1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, ik vond het in het begin echt lekker spelen maar als elke goal die jij tegen krijgt (of scoort) pure onkunde is van de keeper dan houdt het voor mij snel op.

    Heb zelfs geen een keer echt kunnen juichen om een mooie goal omdat de keeper, zelfs bij schijnbaar onhoudbare ballen, zo erg spastisch deed dat het altijd een blunder leek. Zonde.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat een onzin is dit. Dat geldt namelijk niet voor PES of games in het algemeen. Dat geldt voor alles in het leven. Of het nu een nieuwe vriendin is, een dikke Ferrari, een mooi huis, of wat dan ook. In het begin vind je het superleuk en ben je helemaal lyrisch. Maar dan blijkt je meisje toch te ruften in bed, blijkt die Ferrari toch een rammeltje te hebben of heeft je nieuwe huis toch wat te weinig stopcontacten in de badkamer.
     
    Cyrax vindt dit leuk.
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Uhh.. zitten de nieuwe Premier League graphics niet in FIFA 17? Of is dit een oude build??
    Manchester City heeft namelijk wel het nieuwe logo.

     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Niemand weet het denk ik, zie heel veel topics voorbij komen met die vraag op andere fora. Zullen we pas zien in de full game, hopelijk zit het erin.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En toch is PES eerder kut dan FIFA :+
     
  6. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ben niet vies van een beetje kut, dus dan kies ik toch voor PES :lol:
     
    Tyrant en Rampage vinden dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Waarschijnlijk oud, kijk ook maar naar de penalty. Is het oude systeem.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.475
    Leuk Bevonden:
    5.064
    Grootste verbetering zijn de pijltjes, wat was dat een drama in 15 met coop, vaak genoeg :fry: gezeten wie de bal nu had :+
     
  9. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ben heel erg benieuwd vanaf donderdag spelen met ea acces.:)
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Wanneer gaat de webapp online? Had gisteren diverse links waarin stond dat dat vanaf gisteravond 18.00 uur Engelse tijd zou zijn.

    Zal wel weer de verkeerde links hebben geraadpleegd zeker..
     
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ga het proberen om het duudelijk uit te leggen.Heb sinds vorig jaar een xbox one en mijn emailadres eindigt daar op outlook.com,nou wou ik vorig jaar zelfde mailadres op de webapp doen maar deed die het niet.Eigenlijk is mijn vraag gewoon kan ik een heel nieuw mailadres en wachtwoord nemen op xbox en op de webapp van fifa17 zonder dat er wat verloren gaat ofzo.Hoor dat de app vanavond online gaat dus wil wel graag gebruik maken van de daily gifts en handelen
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je hebt ooit als het goed is een account moeten aanmaken bij EA. Die moet je gebruiken. Als je een nieuw account aanmaakt gaat je history ook verloren vrees ik. Je kunt het e-mailadres dat aan je Xbox account gekoppeld is volgens mij niet wijzigen. Dat heb ik ook laatste geprobeerd, maar dat lukte niet.
     
  13. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ajax gaat samenwerking aan met EA Sports, laat maar komen die lijkende spelergezichten :+
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja ik heb weleens een account moeten aanmaken maar is al zolang geleden.Als ik met mn mailadres wil inloggen op de app zegt die geen geldig mailadres,maar volgens jouw kan ik het mailadres dus niet veranderen wat inhoud dat ik niet op de webapp kan?
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Je XBOX account en EA account zijn twee verschillende dingen. Je kan natuurlijk wel voor beiden hetzelfde e-mailadres gebruiken. Je kunt het e-mailadres dat aan je XBOX account gekoppeld is niet wijzigen. Je kunt het het e-mailadres dat aan je EA account gekoppeld is vermoedelijk ook niet wijzigen, maar dit heb ik nooit geprobeerd dus dat weet ik niet. Je kunt natuurlijk wel een nieuw EA account aanmaken, maar ik vrees dat je dan je history kwijt bent.
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok bedankt,klopt wel dat mn xboxaccount en ea account 2 verschillende mail adressen hebben.Dus het beste is om een nieuw ea account te maken zodat de mailadressen overeen komen?.En wat voor history raak ik kwijt dan,doe namelijk alleen maar fifa
     
  17. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Is nu online, maar je hebt er eigenlijk weinig aan, aangezien de transferlijst locked is totdat je FUT speelt op de PS4.
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Transferlijst doet het bij mij.
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik kwam niet eens op de webapp, ben blijkbaar niet uitgenodigd door EA...
     
  20. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    How??!!

    Bij mij zegt die dat ik eerst op PS4 FUT moet spelen :'-(
     

Deel Deze Pagina