1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 20

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 11 jul 2019.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Xbox One X. Heb wel duurdere gezien. Die 1 K meer vind ik reuze meevallen. :)
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Zou die kaart heel graag hebben ja, zeker omdat een upgrade naar 84 en misschien 86 er wel in zit maar heb de kaarten en coins niet helaas. Als je op reddit kijkt komen ze om in de hoge kaarten en coins. Die TOTW SBC heb ik 1x kunnen doen. Argentijnse vlag --> Benitez GK 83. Niks uit het team komt uit packs, alles moeten kopen. Vandeweek nog Kimmich, Ruffier en Hernandez.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ja, die heb ik dit weekend gehaald. Heb ook die Road to the Final van Mbabu binnen gesleept.
    Deze week Muriel vervangen door Mertens.

    Ik heb Vardy SBC ook gewoon als supersub hoor. ;)
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja je moet ook echt mazzel hebben..

    Nice! Die Mbabu heb ik ook, was echt een bitch om 6 assists te geven met een verdediger.

    Team wat ik nu wil gaan proberen, met andere formatie: https://www.futbin.com/20/squad/11009395
    Merk dat Henry in die 3 mans formatie van vorige pagina echt constant linksback staat, dus eens kijken hoe dit speelt.
     
  5. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het prima dat jullie plezier halen uit het spelen van FUT.

    Maar dit heeft toch niks meer met de sport voetbal te maken?

    Ik speel FIFA (en PES) sinds 1996 en in al die jaren zijn goede dingen toegevoegd en ontwikkeld.
    De focus is nu volledig op FUT en voor mij is dat gewoon niet waar voetbal om draait.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klopt, ben het met je eens hoor. Ik heb uiteindelijk ook het meeste plezier aan 'normaal' voetbal. Maar omdat ik dus in het begin goede 'pack luck' had ging ik er maar voor en eigenlijk is het best leuk. Maargoed, het maakt de game een stuk onrealistischer, er gebeuren gekke (scripted) dingen. Uiteindelijk beleef ik ook een hoop plezier aan Pro Clubs, Career en Seasons. Maar dit is al jaren zo joh, FUT is de geldkoe van EA.
     
  7. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    FUT is eigenlijk juist de perfecte afspiegeling van de sport voetbal, de persoon met het meeste geld kan theoretisch gezien het beste team opstellen, net als in het echt.. :+
     
    Barbabravo en MJD85 vinden dit leuk.
  8. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Konate vervangen door RTTF Konate, Mendy voor Angelino en POTM Toko Ekambi (LaLiga) voor Benzema
     
  10. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    EA Sports has announced a free update coming to soccer sim FIFA 20 next year that will bring with it South America's biggest club tournament.

    The CONMEBOL Liberatdores, as it's known, will also be joined in the update by the South American Football Confederation (CONMEBOL)'s other two major competitions, the Sudaamerica and the Recopa - and feature teams such as River Plate, Boca Juniors, Flamengo, Corinthians, Racing Club, C.A. Independiente, Colo-Colo and Universidad Católica and players like Vinícius Jr. and Kaká.

    The update will be entirely free for all owners of FIFA 20, and is expected to land in March 2020. You can see a trailer for the update below, which will hit FIFA 20 on PlayStation 4, Xbox One and PC.

     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Dat is wel dik! Alleen hebben ze bijna geen Zuid-Amerikaanse teams (vooral Brazilie is een grote misser) dus ben benieuwd hoe ze dat gaan doen. Kan een Career Mode met een van die teams wel leuk maken.
     
  12. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Zo zonde dat je niet online volta kan spelen met normale teams..|:-
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik zit in divisie 3 ofzo, echt zuur want kom echt alleen maar teams tegen met ronaldo, messi, 3 icons, mbappe..

    Denk dat ik m'n Henry ga verkopen, en had dit in elkaar geknutselt:
    https://www.futbin.com/20/squad/11282183

    Die blauwe Vardy nog als super sub.

