1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 17

Discussie in 'Games' gestart door Rebel112, 7 jun 2016.

  1. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja klopt, er was een tijdje geleden een patch die wel een groot deel ervan verhielp maar vind het nog steeds absurd veel. Vaak loop je gewoon (zonder te sliden of tacklen) tegen iemand aan en die valt en huupppp penalty. Dat vindt ik echt mateloos irritant. Maar het is indd wel wat beter dan in het begin ja, dat klopt.
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wat is er in hemelsnaam met de doelnetten gebeurd? Het lijkt net alsof de bal tegen een muur komt!
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Viel mij ook op ja! Heel vaag.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Nieuwe engine dus moeten ze dit soort animaties op nieuw maken?Denk dat het daarom nog niet in deze build van Fifa zit maar uiteindelijk zullen ze wel weer goed mee bewegen
     
  5. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als de physics in de game compleet zijn en zouden kloppen hoef je helemaal geen animaties te programmeren voor iets als de doelnetten. Word dan altijd realtime berekend en gerenderd aan de hand van de impact van de bal.
    Zullen ze nog wel aan het werken zijn, want nu is inderdaad geen gezicht. (of is het soms een verborgen hint naar de terugkeer van indoor zaalvoetbal? :p)

    Verwacht eigenlijk grote stappen in dit soort details dankzij de nieuwe engine, maar wat ik tot nu toe heb gezien valt het mij toch allemaal nog ietjes tegen.
    Overall graphics tijdens eens match ogen wel al prima.
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Met prachtige 2d baarden.

    Was positief toen ik las dat ze een nieuwe engine gingen gebruiken maar hoe meer ik te zien krijg hoe meer ik begin te twijfelen. Misschien moet ik maar eens een jaartje Fifa overslaan.
     
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Misschien is het wel gewoon een bepaalde instelling. In de menu's bij fifa 15 kun je namelijk verschillende stijlen kiezen voor het net maar ook de 'stijfheid' kun je aanpassen.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Echt al is het nagenoeg hetzelfde als FIFA16,..... ik vind het best. Gewoon lekker voetballen tegen vrienden en lol hebben. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2016
    pG Montana, Saaslijer en Jorrie vinden dit leuk.
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Ziet er wel tof uit
     
    AntraXxX, Scorp2111 en Barbabravo vinden dit leuk.
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Wel tof, maar ook nog behoorlijk onnatuurlijk... Ben nog (lang) niet overtuigd.
     
    Daz vindt dit leuk.
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ziet er wel realistisch uit hoor, mooi veel details in het veld en animaties zijn ook overtuigend.
     
    Zumpelvelder vindt dit leuk.
  13. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Vrije trappen nog makkelijker maken? Nee dank u.
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Helemaal mee eens. Ze gaan er nu veel te makkelijk in. Alhoewel het ook weer fijn is. ;)
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat oude systeem vond ik maar crap dus dit ziet er wel als een verbetering uit.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben je gek .. vrije trappen gaan er vaker naast dan dat ze in het goal verdwijnen :+

    Dat "lopen" langs de lijn en je speler beter neerzetten voor een vrije trap is een prima toevoeging. Misschien nutteloos maar maakt het wel "echt". Filmpjes zien er ook stukken beter uit. Spelers lijken voor de eerste keer een gewicht te hebben en de shirtjes/broekjes bewegen ook mooier mee. Heel benieuwd wat de 100% FrosteBite engine gaat brengen.
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ja shirts en broekjes bewegen inderdaad veel realistischer. Sowieso vindt ik de beweging van de spelers veel natuurlijker lijken :thumbs:
     
  18. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gaat er veel veranderen? Heb er weinig van meegekregen. Als ze hetzelfde flikken als de laatste 5/6 jaar laat ik hem links liggen. Zoiets als managers interesseert me echt helemaal niets. Er moet echt wat aan het spel veranderen...
     
  20. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    vanaf wanneer kunnen ea acces leden spelen eigelijk?
     

Deel Deze Pagina