Weet iemand of al bekend is wanneer je de rewards voor de Squad battles krijgt? Vanavond ergens is de eerste competitie afgelopen dus dan zal er wel een nieuwe beginnen.
Maak maar een, dan pas ik het wel aan. Bovendien hadden de vorige topics ook geen fatsoenlijke startpost.
Dat is natuurlijk geen geldende reden. Ik ben er helaas niet goed in maar zal even kijken of ik iig een overzichtje kan maken. Iig top dat je hem dan wil/kan aanpassen. [edit] @Jorrie heb je net een Pb gestuurd met iig de belangrijkste info; alvast bedankt voor het aanpassen! [/edit]
ik vindt ook dat fifa meer een soort pokemonkaartspel is geworden met Fut, allemaal kaartjes gaan verzamelen dmv pakjes openmaken het is wel.heel kinderachtig en ea heeft hier zo erg de focus dat de gameplay al jaren amper verandert is. Consumenten zijn hier zelf natuurlijk ook wel de oorzaak van aangezien ea zoveel geld verdient met fut dat het ook logisch is dat ze het zo aanpakken.
vindt van wel ja met die kaartjes uitpakken etc, maar ik koop het nog steeds wel om gewoon met vrienden te spelen en beetje seizoenen online, maar dat fut vindt ik helemaal niks. ik bedoel er zitten gewoon duizenden mensen op twitch te kijken hoe iemand pakken met kaartjes aan het uitpakken is dat is toch triest of wat
Ja ben ik wel met je eens. Het draait steeds minder om voetbal en steeds meer om pakjes kopen, handelen en met een fantasieteam je wedstrijdjes spelen. Geef mij maar gewoon een uitdagende en realistische carrière en een gameplay waarbij je de vrijheid hebt om je eigen pot op de mat te leggen.
Mooi om die reacties te zien. FUT zint me niet, dus dan noemen ik het maar kinderachtig, slecht en verkloot FUT het hele spel.
Je kunt FUT toch gewoon negeren en lekker gaan voetballen? Is maar een extra mode. Niets meer. Niets minder.
Zat afgleopen weekend de stream van Castro te kijken (grootste/populairste FIFA speler?) Was meer bezig met z'n opstelling en packs dan daadwerkelijk aan het spelen. Heb het FUT virus ook nooit zo gesnapt.
Ik kan de aantrekkingskracht van fut wel begrijpen. Zelf ook altijd wel gespeeld maar ik kan niet zeggen dat ik de gamplay zelf beter vind dan van de normale game. Integendeel zelfs en had het eigenlijk veel vetter gevonden als het niet zo overdreven was geweest. De factor van paal en lat raken is met 3 verhoogd (denk ik) de speelsnelheid ligt ook zo'n 15% hoger en om over plotten waar je voor moet vrezen en geluksfactor maar te zwijgen. Het gekke is wel dat het toch verslavend werkt ondanks dat ik voor mezelf veel verbeterpunten zie.
Hoi ik heb een vraag of jullie weten of de FIFA 18 Ronaldo editie ook werkt met game share via de xbox, of je dus op 2 accounts het spel kan spelen en de pakjes krijgt?
Ik denk niet dat allebei de accounts de pakketjes krijgen, maar beiden kunnen uiteraard wel gewoon het spel spelen met game sharing.