    Tips?
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  14. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Zit zelf nu ook net in div 3 maar de teams zijn indd retegoed die je tegenkomt. Zelfde geldt voor in de Weekend League. Je team ziet er imo goed uit, alleen Laporte lijkt me te traag. Heb je geen icon swaps gedaan? Ferdinand is echt een beest. Misschien kun je die nog halen? En zo niet dan zou ik ff sparen voor Varane voor op die plek.
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Afgelopen weekend voor het eerst Weekend League gedaan.
    26 wedstrijden gespeeld. 14 Overwinningen. Goud 3. Vond ik best netjes.

    Ik gisteren vol enthousiasme die 1 of 3 FUT Champions Players openen.

    Keuze 1. Mitrović (84.), Costil (83.) en Shelvey (81.).
    Keuze 2. Lang (76.), Arnautovic (84.) en Ødegaard (82.).

    Om te janken!
     
    Barbabravo vindt dit leuk.
  16. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik heb nog 1 pack met een TOTW tradeable staan van de SBC, maar die open ik sowieso niet deze week. Op Dele Ali en Virgil na helemaal niks.
     
  17. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Haha ik had ook zoiets. Heb 5 keer Goud 1/2 gehaald en mijn beste player pick was Fabinho (die waardeloos slecht is ingame) en Ricardo Pereira (gebruik ik wel). Maar je kan ook geluk hebben.. vriend van mij heeft één keer Goud 2 gehaald en had Ronaldo IF -_-

    De totw-speler die je uit die SBC krijgt kan toch uit alle voorgaande totw's komen?
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice Bouke! Netjes.
    Ik heb zelf met Black Friday, en het afgelopen weekend amper gespeeld... maar heel veel getrade.
    Ik heb Henry verkocht, had van dat geld wat spelers gehaald (Griezmann, IF Werner, IF Kimmich, Mendy, Frenkie de Jong). Maar had nog zo'n 220k over. En ik zag dus die SBC 81+ packs en alles, waar je rare spelers moest inleveren.

    Ik ben toen echt heel toevallig tegen een Premier League speler aangelopen die voor laagste buy-now 1900 was. En dus ging ik jagen op koopjes. Kocht ik ze serieus op voor 1300, en verkocht ze voor 1900. Na een feestje kwam ik terug thuis, 02:00, en heb ik zo veel van die spelers kunnen halen. Ik had iets van 150 x die speler staan hahaha. Ben letterlijk binnen 3 uur van 220k naar 420k gegaan. Heb toen de Bailey SBC gedaan, maar gebruik 'm amper en kostte toch wel wat dus had het beter niet kunnen doen misschien.

    Toen de volgende dag werd die speler waarin ik handelde veel goedkoper aangeboden buy-now, plus dat er meer kapers waren. Overgestapt op twee andere spelers, na een beetje creatief zoeken. Uiteindelijk toch weer zo'n easy 120k winst gemaakt binnen een avondje. :D

    Dit is nu mijn team:
    https://www.futbin.com/20/squad/11563742

    Wel heerlijk hoor. Maar ik kom of mindere teams tegen, of teams met 4 icons... ik zit nu opeens in een flow dat ik echt amper win. Ik kom constant tegen spelers die drag-backs spammen, met mazzel goals scoren en zelf loop ik telkens tegen een muur van 8 man. En dan loopt het daar stuk.. weet ook niet welke custom tactics etc moet doen. Heb de voorste vier 'get in behind' en 'stay forward while attacking', met frenkie de jong en de backs als stay back while attacking..
     
    Burt Macklin vindt dit leuk.
  19. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Volgens mij nu alleen weer de huidige.

    Guarantees 1 currently active TOTW player

    Heb een aantal 83'ers voor heel weinig gekocht voor vanavond als de TOTGS begint.

    M'n team is nu dit:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2019
  20. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Zou Javi Martinez vervangen door Leon Goretzka.
     

Deel Deze Pagina