1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Vannochtend ook nog even een potje gedaan op 1 na hoogste niveau. de AI komt echt slecht over. Dan komen ze je 16 in en hebben ze alle ruimte voor een schot en nog passen ze maar wat in de rondte.

Vind de AI in balbezit ook niet tactisch spelen. Het is net of ze maar wat aanrommelen tot je dichtbij komt en dan spelen ze hem over naar een random speler.

2. Saaslijer

Saaslijer Active Member

Leuk Bevonden:
    191
    De AI is al jaren kut in FIFA. Heb ook al jaren geen fatsoenlijke carrière meer gespeeld.

Speel FIFA eigenlijk alleen maar tegen vrienden of online. Dat geeft leuke potjes. Ben wel aan het twijfelen om dit jaar weer eens PES te kopen. Scoort goeie cijfers zeg.

3. hully

hully Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    idd voelt pes zwaarder in. fifa ziet er werkelijk prachtig uit, ook van afstand (terwijl bij pes mij de schoonheid in replays pas opvalt) maar de balphysics en het pass/schietsysteem en het verdedigen... daar zit bij pes zoveel meer in...!

4. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    De AI is toch altijd wel een beetje gaar in de demo's, of ben ik de enige die dat vindt?

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Nou niet per se in de demo's. Bij FIFA wordt het vaak nog slechter als je met mindere ploegen speelt. Daarom is de Career mode in FIFA zo enorm kut om te spelen.

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Animaties zijn een stuk beter.
    Meer variatie in de manier van spelen (passing, steekballen en schoten)
    Voelt helaas nog steeds erg "sloom" aan. Alsof je spelers van beton zijn.

FIFA 17 heeft geen grote verandering t.o.v FIFA 16. In essentie blijft het voetbal-spel gelijk. Het zijn de kleine dingen die er toe doen.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    In dat geval hebben onze vrouwen niets te klagen schat. :whistle:

Rampage vindt dit leuk.
  8. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Ik zag hier iemand zeggen dat het passen makkelijker geworden is. Dit lijkt idd zo. Heb er 5 potjes opzitten en ik haalde in 3 ervan een pass accuracy van 90%+. Dat was in '16 vrij uniek geweest waar ik dik tevreden was bij rond de 85%. Let wel ik tik niet rond om het rondtikken en speel totaal niet op balbezit maar gewoon om aan te vallen.
    In 17 lijkt het dus alsof ballen eenvoudiger en vaker aankomen.

Set pieces moet ik aan wennen, vooral de penalties voelden nu niet prettig. Vrije trappen en corners leken wel een verbetering.
    Het schieten in de game an sich voelde ook wel prima al leek het af en toe meer tijd te kosten dan gedacht.

Grafisch deed het me in grote lijnen toch nog wel denken aan de voorganger. De gezichten zijn wel verbeterd maar van afstand lijkt het beetje of er licht uit de spelers kom. Of ligt dit aan mij?
    Puur gameplay wise oogt het plaatje met grasmat en spelers iig een stuk beter dan PES, waar laatstgenoemde wel mooie gezichten heeft en nettere tussenfilmpjes. Maar bij PES lijken de tussenfilmpjes tov gameplay door een geheel andere engine geschoten te worden.

Ik weet het nog niet wat ik er echt van vind. De AI is altijd vrij matig met dat oeverloze gepass ook vanuit kansrijke positie. Maar die vind ik in pes ook totaal niet leuk om tegen te spelen. Binnenkort testen tegen een menselijke opponent om wat beter oordeel te vellen.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Demo gespeeld. Speel al jaren geen voetbal games meer. Maar denk ook niet dat ik het weer ga spelen. Het is allemaal zo sloom gemaakt.
    Speelde totaal niet lekker alsof iedere speler 20 kilo aan stenen meedraagt.

reatrix vindt dit leuk.
  10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Dacht al dat ik gek geworden was. Gisteren allemaal positieve berichten over de FIFA demo en ik als enige die het een beetje een domper vond, dus had me al voorgenomen om de demo dan vandaag een tweede kans te geven, maar zie nu dat meerdere mensen dezelfde ervaring met de demo hebben als ik.... :p

Afgelopen nacht wel weer even PES gespeeld, en hoewel niet perfect (ik schiet met 'advanced shooting' nu iets te vaak op de lat), vind ik dat persoonlijk toch echt stukken lekkerder spelen.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Helaas pas dit weekend de kans om uit te proberen, maar klinkt allemaal een beetje teleurstellend. Ben benieuwd.
    Heb me, nog steeds zelfs, wel prima vermaakt met Fifa 16.

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    The Journey is toch wel een grappige feature. Ziet er gewoon erg goed uit met de Frostbite engine en lijkt me erg leuk om te doorlopen. :)

13. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Demo van FIFA 17 zojuist een uurtje gespeeld op de PC en ben aangenaam verrast! Speelt lekker (met PES knoppen configuratie) en wat straalt deze game weer een kwaliteit uit qua graphics en presentatie. Zit gelijk helemaal in de sfeer! :)

Nu een manier vinden om PES 2017 op korte termijn te kunnen testen, liefst op de PS4 want dat lijkt kwalitatief gezien wel veruit de beste versie...

14. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Wel jammer dat er weer vreselijk veel bugs in FIFA zitten. Zelf ervaarde ik het volgende. De keeper raakte de bal met zijn handen en dus was het hands en een pingel. Volgens EA dan...

Echt, leuk die graphics enzo... Maar kom op man. Op Youtube staan al flink wat video's met bugs, ook bugs die er vorig jaar ook al inzaten.

Tyrant vindt dit leuk.
  15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Demo.

16. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Het is EA heh....

17. Eetstokje

Eetstokje Active Member

Leuk Bevonden:
    65
    Hahahahahaha netjes, had je toevallig Atkinson als scheids?

18. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Achja. Of het nou een handsbug, die je makkelijk uit kan zetten, of een bug bij pes waar je spelers tegen worden gehouden onder het sprinten, is die pes bug toch een heel stuk erger..
    En jij bent toch lang nooit zo objectief als het over pes/fifa gaat

19. Airborne Ruben

Airborne Ruben Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Bedankt voor je bijzonder constructieve mening.

Airborne Ruben vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina