1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Vanavond nog wat potjes gespeeld (demo). Vind hem zeker niet slecht, maar ik vind het... Jawel.... Echt houterig spelen. Het is wel mooi (mooier dan PES), maar het speelt gewoon echt stroef. De passing is ook erg vreemd. Soms hou ik de passbutton heel erg lang in, maar dan passt ie hem niet naar de verste speler, maar naar een speler dichtbij.

    Daarna weer even PES gespeeld en dat speelt gewoon zoveel soepeler, meer mijn ding. FIFA is wat mij betreft wel een ruwe diamant. Als het responsiever wordt en de CPU AI verbeterd wordt, ben ik heel erg benieuwd naar volgend jaar.
     
    rubenpol007 vindt dit leuk.
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Best wel cool die "The Journey" mode, je krijgt er zelfs een leuke reward voor als je em uitspeelt. Was begonnen met Stoke City maar vanwege deze FUT kaart opnieuw begonnen met Man Utd als team, Rashford en Hunter hyperlink. Lees dat the journey ook zo'n 16 uur in beslag neemt, geweldig.

    [​IMG]
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb je wel de instellingen aangepast? Standaard staan ze namelijk niet zo.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zou kunnen. Heb alleen de controls aangepast en niveau op wereldklasse gezet.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat voor instellingen moet je veranderen dan?ik heb ook alleen controller op klassiek gezet en meer niet
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gewoon even naar rechts bij de instellingen. Daar kun je kiezen hoe het pasen werkt. Zo ook bijvoorbeeld het automatisch wisselen van speler ed.
     
  7. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ok bedankt,en waar hoort die op te staan?Wat zeg maar het makkelijkst is en wat iedereen heeft?
     
  8. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb je aandelen in Amazon? Heb deze reactie al in drie topics gezien.
     
    Hardshock vindt dit leuk.
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Gisteren wat fifa 17 gespeeld via ea acces zonder problemen, daarna xbox opnieuw opgestart. Vervolgens als ik fifa 17 opstart dan geeft die aan dat ik gewoon nog tijd heb om te spelen maar als de game opstart komt er een pop up dat mijn account geen geldig ea acces heeft. Paar keer geprobeerd op te starten, iedere keer dezelfde melding en ook echt tijd die er af gaat van mijn trial omdat het opstarten e.d. blijkbaar ook meetelt. Meerdere keren reboot gedaan van de xbox, ea acces app openen lukt zonder problemen, subscription heb ik gewoon.

    Ben net nieuw met ea acces, iemand enig idee what to do?
     
  10. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Ja, ben CEO Amazon Duitsland. Heb goed nieuws voor je, je kan lezen
     
    Niels_x360, Bidle en rubenpol007 vinden dit leuk.
  11. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is er hier trouwens iemand die weet of er winkels zijn die ze morgen of dinsdag al verkoopt?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ga er maar niet vanuit. Hoogstens woensdag.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Nee ik ga er ook niet vanuit maar sommige mensen weten misschien adresjes waar ze ze al verkopen.Namelijk Dinsdag en Woensdag vrij haha en door me 10 uur heen
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    nog ff geduld dan haha ;)
     
  15. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    De niet speciaal zaken zijn meestal wat rommeliger met de datum... En winkels als Bart Smit en Intertoys
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Had juist gedacht dat Bart Smit en Intertoys juist heel strikt zijn.Maar je bent nog niets tegengekomen?:whistle:
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heb een paar potjes gespeeld gisterenavond (thank fuck voor EA Access bij 'n maat van me).

    Moet zeggen ... speelt lekker. Heb de indruk dat de bal wat "vrijer" in het spel is. Ben de situaties nog niet tegengekomen dat de keeper de bal voor de tegenstander z'n voeten bokst. Helaas zijn de keepers wel weer van dramatisch niveau :mad: Bal die met -20 kilometer per uur op goal geschoten word ... wat doet de keeper? Zijwaarts duiken? Dus het goal in i.p.v naar de hoek. Reactie vermogen is echt traag...
     
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Het nodige zal nog wel aangepast worden. Sowieso veel rare filmpjes tijdens het spel, die niet kloppen. Of bij vrije trappen en penalties dat je heel lang blijft hangen en enkel supporters in beeld ziet.

    Penalty:


    Gele kaart en speler denkt er mee 'weg te komen'
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Heb gelezen dat er een glitch inzit waarmee je eigenlijk altijd scoort. Schijnt een voorzet te zijn vanaf praktisch de achterlijn. Bij een korte corner werkt het ook schijnbaar.

    Klopt dat?
     
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Als je de game eerder wilt hebben kijk op marktplaats. Een aantal hebben de disc versie te koop die hem hier in nederland hebben gewonnen bij akties. Helaas niemand die hier in de buurt woont die de game al verkoopt. Allemaal in Noord Holland omgeving
     

Deel Deze Pagina