1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Juist.. daarom sla ik fifa lekker over. Enige wat ik echt leuk vind is proclub. Vind dat mn geld niet waard
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Voor diegene die al toegang hebben;
    Wat is het transferbudget van Southend United, Charlton Athletic en Sheffield United? Thanks!
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tja, kan er weinig aan doen dat mensen geld uitgeven aan een spel. Ik zou het zelf niet snel doen haha. :+

    Maar inderdaad realistisch: mensen met geld krijgen betere teams dan mensen die geen geld uitgeven. Beetje de PSG/Manchesters van de wereld tegenover Eredivisie:+
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Alleen in FIFA kun je met een normaal goed team alsnog wel winnen van iemand met een overdreven goed team gelukkig :)
     
    Bidle vindt dit leuk.
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oke, klaarblijkelijk verschilt de Free Trial via EA Access toch nog van de full-game. De Premier League graphics van het nieuwe seizoen zijn dus niet beschikbaar in de Free Trial (afgezien van de FA Cup wedstrijd die je speelt helemaal in het begin) maar zijn wel beschikbaar in de full-game.
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dat valt behoorlijk tegen bij Fifa, onderstaand was mijn team van FUT15 maar een team als dit is echt 100% poep door de handicap of wat het ook is.

    FUT is gewoon nep, ik trap er niet meer in.

    [​IMG]
     
    Korkss vindt dit leuk.
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Nu verschillende pre-orders voor de Xbox One en PS4 voor 37 pond (plus 2 verzendkosten). Bij bestelling van 1 exemplaar kom je op €46,90 inclusief verzending als je in ponden betaalt bij Amazon.co.uk

    Normaal gesproken zul je ze zo'n 2-3 dagen na release ontvangen.

    Geldt onder andere voor:
    - Battlefield 1
    - Mafia 3
    - FIFA 17
    - watch Dogs 2
    - South Park: the fractured But Whole
    - Gears of War 4
    - Forza Horizon 3
    - Titanfall 2
    - WWE 2k17
    - Warhammer 40k: Eternal Crusade
    - Dead Rising 4
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    alleen dat begin al van the journey super vet man..
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik lees net en review op insidegamer, grootste kritiekpunt is het overschakelen tussen animaties, die zou erg houterig gaan... Klopt dit of is het niet heel erg storend?
     
  10. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    mwa ik vind het gewoon een heel erg goede game .. ziet dr mooi uit speelt lekker...
     
  11. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Nou heb hem binnen. Speelt best lekker. Maar ff serieus, je kan dus een week eerder spelen, maar dat is dus maar 10 uur? Of zit ik er weer eens helemaal naast nu? :p
     
  12. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja, zo is het altijd. Ik vind het een mooi gebaar. Ben ook geen student meer die veel te veel vrije tijd heb, dus die 10 uur maak ik waarschijnlijk toch niet eens vol voordat het spel uitkomt.

    Toevallig vanochtend wel teveel tijd over, haha. Even snel m'n eerste potje gespeeld, Online Seasons in divisie 9. Ik was Leicester, tegenstander koos voor West Ham. Alle controls lekker op manual gezet, moet zeggen dat het hier en daar nog een beetje onwennig speelt, maar dat het zeker niet tegen valt. Dat ik van een 2-3 achterstand in de 88e minuut nog een 4-3 overwinning heb weten te maken speelt natuurlijk zeker mee. Maar ik kreeg wel echt een WAUW-gevoel bij de goals die ik scoorde. Hij scoorde 2x een kopgoal met Simone Zaza, uiteraard een sterke spits, maar Huth werd wel simpel aan de kant gezet.. Hoop dat dat niet te vaak gaat gebeuren.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Oh god, 90ste minuut goals.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Dat is niet veranderd dus 8)
     
  15. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja mooi he. Denk dat er in de geschiedenisboeken van real-life voetbalwedstrijden duizenden goals in de 90e minuut zijn gevallen. Dus ik snap dat gebash hierover nooit echt:+
    Heb met FIFA 16 ook zat wedstrijden gespeeld waarin ik de bal er niet in kreeg in de 90e minuut.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  16. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja
     
  17. Stefanbrl

    Stefanbrl New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Bol.com geeft aan dat fifa 17 is meegegeven aan de bezorgdiensten (postbode). Mogelijk dat ik hem al maandag of dinsdag in de bus heb of echt pas op de release en is de mail misleidend? Thanks
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Het is mogelijk.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Je kunt hem zelfs morgen binnen hebben met wat geluk.
     
  20. Stefanbrl

    Stefanbrl New Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel Nice zijn zeg!
    Vaker mensen overkomen hem een stuk eerder dan de release te hebben?
     

Deel Deze Pagina