1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] FIFA 20

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 11 jul 2019.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mbabu voor Kimmich een idee? Wat meer snelheid.
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Die Goretzka is wel een idee inderdaad, ook een 84 maar veel betere stats. Heb ook Sissoko en Tolisso voor die plek. Die Mbabu kost ook niks. Heb ook Semedo op de bank, maar die linkt minder met de rest.
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    @Daz Onze Mbabu is weer beter!

    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Even een update van m'n twee FUT teams.
    Ben bezig om Icon Zambrotta binnen te slepen voor Florenzi.

    Bundesliga.
    [​IMG]

    Serie A.
    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice lekkere teampies. Ik heb al mijn spelers verkocht die tradeable waren en 8 100k packs geopend. Zat he-le-maal niets in haha. Had geen zin meer in FUT. ;)
     
  6. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit te twijfelen om dit spel te halen. Ik heb echter wel een aantal vragen rondom Carrieremodus:

    1. In FIFA18 én 19 merkte ik dat ik op het hoogste niveau nooit tegendoelpunten kreeg tegen CPU. Het was gewoon te makkelijk, zowel in Eredivisie als in CL of EL. Ik won tegen Liverpool bijvoorbeeld ook gemakkelijk. Is dat nog steeds het geval?

    2. Ik begin vaak met Ajax en dan wil ik graag talenten verhuren aan Eredivisie-clubs. Ook wil ik overbodige spelers aan Eredivisie-clubs verkopen, zodat de Eredivisie op niveau blijft (sentiment dingetje haha). In voorgaande Fifa's kreeg ik bijzonder weinig aanbiedingen van deze clubs. Is dat nu wel het geval?

    3. Wat ik ook merkte dat clubs vaak niet hun sterkste spelers opstelden. Dat vond ik zo gek. Ik werd lachend kampioen steeds. Is dat nu verbeterd?

    4. In voorgaande versies merkte ik ook op dat bijvoorbeeld PSV hun goede spelers verkopen voor relatief weinig geld. Vervolgens halen ze echt middelmatige spelers met een lage rating (nu ik dit schrijf komt het wel overeen met de realiteit haha). Nog steeds een issue in fifa20?
     
  7. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor Career mode hoef je de game zeker niet te kopen.
     
  8. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    idd is een a 2 seizoenen leuk begint snel te vervelen.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Haha, PSV is bij mij dik aan het doen, CL statistieken in de Ere :x, terwijl ze in het echt op moment poep spelen. Eerste seizoen zelfs, met echte selectie nog compleet. Heb nog steeds geen zin om de game weer verder op te pakken. Zowel PES als deze, de 20 versies, blijven de laatste die ik voor de komende jaren gekocht heb. Nee, dan speel ik toch echt liever iets met meer verhaal en diepgang voorlopig. :)
     
    Niels_x360 vindt dit leuk.
  10. hotymoty14

    hotymoty14 Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan niemand voor mij deze vragen beantwoorden?
     
  11. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik denk niet dat hier mensen zijn die actief FIFA career-mode spelen. Ik speel best veel FIFA, maar de career-mode heeft een jaar of 8 geleden mijn interesse al verloren. Gewoonweg omdat EA veel te weinig moeite stopt in het verbeteren ervan. Veel fans vragen jaar in, jaar uit om nieuwe opties/mogelijkheden maar er gebeurt nooit wat bij EA. Het lijkt me dan ook heel sterk dat de punten die jij opnoemt anders zijn in FIFA 20 dan in FIFA 19.

    Je zou de vraag nog ergens anders kunnen stellen, bijvoorbeeld op de officiële EA FIFA forums.
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540

    1. Ik vind het niveau iets zwaarder geworden (de overall gameplay is wat lastiger geworden) maar het mag niet echt een naam hebben.
    2. Nee, dit werkt precies hetzelfde.
    3. Dit is nog steeds het geval.
    4. Dit is ook nog steeds het geval. Waar jij vaak nog wel (bij de juiste club) de hoofdprijs kan onderhandelen, doet de CPU dit niet.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hij kan dus gerust FIFA 10 jaar laten liggen. Sneu eigenlijk, heb een aantal games helemaal kapot gespeeld.
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ze zouden van mij wel wat meer elementen van FM in FIFA career mogen stoppen (dromen mag) xd
     
    ArtificialFaith vindt dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Lekker standaard antwoord weer.

    Elk jaar zijn er weer genoeg nuances in de game te vinden zodat het elk jaar weer wat anders aanvoelt, ik koop de game sinds 15 elk jaar en ik vermaak me er elk jaar nog steeds mee.
     
    ageQned vindt dit leuk.
  16. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ondanks het stil leggen van de competities en het vanuit huis werken door ontwikkelaars moet FIFA 21 gewoon in september worden uitgebracht. Game komt tevens naar de PlayStation 5 en Xbox Series X en lijken launchgames te worden. Mocht je eerder de Xbox One of PlayStation 4 versie kopen dan krijg je gratis toegang tot de next-gen versie.
     
    ageQned en Yellow 13 vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Zou ik lekker voor de huidige generatie consoles kopen. Scheelt weer vijf euro ongeveer. Blijven toch Hollanders hè! :rolleyes:
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom scheelt het 5 euro?
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omdat huidige generatie console games bijna altijd goedkoper zijn dan next gen bij release.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Kun je friendly online matches ergens terugkijken?

    ASKING FOR A FRIEND

    @Fiasco
     

Deel Deze Pagina