bedenk eerst of het bericht dat je stuurt een normaal (volgens normale normen en waarden) bericht is of dat het je problemen op kan leveren. Better be safe then sorry.
    Jammer van de coins en euro's.
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Slaat nergens op omdat iemand continu tijdrekt en de bal achterin gaat rondtikken waardoor ik zeg dat hij een pussy is pakken ze mij de coins en euros af?Volgens mij is het een microsoft ban want kan niet inloggen op console.
     
  18. CrazY

    CrazY Nimma City

    Berichten:
    852
    Leuk Bevonden:
    852
    Dan moet je slimmer zijn en zo iemand reporten. Haat met haat bestrijden levert (in veel gevallen) niets op... Ja een ban zoals je nu hebt..
    Probeer eens in te loggen op de webapp van FUT.. dan kan je zien of je nog bij je EA account kan...

    https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
     
    MightyMikeDX vindt dit leuk.
  19. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Tja begrijp ook niet dat je dergelijke berichten gaat sturen. Te allen tijde moet je je uiteraad onthouden van vulgair taalgebruik (fuck/pussy). Het is ook niet de eerste keer dat jou dit overkomt. Mja, je hebt er nu niets aan hoop dat het goed komt voor je. Wellicht moet je gaan smeken (en dus correct blijven). Geef het weinig kans mja nee heb je ja kan je krijgen, zullen we maar zeggen.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahaha dan heeft hij je gereport voor taal gebruik. Lelijk hoor. Maar denk dat je hier misschien wel een case van kan maken. Iemand mietje noemen is niet zo heeeel erg. Al is het wel Amerikaans natuurlijk....


    Mocht je nog wel bij je coins kunnen, ik sta open voor donaties.

    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina