1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 21 sep 2016.

  1. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Maar dat is jou keuze dus. Er ligt een mogelijkheid om veel coins te krijgen, maar als je dat niet wil dan moet je het inderdaad doen met mindere teams. Een topspeler in je team moet een uitzondering zijn. Kan je voorstellen dat iedereen legends kan krijgen door veel te spelen. Dan je heb naar een paar maanden alleen maar legend teams tegen elkaar.

    FUT is vooral leuk door het traden en constant bouwen aan een beter team. De ene streeft naar een PL team, de andere naar een full legend team. En topteams kom je amper tegen trouwens.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  2. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een keuze ja, traden vind ik zonde van de tijd
    Maar laten we eerlijk zijn FUT is enkel gericht om geld binnen te brengen, niks meer niks minder... 100%gericht op packs verkoop
     
  3. J HiL

    J HiL Bikes !!

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    88
    Deels, want zonder geld erin te steken kan je ook een heerlijk team maken. En als je FIFA een maand of 8 gaat spelen dan is voor 40 euro bijvoorbeeld pakjes kopen het toch waard?

    Zelf heb ik 80 euro besteed aan pakjes maar daardoor heb ik nu wel 1.5 miljoen coins. Het is een keuze die je maakt...
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Elk spel is gericht om geld binnen te brengen,........ bij dit spel is het wellicht wat meer in beeld. Kortom lekker je geld uitgeven aan wat jij leuk vind.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het brengt zeker veel geld in het laatje en EA spendeert er ieder jaar veel tijd aan (ten koste van carrière helaas; logisch qua inkomsten), maar "enkel daarop gericht"? Nah, zeker niet. Het heeft een immense fanbase, streeft inmiddels de fanbase van de carrière-modus voorbij, geloof ik. Die spelen het omdat ze het leuk vinden. Gewoon een zeer goede modus van FIFA, vind ik.

    Ik zou ook volledig verslaafd zijn aan FUT áls de gameplay net als H2H was. Maar ze kozen voor een meer arcade gameplay en dat vind ik echt heel jammer. Het thema echter: je teams opbouwen uit kaartjes die je kan kopen, squads bedenken die mooi samenspelen.. dat vind ik heerlijk. Vandaar dat ik in het verleden veel teams heb gebouwd voor anderen op dit forum :)
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Weet iemand nu hoe dat zit met de gratis drafttokens?Die krijgt iedereen toch als je de standaard editie koopt?Heb namelijk niets ontvangen
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Heb ze idd ook niet gehad,... hmmmmm. Zal dan vast nog wel komen. Heb iig geen code gehad, dus ben benieuwd. In de voorwaarden staat namelijk het volgende:

    OM ALLE 40 GOUD-PAKKETTEN EN LEENSPELERS TE ONTVANGEN MOET DE CODE UITERLIJK OP 16 OKTOBER 2016 WORDEN INGEWISSELD. DE CODE IS NIET MEER GELDIG NA 26 FEBRUARI 2017.

    https://www.easports.com/nl/fifa/game-and-offer-disclaimers
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2016
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat was een pre order bonus die je er los bij kreeg, zit niet standaard bij het spel.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoe weten hun nu of je hem pre orderd?Ik heb hem 2dagen voor het spel uitkwam besteld dus valt dat ook onder pre orderen dan?
     
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Nope. Je kunt nu vooraf je custom tactics instellen, ook voor online games. In ieder geval in FUT. Je moet het wel voor elk team dat je maakt aanpassen (team instructions), maar het hoeft niet meer voor iedere pot. :)

    Speel je op XBOX One? Zo ja, ga naar games and apps, ga naar FIFA 17 en druk op start -> manage game. Even checken of je de add-ons hebt gedownload. Als je echt gepreorderd hebt, zie je drie gele icoontjes die je kunt aanklikken en downloaden. (Draft tokens, FUT Kits en FUT loan players).
     
  11. viezeferr

    viezeferr XLive: Ferdicci / PSN: Willems010

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik word een beetje leip bij FUT dat iedereen Focking verdedigend speelt. Echt een 6 mans verdediging ongeveer en dan steeds met een counter eruit komen.
    Gisteren gewoon 4-0 verloren door dit.... Had alleen maar de bal en veel kansen, hij echter een paar en knalde bijna alles erin...

    Frustreert mij toch wel heel erg...
     
    Sonny vindt dit leuk.
  12. DLERIA

    DLERIA Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet wel verdedigend spelen, anders word je helemaal kapot gecounterd door de 433 teams
     
  13. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Ik heb bijna al mijn FCC opgemaakt aan coins boost en 99 player contract etc.
    Maar heb helemaal niks gekregen?!
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die coins boost verdien je na een gespeelde wedstrijd hé
     
  15. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het echt dikke onzin,heb dinsdagmiddag besteld en woensdagavond.binnengekregen maar waar jij het over hebt kan ik niet vinden,in ieder geval bedankt
     
  16. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Binnengekregen als in op disc? Was die pre-order bonus niet alleen voor de digitale versie? Of zitten er wellicht codes in je hoesje?
     
  17. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja op disc binnengekregen,geen idee of daar die pre order bonus bijzit,zit alleen een code in voor 2dagen Xbox live trial
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah, ik dacht dat ie andere instellingen bedoelde. Namelijk die gameplay instellingen over: injury frequency, shot accuracy, keepers, etc. Staan ook ergens in de menu's. Omdat ie het had over 50 als default.
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Idd Siemenn dat bedoelde ik,maar dat kon niet he,weet dat je wel spelersinstructies kan doen ja..Weet iemand nu hoe met draft token zit,krijg je die niet als discversie erbij?
     
  20. Feesterd

    Feesterd Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    5
    Deze kreeg ik als preorder bonus bij de Gamemania mee. Je kreeg dan een code mee voor 5 draft tokens. Gaven ze apart mee deze code. Denk dat het dus niet bij jouw game zit Arno... Weet niet waar jij het gehaald hebt?
     

Deel Deze Pagina